Zoekresultaten

1. F

IUI - ervaringen delen?

Onze laatste iui poging is niet gelukt, dus wij gaan verder met IVF. Met een bang hartje wel, nieuw traject, weer het onbekende, maar met een hogere kans dat het lukt. Veel succes aan iedereen hier nog.
  2. F

IUI - ervaringen delen?

Hier helaas ook niet weggebleven. Wij starten ook aan een nieuwe en waarschijnlijk laatste iui poging. Daarna schakelen we over naar het IVF traject
  3. F

IUI - ervaringen delen?

Inseminatie is 2 weken geleden en heb deze morgen een test gedaan, maar deze was jammer genoeg negatief. Tot nu toe nog geen menstruatie, maar heb wel terug meer krampen sinds 2 uur geleden. Ik verwacht dat aangezien de test negatief is dat de menstruatie dus wel gaat komen. Ik hoop wel aan de...
  4. F

IUI - ervaringen delen?

Maandag is ook mijn testdag. Deze nacht krampen gehad en nu nog steeds, dus heb er geen goed gevoel bij. Ik heb bewust nog niet getest omdat de innestelling ook vrij laat kan zijn, dus dan krijg je misschien een verkeerde uitslag.
  5. F

IUI - ervaringen delen?

Proficiat! Het is fijn om ook de positieve verhalen te lezen. Ik hoop mee op een goede eerste echo.
  6. F

IUI - ervaringen delen?

Ik duim ook mee voor jou.
  7. F

IUI - ervaringen delen?

Wij hebben gisteren onze 5de iui-D gehad. De 4de iui-D in juni was gelukt, maar op 7 weken was er een lege vruchtzak, op 8 weken toch een vruchtje en op 9 weken klopte het hartje niet meer. Toen hebben we de miskraam opgewekt met medicatie. Nu voel ik mij heel onzeker bij deze iui. Ik heb bang...
  8. F

Echo - geen dooierzakje (ervaringen?)

Hallo, 12 juli kregen wij ook te horen tijdens de 7 weken echo dat er wel een vruchtzak was maar geen vruchtje. Een week later moesten wij terug op controle, omdat ze niets over het hoofd wilden zien. Toen zagen ze wel een vruchtje zitten, maar de hartslag was te traag en er zat een vruchtje...
Terug
Bovenaan