Bevallen okt/nov '21 _ moederschap

Jillla dat is waar ook!! Goede reminder ☺️ ik merk nu wel dat het in slaap brengen soms echt een opgave is.. maar overdag slaapt ze nu als een roosje!
Ik merk ook echt verandering in haar, ze is zo helder en reageert heel goed op geluiden en voorwerpen! Super leuk?

Oh en Gelukkig Nieuw jaar iedereen! Is het jullie een beetje goed afgegaan? Ik lag om 1uur samen met kleine in bed haha, heerlijk geslapen!

@amtk Fijn hè, wanneer ze zo meer beginnen reageren ?. Voor jou ook gelukkig nieuwjaar! Wij lagen er om 1u30 ook al in ?.
We mochten hier in België wel samenkomen met de familie tijdens de feestdagen maar wauw. Wat had ik dat onderschat met een baby erbij ?. Met kerstavond hebben we bij mijn ouders gevierd met mijn zussen en broer maar Pfioew wat was dat druk voor onze kleine meid. Volledig overprikkeld. Inslapen 's avonds was echt een ramp. Dus voor oudejaarsavond (ook bij mijn ouders, maar met vrienden deze keer) waren we helemaal voorbereid. Ik had haar pyjamaatje al bij, de wandelwagen, de draagdoek, ... om ze rust te kunnen geven maar het was toen eigenlijk veel rustiger en inslapen thuis is daarna perfect gegaan! Op nieuwjaarsdag was het aan de familie van mijn man. Zij kwamen bij ons thuis vieren aangezien wij het grootste huis hebben. Nog geen uur waren ze binnen en het was al zo druk dat Nora weer compleet overprikkeld was ? en ik eerlijk gezegd ook ?. Voor de voeding ben ik met haar even naar haar kamertje gevlucht om even rust te hebben. Daarna heb ik ze de rest van de namiddag in de draagdoek gehad zodat ze kon slapen en niet te veel meer geprikkeld werd. Ik was wel erg blij dat ze niet te lang gebleven zijn. Dan konden we 's avonds met z'n allen nog even ontprikkelen. Ze heeft deze nacht zelfs 8 uur tussen haar voedingen gelaten. Ongezien. Het is dus leuk en gezellig geweest maar ik ben toch ook blij dat die feestdagen weer zijn gepasseerd ?. Vandaag een welverdiende rustdag.

Mateke wat een goede oplossing! En goed ook dat jullie nu wel wisten hoe het beter zou gaan! Geeft ook heel wat ruimte en rust voor beide kanten!

Gister zijn we bijna de heledag op stap geweest met haar in de draagzak. Ze had dus de hele dag basically geslapen haha. Ik heb haar bij me in bad genomen en dat was zo leuk? Heerlijk de hele dag door geslapen ?

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Onze jaarwisseling was op zich prima, mannetje had geen last van de knallen, maar wel huilde hij de hele dag veel. En dat heeft zich de afgelopen dagen herhaald, s nachts goed slapen, s ochtends een tevreden mannetje, s middags en s avonds veel huilen. Wat was het zoeken naar wat het was/is. We zijn er eindelijk wel achter gekomen. Krampjes. Plus misschien ook wel verborgen reflux (hij geeft meer dan een uur na een voeding soms wat terug). Dus nu ga ik contact leggen met een osteopaat, om te zien of hij kan helpen. Ook omdat het mannetje is geboren met een vacuumpomp en daar wellicht ook blokkades in het lichaam door zijn ontstaan.

Een mooi nieuw jaar voor jullie allemaal dat de kleintjes zich maar lekker mogen ontwikkelen en groeien en wij genieten!

Wij hadden saaie dagen met kerst allemaal jn de lappenmand dus niks gedaan. Oud en nieuw heb ik m'n corona vaccin gehad en was ik daar ziek van haha dus ook niks gedaan en op tijd naar bed.
Allebei de Kids sliepen door de knallen heen gelukkig.

Lapjesendraadjes, wanneer ga je naar de osteopaat? Heel naar he als je niet weet wat het is... ik denk dat Arthur ook verborgen reflux heeft hij heeft dar namelijk ook soms wel 1.5 uur na de voeding nog. En snachts slaapt hij daar ook onrustig van. Wij gaan maandag naar de chiropractor dat heeft bij mn dochter 4 jaar geleden super goed geholpen .

Hier zitten we in sprong 2 geen idee of Arthur daardoor slecht slaapt in de nacht want her ging wat beter maar afgelopen nachten was het drama. Voel me net een zombie ?
Wanneer moeten jullie weer werken trouwens?
Ik 1 maart pas dan start ik met een nieuwe baan. Hoop wel dat de nachten dan wat beter gaan want ik functioneer voor geen meter nu haha

De beste wensen ladies!
Hier ook een meisje die geen last had van het vuurwerk. Slapen overdag in haar eigen bedje gaat sinds deze week ineens goed. Ze ligt nog steeds liever én langer bij ons maar al een succes dat ze nu overdag in slaap valt in haar ledikantje. Wel maximaal een uurtje.
O wat vervelend die krampjes.. laat je weten wat de osteopaat zegt? Hier op zich weinig krampjes maar in de avond wel onrustiger. Zij is ook geboren met behulp van een vacuümpomp. Ik moet over 2 weken weer werken gaat zo snel.

@amtk ja zo leer je toch ook steeds weer wat bij hè ?. En ze mee in bad nemen lijkt me inderdaad ook heel erg fijn!
@lapjesendraadjes bij ons was het hoogtepunt van de krampjes ook meestal 's middags en 's avonds. Hopelijk kan de osteopaat helpen! Ons meisje heeft erg veel last van teruggeven heel de dag door. Ik was ook wel aan het denken om eens langs een osteopaat met haar te gaan. Bij ons was het keizersnede omdat mijn bekken te smal was en ze met geen mogelijkheid ingedaald geraakte. Ze lag naar het einde toe dan ook wel wat schuin met haar hoofd ipv mooi naar beneden. Ze heeft volgens mij sowieso plaats te weinig gehad en echt aangenaam kan dat voor haar dan toch ook niet geweest zijn...
@Suusx oef sterkte met de gebroken nachten ?! Ik begin komende maandag alweer te werken. Best snel maar ik kijk er ook al wel naar uit! Ik kijk er alleen tegen op om haar voor de eerste keer een hele dag bij de opvang achter te moeten laten ?.
@DG goed dat de dutjes beteren! Hier is het nog steeds met zeer wisselend succes ?. Hopelijk gaat het binnenkort in de opvang beter.

Terug
Bovenaan