Zoekresultaten

1. Y

Uitblijven menstruatie na booster

Ik had bij Janssen geen verandering in mijn cyclus. Met de booster was ik die cyclus zwanger en dat was ook op het verwachte moment (zelfs ondanks vroege miskraam die ik daarvoor had).
  2. Y

Lichte streepjes ovulatietest rondom nod

Heb je al een normale zwangerschapstest gedaan inmiddels?
  3. Y

Lichte streepjes ovulatietest rondom nod

9 dagen geleden was veel te vroeg om positief te kunnen testen. Ik denk dus niet dat dat lichte streepje een zwangerschap is. Als je het echt wilt weten moet je toch echt een normale zwangerschapstest doen.
  4. Y

zwanger of niet?

Ik zou nog even rustig afwachten tot je echte NOD en dan testen. Waarschijnlijk let je er nu meer op dan normaal en merk je daardoor dingen meer op die je normaal niet opvallen.
  5. Y

NOD rond pakjesavond...

Vervelend zeg HP.. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
  6. Y

NOD rond pakjesavond...

Ik snap wat je bedoeld. Ben nu in ieder geval uit die twijfel. Ik duim nog even door voor jou!
  7. Y

NOD rond pakjesavond...

Hier eindelijk duidelijkheid. Ben ongesteld geworden.. Komende maand maar weer proberen :)
  8. Y

NOD rond pakjesavond...

Hier ook nog steeds ‘drama’.. Vanochtend weer negatief getest. Vanmiddag iets roze afscheiding gehad, dacht dat ik ongesteld zou worden, maar het is daarbij gebleven. Snap hier echt helemaal niks van, heb dit nog nooit gehad. Als ik morgen nog steeds niet ongesteld ben ga ik een clearblue test...
  9. Y

NOD rond pakjesavond...

Ik vind de symptomen echt heel lastig. Gister avond was ik wel misselijk en nu voel ik me ook niet heel lekker, maar ik word misschien ook misselijk door m'n gedachten. Het zou me ook niks verbazen als ik over 2 uur ineens ongesteld zou zijn zegmaar... Was het nu al maar morgen.. :')
  10. Y

NOD rond pakjesavond...

Pfff wat is dit zenuwslopend. Mijn cyclus is de laatste maanden steeds 28-29 dagen geweest. Zit nu op dag 30 en nog geen bloed. Zwangerschapstest vanmorgen was negatief. Net een early gedaan, ook negatief… Morgenvroeg die early nog maar eens doen als ik nog steeds niet ongesteld ben.. Dit is wel...
  11. Y

NOD rond pakjesavond...

Ik test nu gewoon iedere ochtend, haha! Wordt eigenlijk niet geadviseerd omdat de kans op miskraam op de NOD nog vrij groot is, maar ik wil stiekem ook gewoon weten of we überhaupt een kindje kunnen krijgen.. Helaas zijn de testen nog steeds negatief. Ik heb sinds vandaag weer buikpijn onderin...
  12. Y

NOD rond pakjesavond...

Gefeliciteerd Meliis! Die is echt wel heel duidelijk positief! ? het is inderdaad mindfuck. Zei ik laatst ook al tegen een vriendin…Mijn test was vanmorgen helaas duidelijk negatief. Ben een beetje verhalen aan het lezen op internet. Moet denk ik vooral geduld hebben of mijn menstruatie uit...
  13. Y

NOD rond pakjesavond...

Ja heel spannend! Ik heb echt flinke steken gehad gister en eergister. Daarentegen voel ik normaal mijn ovulatie maar dit keer niet gevoeld. Verder (nog?) geen bloedverlies. Wel erg veel witte afscheiding wat ik normaal niet heb een week voor mn menstruatie. Ik wil liever niet te veel waarde...
  14. Y

NOD rond pakjesavond...

Hier ook NOD op 5/6 december.. Vanochtend test gedaan en ik dacht een heeel licht streepje te zien, maar ben beetje bang dat het mn verbeelding was. Test weggegooid na 10 minuten, voor het geval ik mezelf helemaal gek maak. Morgen opnieuw testen. Vind dit zo spannend! De mensen die al een...
Terug
Bovenaan