Zoekresultaten

1. O

Rokende schoonfamilie

Wat vervelend dat dit is gebeurd en goed dat het gemeld is. We hebben direct contact opgenomen met Famme, en de de content is offline gehaald. Stel ons vooral op de hoogte als jullie dit soort dingen zien gebeuren, dan ondernemen we meteen actie. Het forum is er voor jullie, niet voor andere...
  2. O

Oproep: Ouders van Nu zoekt bijzondere verhalen!

Heb jij een vriendschap overgehouden aan ons forum? Heeft een berichtje dat je hier las een enorme impact gehad op je leven? Plaatste je ooit een bericht met een bijzonder verhaal waar je enorm veel reacties op kreeg? Of werd je met een opvoedissue geholpen? Kortom: is ons forum van (kleine of...
  3. O

HELP!

Hi allemaal! Het is goed om te zien dat we elkaar willen helpen en adviseren, want we zijn er immers voor elkaar :) Laten we het wel netjes houden en elkaar met respect behandelen, zodat het forum een fijne plek blijft om vragen te stellen.
  4. O

Het Ouders van Nu forum is vernieuwd!

We hebben de zoekfunctie zojuist toegevoegd :) Deze is te vinden bovenaan de pagina
  5. O

Het Ouders van Nu forum is vernieuwd!

Hi Community, Welkom op het vernieuwde Ouders van Nu forum! We zijn ontzettend blij deze verandering met jullie te delen, zodat we een nog betere community ervaring kunnen bieden. Of je nu een nieuwe ouder bent, in verwachting bent van je eerste kindje of al ervaren bent in het ouderschap, ons...
  6. O

Het Ouders van Nu forum gaat vernieuwen!

Hi Community! Ouders van Nu groeit met je mee, ook ons forum. Het Ouders van Nu forum wordt binnenkort namelijk compleet vernieuwd! Het huidige platform bevat teveel beperkingen, met name rondom de techniek, en willen we het forum daarom prettiger en gebruiksvriendelijker maken aan de hand...
  7. O

Slaapregressie?

Ondanks dat er vele oorzaken kunnen zijn voor slecht slapen, klinkt dit als slaapregressie. Als je wilt weten wat dat is, zou je dit artikel eens kunnen bekijken, daarin staat alles wat je wilt weten. Maar we hebben, voor iedereen die meeleest, ook losse artikelen over slaapregressie bij...
  8. O

Zere borst Borstvoeding

Hoi, ten eerste wat naar om te horen dat je pijn hebt in je borst na het voeden. Hoe gaat het ondertussen? Is het al wat opgeklaard? Het kan zijn dat het een verstopt melkkliertje is, maar natuurlijk ook een borstontsteking, zoals je zelf ook al suggereerde. Daarvan is het eerste symtoom ook...
  9. O

Ongesteld ovaluatie test positief

Hoi! Ten eerste wat leuk dat je zwanger wilt worden. Ik hoop dat het gelukt is of snel zal lukken. Wat een moeilijke kwestie, dat je ovulatietest positief is terwijl je ook ongesteld bent (of lijkt). Het lichaam is soms ook niet te verklaren hè. We hebben deze precieze vraag niet voor je...
  10. O

Baby 7 weken om de 2 uur voeding

Hoi hoi, ten eerste willen we graag zeggen dat het heel normaal is en dat je je totaal geen zorgen hoeft te maken. We hebben een hele handige pagina over voedingsschema's, waarin veel duidelijke informatie staat die een expert ons heeft gegeven, en waarschijnlijk ook dingen die je gerust zullen...
  11. O

Gonal F + Ovitrelle

Lieve Charlotte (en alle andere dames die hierover meepraten), Wat naar dat het steeds maar niet lukte om zwanger te worden. Ik zie dat je berichtje uit 2019 komt, een aantal jaar geleden alweer. Ik hoop heel erg dat het jullie ondertussen is gelukt, en dat het traject na het berichtje niet al...
  12. O

Mijn verhaal tot nu toe; onzekerheid en verdriet, eerste keer IUI

Beste Suus,   Ten eerste, wat heftig om te horen. Het is ondertussen al ruim een half jaar geleden sinds je dit hebt geplaatst, dus ik hoop van harte dat het jullie ondertussen gelukt is om zwanger te worden, al weet ik ook dat dat soms nog jaren kan duren. Ik wens jou, en iedereen op dit forum...
  13. O

PCOS, Letrozol

Lieve Sofia (en alle andere dames die hierover meepraten), Wat naar dat je met PCOS werd gediognostiseerd. Ik zie dat je berichtje uit 2019 komt, een aantal jaar geleden alweer. Ik hoop heel erg dat het je ondertussen is gelukt om zwanger te worden, en dat het traject erheen niet al te...
Terug
Bovenaan