Zoekresultaten

1. N

NOD Augustus 2023

Hoi hoi, bij mij is 23/8 ipv 28/8
  2. N

NOD Augustus 2023

Hoi, bij mij rond 23/8!
  3. N

NOD juli 2023

Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden..
  4. N

NOD juli 2023

Ik heb vandaag erge menstruatiekrampen en gevoelige borsten… ben er bang voor dat het weer niet is gelukt.
  5. N

NOD juli 2023

Meestal 32/33 dgn… ja heel moeilijk!
  6. N

NOD juli 2023

Klinkt indd positief .. gefeliciteerd! Ik zit op cyclusdag 29… altijd lange cyclussen dus we wachten nog even af.. maar kan mij bijna niet inhouden om een test te doen haha
  7. N

NOD juli 2023

Herkend iemand een week voor NOD (extreme) witte afscheiding? Normaal heb ik dat nooit
  8. N

NOD juli 2023

Bij ons was de 1e ook meteen raak en nu al 6/7 maand bezig.. begin dan toch te twijfelen aan mijzelf :(
  9. N

NOD juli 2023

Ik vind het heel moeilijk, het wachten. Zou het liefst al willen testen, maar heeft toch nog geen zin haha
  10. N

NOD juli 2023

wij zijn sinds januari bezig. Mijn NOD is 23 juli!
  11. N

NOD mei 2023

Vandaag NOD 6 en vanochtend getest met CB maar geeft aan niet zwanger. ik vind het heel verwarrend;  - bruine afscheiding paar dagen  - zuur  - moe - buikkrampen - NOD 6 maar elke keer een negatieve test..  zal het dan zo zijn geweest dat de bruine afscheiding gewoon een menstruatie was...
  12. N

Ik heb al geplast vannacht

Weet jd al meer Zaalima?  Ik test ook steeds negatief en zit op NOD 5 vandaag
  13. N

NOD mei 2023

Hoi Dames ik zit nu op NOD 5 en testen van action zijn steeds negatief. heb het zuur en extreem moe. Bruine afscheiding die ik had is nu gestopt. ik heb een clearblue test gehaald. Deze ga ik morgen vroeg doen
  14. N

Innestelingsbloeding of toch niet?

Hoi hoi,Ik zou 7 mei mijn menstruatie moeten krijgen maar deze blijft nog steeds uit.Ik heb wel al heel de week buikkrampen en af en toe een beetje zuur. Ook 2 dagen donkere bruine afscheiding gehad heel weinig. Zwangerschapstest gedaan maar is telkens negatief.. Wat kan dit betekenen? Hebben...
  15. N

Zwanger?

Hoi hoi, Ik zou 7 mei mijn menstruatie moeten krijgen maar deze blijft nog steeds uit. Ik heb wel al heel de week buikkrampen en af en toe een beetje zuur. Ook 2 dagen donkere bruine afscheiding gehad heel weinig. Zwangerschapstest gedaan maar is telkens negatief.. Wat kan dit betekenen? Hebben...
  16. N

NOD mei 2023

Hoi hoi, ik zou 7 mei ongestel moet worden maar het blijft nig steeds uit. zwangerschaps test gedaan maar is negatief. Heb buikkrampen en af en toe misselijk. Nu ook klein beetje bruine afscheiding. Wat kan dit betekenen? 
Terug
Bovenaan