Zoekresultaten

1. P

Zwangerschap test positief of negatief?

En, al opnieuw getest ? 
  2. P

Leuke/bijzondere/grappige bevallingsverhalen

haha amputatie mes ook ik heb eenpaar keer tijdens de weeën gezegt ( die had ik in mijn rug en buik ) breek alsjeblieft me been maar dan voel ik misschien de weeën niet meer.. De hartslag van de baby daalde en Toen ze een kokertje wilde plaatsen om bloed af te kunnen nemen van de baby, lukte dat...
  3. P

Onzekere mama over buikslapertje

Ik heb ook een buikslapertje en dat is ook altijd goed gegaan. Heb ook altijd wel de vraag gehad of ik dat wel een goed plan vond om haar op haar buik te laten slapen. Als zij lekker kan slapen en het gaat goed was ik zelf ook tevreden. Ik trek mij daar niks van aan? Wij gebruiken ook de matras...
  4. P

Wanneer eerste lach en oogcontact?

Komt allemaal vanzelf , echt. Maak je niet druk ! Je zal zien dat ze op een dag ineens naar je lacht of ineens naar je gaat staren ?
  5. P

Hulp nodig bij flesvoeding

Hoihoi ik zou de dr Brown fles eens proberen met speen 2, misschien lukt dat ineens wel ? Als dat niks word kan je altijd nog dat jbm gebruiken. 
  6. P

tand eruit!!

Wat is dat allemaal voor onzin 
  7. P

Iui

Milaaa , ja heb ik wel eens gehad. Dan verlagen ze de dosis weer , deden ze bij mij teminste. Het kan gewoon gebeuren dat ze met de volgende echo ineens een heel stuk gegroeid zijn, 3 of 4. Soms is het nog erg zoeken. Hoeveel gonal f spuit je ?  Ik spoot uiteindelijk 150 en het is ook een keer...
  8. P

Iui

Ik ben uiteindelijk ook 2 jaar bezig geweest hoor. Met een pauze tussendoor.  Dan groeide het weer wel en dan ineens weer niet. Je word er ook onzeker door. Dat werd ik teminste. Toen ze de juiste hoeveelheid gonal f wisten ging het pas goed.   
  9. P

Iui

Ik heb alleen ervaring met gonal f en pregnyl.  Bij mij duurde het eerst een tijd voor ze de goede dosering hadden gevonden (150 dacht ik). Maar toen die er eenmaal was ging het groeien van de eitjes heel vlot. 2e ronde zwanger en ik had toen een dubbele eisprong. Er sprongen 2 eitjes tegelijk...
  10. P

Na 20min standaard weer wakker

Ik denk dat t niet heel gek is hoor voor baby's van die leeftijd. Het gaat ook vanzelf over.. Toen mijn dochter zo oud was had ze dit ook ik was toen ook ten einde raad omdat ze gewoon echt na een kwartier weer wakker was. Is toen vanzelf over gegaan..komt echt goed 
  11. P

van 4 naar 3 flessen ??

Dus de 11:00 uur fles vervalt en de 15:00 fles verschuift naar 14:00
  12. P

van 4 naar 3 flessen ??

Rond half 10 en rond 2 uur , en als ze echt kort slaapt dan gaat ze nog een keer om 4 uur 
  13. P

van 4 naar 3 flessen ??

Ja inderdaad. Ik ben het sinds vandaag aan het proberen. Ze krijgt nu wat chippies en wat drinken. Ik denk wel dat ze dit red. Het gaat prima , Bedankt voor de tips ?
  14. P

van 4 naar 3 flessen ??

<p>Hallo allemaal,</p><p>volgende week is mijn dochter 8 maanden en drinkt sinds een paar dagen de flessen niet meer helemaal leeg. Ze laat steeds 20 cc staan van de 200 cc. </p><p>Ze eet een half broodje tussen de middag, krijgt fruit en eet ook goed haar avond...
  15. P

Bloed bij doorkomende tanden

Niemand ??
  16. P

Bloed bij doorkomende tanden

<p>Hallo allemaal </p><p>mijn dochter van 7 maanden heeft al 6 tanden.</p><p>nu zag ik bij de bovenste 4 tanden een beetje bloed bij t tanden poetsen. Poets ik te hard ? Of is dit Al ontstoken ? Of is dit normaal? Op t tandvlees zit het. Ze lijkt er geen last van te...
  17. P

Snachts voeding

Hoi anoniem , ik zou toch proberen te vertellen hoe jij er over denkt. Anders wacht je tot de volgende ochtend of wanneer je baby weer wakker is. Als je baby namelijk nog gevoed wil worden is het belangrijk dat dat ook gebeurt. Het ook jou kind!! het is niet de leeftijd die bepaald of je kind...
  18. P

Wanneer Van 3 naar 2 slaapjes?

