quote: Xanthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2006 17:05:14&apos

);
Mijn gyn is van mening dat dit juist zeer slecht is voor de vrucht. Ik rookte nog toen ik bij hem kwam en ben toen gestopt , evenals mijn partner.
En drinken deed ik ook niet vanaf het moment dat de eisprong was geweest. Nou was dat voor mij heel goed bij te houden omdat ik dmv. een ingreep zwanger ben geworden.
Tja je kunt alles al betuttelend zien , maar je kunt ook bedenken dat ze het niet voor niets zeggen en wij leven nou eenmaal in een cultuur waarbij we zoveel dingen weten.
Hoe zou je het vinden als je kind later problemen blijkt te hebben en dit wel eens kon komen door een dat glaasje dat je niet kon laten staan? Ik zou me schuldig voelen naar mijn kind toe.
En ik ken ze hoor , waarvan de moeder wel eens een glaasje dronk tijdens de zwangerschappen. 4 kinderen en allemaal een achterstand en leer en gedrags problemen. 1 kind al uit huis geplaats omdat die niet te houden is en een gevaar was voor de overige kinderen.
Maar nee het kan geen kwaad hoor dat ene glaasje zo af en toe...
Dream on....
Pas op met wat je zegt! Ik vind dit wel heel erg! Hoe weet jij nou dat het door de alcohol komt (wel eens een glaasje....)
Ik heb er geen woorden voor...