Zoekresultaten

1. L

Baarmoederpijn die uitstraalt naar lies, been en knie.

Bedankt voor je reactie! Is het normaal dat je continu last heb van het groeien van je  baarmoeder? (Tot 15 weken)Bij mij is het continu aanwezig. Soms wel meer en soms minder. Maar gaat niet helemaal weg. 
  2. L

Baarmoederpijn die uitstraalt naar lies, been en knie.

<p>Hoi allemaal! In de jaren dat ik menstrueerde heb ik altijd last gehad dat mijn baarmoederpijn uitstraalde naar mijn linker lies en vervolgens naar het linkerbeen. Ik had dan voornamelijk pijn rond mijn lies en knie. Soms straalt dit zelfs uit naar de bovenkant van mijn voet. Ik vroeg...
  3. L

Licht streepje, zwanger? Iemand ervaring?

Voor de mensen die ook positief hebben getest: gefeliciteerd! ik heb met de CB weken indicator gedaan. 1-2 weken. Plus 2 weken erbij betekend dat ik 4 weken zwanger ben. Vind het nog steeds zo raar idee, omdat ik verder ook niks voel! Echt onwerkelijk ofzo :) Sylvesterje ik hoop dat je je...
  4. L

Goedemorgen Molli, Ik heb vanmorgen wederom een test gedaan. Volgens mij kan ik er nu echt niet meer om heen! https://www.mupload.nl/img/5leecw0.jpeg Heb jij ook nog getest? Ik heb zojuist de verloskundige gebeld. Je mag nu pas een afspraak met 11 weken en niet meer eerder+ je partner mag niet...
  5. L

November 2020

Lizvb ik heb geen idee! Heb 8 jaar niet gemenstrueerd. Denk dat ik twee weken geleden op zaterdag mijn eisprong voelde. Dus denk nu 4 weken zwanger? 
  6. L

November 2020

Volgens mij mag ik ik aansluiten bij deze groep! Wat denken jullie?   Sensitest: https://www.mupload.nl/img/eq2bhydsamxmc.jpeg Kruidvat:  https://www.mupload.nl/img/1cs54g8hz.jpeg
  7. L

NOD maart 2020

Gebruiker10227141 spannend! heb je een foto van je test? 
  8. L

Bedankt iedereen! Ik kan het eigenlijk niet echt geloven! Ik had twee weken geleden op zaterdag menstruatie krampen, waarschijnlijk eisprong? Dag er na gemeenschap. Ik zou graag willen berekenen hoelang ik dan zwanger zou zijn en wanneer mijn uitgerekende datum zou zijn. Iemand een idee? Heb...
  9. L

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); background-color: #f5f6f9;"><span style="font-kerning: none;">Hallo allemaal!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch...
  10. L

NOD maart 2020

Sensitest: https://www.mupload.nl/img/eq2bhydsamxmc.jpeg Kruidvat:  https://www.mupload.nl/img/1cs54g8hz.jpeg
  11. L

NOD maart 2020

Hallo allemaal! Vrijdag avond had ik wat bloedverlies. Ik dacht dat mijn menstruatie op gang zou komen. (8 jaar niet gemenstrueerd ivm spiraal, deze is nu 2 maanden geleden verwijderd). Echter was dit van korte duur. Hooguit een dag. Vandaag (3 dagen later) voor de zekerheid een test gedaan...
  12. L

NOD februari 2020

@sylvestertje ik weet niet wat mijn cyclus is want heb 8 jaar niet gemenstrueerd. Heb 3,5 week geleden mijn spiraal verwijderd. Maar omdat ik via ovulatie test weet dat ik een eisprong had op 12 feb verwachte ik wel dat ik of een positieve test zou hebben of dat ik zou gaan menstrueren. maar...
  13. L

NOD februari 2020

@sylverstertje vandaag wederom negatief. ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel meer van.. maarja ik had 15 dagen geleden mijn eisprong. Waar blijft die ei dan? Vraag ik me dan af.. die moet er toch weer uit met menstruatie?  Ik moet waarschijnlijk aan de antibiotica voor iets anders. maar ik...
  14. L

NOD februari 2020

Hoi allemaal! Vandaag 14 dpo... helaas negatieve test. Tempratuur was vanmiddag rond 12.00 uur 37,4, maar geen idee wat voor tempeatuur ik normaal heb. Van het weekend leek ik een innesteling te hebben.. maar mijn hoop is een beetje weg. Heb verder ook geen symptonen. 
  15. L

November 2020

Gefeliciteerd!! Wanneer was jullie eisprong als ik vragen mag? Ik zit in afwachting. Vandaag negatieve test. Ik weet niet wanneer mijn nod is, ik denk vandaag of morgen. Heb 8 jaar niet gemenstureerd namelijk ivm spiraal. Ik had op 10 positieve ovulatietest, dus denk dat op 12 mijn eisprong was...
  16. L

Vanaf wanneer een positieve test

Hallo allemaal! Ik had maandag 10 feb positieve ovulatietest. Ik denk woensdag 12 mijn eisprong. Ik weet niet wanneer mijn nod is, ik denk donderdag? Vandaag negatieve test. Heb vrijdag tm maandag krampen gehad en beetje bruin bloedverlies. Nu is dat over. Innesteling? Ga morgen weer testen...
  17. L

Te vroeg getest?

Ik ben benieuwd of jullie uiteindelijk nog positief hebben getest? ik zit namelijk in het zelfde schuitje nu!
  18. L

Wanneer positieve test na innesteling?

<p>Hoi iedereen! Ik heb een vraagje hopelijk kunnen jullie mij helpen. </p><p>Afgelopen 2 dagen heb ik krampen gehad. Gisteravond ontdekte ik licht bloed verlies. Het was heel weinig en donkerder van kleur. Mogelijk een innesteling? </p><p>Vanmorgen test gedaan van...
  19. L

Bloedgeur in afscheiding, maar geen bloed. Innesteling??

Het zou best kunnen dat je moet "ontpillen" dat hoor je namelijk wel vaker. En zoals je zelf zegt wellicht had je met de eerste geluk! Maar snap wel dat het balen is zo lang wachten zeker als er steeds meer leeftijdsverschil tussen komt te zitten. Het is bij ons inderdaad de eerste. Vrijdag en...
  20. L

Ik herken wat je zegt. Ik word ook gek van het wachten. Ik test sinds afgelopen maandag elke dag, ookal weet ik dat dit geen zin heeft. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. Heb 8 jaar spiraal gehad die is er sinds 3 februari uit. 10 feb positieve ovulatietest, dus denk 12 feb mijn eisprong. Nu...
  21. L

komt dit niemand bekend voor?
  22. L

<p>Hallo allemaal,</p><p>vandaag ontdekte ik een nat plekje in mijn zwarte ondergoed. Deze had geen zichtbare kleur (ivm het ondergoed zwart is denk ik). Het had een bloedachtige geur die je tijdens je menstruatie kan hebben. Echter geen bloed bij plassen of afvegen. Zou dit...
  23. L

Verwijderen spiraal, direct vruchtbaar?

Ik hoop het! Maar ben ook bang voor teleurstelling.. omdat ik van verschillende mensen hoor die er maanden over doen en dan zou het bij mij gelijk na een week raak zijn..
  24. L

Ik ben zo benieuwd! Zou het dan van de zondag zijn? Die van afgelopen donderdag was mijn eisprong denk ik al weg...
  25. L

<p>Hallo allemaal,  </p>
Terug
Bovenaan