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik de slaapjes wat ga verschuiven zodat ze na het 2e slaapje niet al te lang wakker is.. Fijn om te weten dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem ?
  19. P

Wanneer Van 3 naar 2 slaapjes?

<p>hallo allemaal ! </p><p>Ik heb een dochter van 7 maanden die de laatste tijd ontzettend moeilijk doet tijdens het naar bed gaan rond half 4. Ze deed altijd dan nog een dutje direct na haar fles. De laatste tijd dus heel moeilijk of niet. Is dit dan het moment dat er een...
  20. P

Tanden knarsen

Mijn dochtervan 7 maanden doet dit soms ook. Ze heeft al 6 tanden , 4 Boven en 2 onder. Ik negeer t meestal of ik geef een speeltje.. Denk niet echt dat je er wat aan kan doen 
  21. P

Hoofd schuin houden

Jazeker !  Mijn dochter is 7 maanden en doet precies het zelfde haha. Net alsof ze der hoofd op je schouder wil leggen. Super schattig ziet het er uit. Is normaal hoor .. En idd dingen willen doen die nog niet kunnen. Ik herken dit zeker. 
  22. P

Eetschema 7 maanden

Hoi hoi  mijn dochter is ook 7 maanden. En ik doe het eigenlijk precies zo. Alleen krijgt ze wat meer tussen dooirtjes.. Maischips of een zakje knijpfruit. Soms dikssap.. En ik geef de fles echt vlak voor t slapen gaan.. Maar mijn schema qua tijd is gelijk aan die van jullie. 
  23. P

Baby van 4 maand wil alleen maar rechtop zitten.

Toen mijn dochter 4 maanden was deed zij het zelfde. Ze wilde er vooral altijd bij zitten en alles in de gaten houden. Ik zette haar ook in de kinderstoel die ik bij de eettafel kon aanschuiven ( voor baby's) . Op onze hoogte dus. Meestal was ze daar altijd wel tevreden mee. Ze is inmiddels 7...
  24. P

Wat nu

Ik denk dat elke a.s moeder bang is dat ze er niks van bakt... En ik denk ook dat t niet zo gek is dat je er niet gelijk blij van werd. Een punt achter iets zetten betekent ook dat je Door gaat en het dus achter je laat. Maar laat je niet afschrikken Door die gevoelens. Het komt uiteindelijk...
  25. P

Baby 7 maanden overstrekt zich

Ik denk dat dit iets is waar je je niet druk om noet maken hoor. Mijn dochter deed dat ook wel eens en dat was van de een op de andere dag over. En dat omrollen zal ook vast binnenkort wel gebeuren. het lukt hem bijna toch ? Binne kort is het zo ver hoor.  Misschien moet je hem een handje helpen...
  26. P

Jonge ouders

Spannend hoor ! Ik weet nog wel hoe spannen ik dat vond na al die maanden proberen. Ik kon letterlijk niet wachten om te testen. Ik was 24 toen ik zwanger werd en we hebben nu een dochter van 7 maanden. 
  27. P

Brood geven aan baby van 4.5 oud

Nou inderdaad. Gewoon je gevoel volgend dus. Het is jou kindje. Ik vraag me wel af ook hoe ze bij deze wijsheid komen. vanaf 4 maanden eten zr maar een paar hapjes groente of fruit per dag. En dat gaat dan steeds beter. 
  28. P

En je kan trouwens vanaf 4 maanden rijstebloem geven (pap). Elke dag. Of havermoutpap die speciaal is vanaf 4 maanden. Om af te wisselen. Dat hebben ze ooit bij het cb tegen mij gezegd toen mijn dochter bijna 4 maanden was 
  29. P

Wat een onzin zeg. Het is jou kind he ! Je heeft hem brood wanneer jij denkt dat ie daar aan toe is. Dat is duidelijk nog niet zo. Brood geef je meestal pas vanaf 6 maanden. Je begint nu met oefen hapjes. En rijstebloem.  De rest is nog moeilijk te verteren hoor. En dat is inderdaad wek zielig...
  30. P

Autostoel 8 maanden

En er staat ook vaak in de beschijving van een autostoel vanaf hoeveel kilo ze in de groep 1 autostoel kunnen.  Volgensmij is dat 9 kilo. 
Terug
Bovenaan