bezige bijtjes 2

Dat is het m nu ook, ik kan dus niet oefen.M ´n drumstel staat bij m ´n ouders. Ik neem nu de nummers goed door, en ga voor de 30e een keertje in het muziekcentrum spelen op een drumstel. Daar kan je namelijk voor een eurotje of 5 een uurtje oefenen.
Alleen als we een optreden hadden zette ik m ´n drumstel op. Dus standaard zit ie in beschermhoezen.

Gisteren ben ik naar de kapperr geweest: Kort! Echt super leuk en super modern!
Ik zal er wel een foto van maken en op de website zetten.

kort??? whaaaa!
ben benieuwd hoe dat staat!!!

ben je nu een beetje op tafel aan het trommelen dan? lijkt me zo moeilijk oefenen!

ik heb vandaag de kinderstoel gehaald. een mooie aanbieding bij de kruidvat! mijn zus heeft daar ook haar stoel toendertijd gehaald en die was er tevreden over toen. en heb meerdere goede verhalen erover gehoord.
ook waren ze de snoepschepbakken aan het leeghalen... van die grote puntzakken werden verkocht voor 1 euro! hmmz... dat was wel zo verleidelijk dat ik het niet kon weerstaan.. 2 zakken snoep mee naar huis!!
ik denk dat ze de snoepvakken gingen schoonmaken ofzo?!?

heb een nieuwe verslaving ondekt.. maar ga er toch niet al te veel aan toegeven, want dat wordt ik tonnetje rond!
zelf milkshakes maken! mmmmm! met slagroomijs en wat melk en dan karvan cevitam erin.
lekekr lekker!

groetjes weer!

hahahaha, dus niet een, maar je dacht, ach nu ik er toch ben met deze aanbieding, dan ook een zakje voor de kleine! Hahahaha. En lekker joh, milkshakes! Wat wel handig is, is dat je ze zo light mogelijk kan maken zeg maar! Heb je al veel varianten gemaakt?

hahaha tja.. ik ben zowiezo een snoepkont hoor!
mark vond 2 zakken bijna nog weinig!  hij dacht dat ik er minstens met 5 thuis was gekomen.... hahaha

ik heb een milkshake met banaan gemaakt, 1 met danoontje erin en 1 met karcavecitam bosvruchten. wat melk en ijs erbij en in de blender...mmmmm

ik hoop vanmiddag de caravan af te kunnen spuiten met hoge druk. en nog wat andere dingen (grondzeil, kliko's). de hogedrukspuit lenen we van de ouders van mark. en zaterdag moet hij weer terug. heb er alleen de hele week nog geen zin in gehad!

hoe is het met de andere bijtjes??

hoi meiden
Woensdag 22 oktober is onze dochter Myron geboren.
Met de keizersnede, en een heel verhaal.
Ik ga het allemaal schrijven als het hier wat rustiger is.
Gister zou onze dochter geopereerd worden maar door spoedgevallen is dat naar vandaag verzet.
Duim maar voor ons want gister was een hele lange wachtdag en nu dus weer een lange tijd wachten tot ze geopereerd is aan dr cyste.
Jullie horen snel van me en ik zal snel fotos op de hyves zetten
liefs hunny

gefeliciteerd mama hunny!

ik ben verg benieuwd nar de foto's! kom maar op met die mooie dame!
en natuurlijk wel een beetje beginnen met genieten he!
voor je het weet is ze thuis!

ff een fotoupdate..
voor het geval jullie ze op hyves niet volgen...

en ben vandaag ook weer op de weegschaal gegaan...3 ons aangekomen deze week. weeg nu dus 70,5 kg.

kan nu zeggen dat ik met 23 weken precies 1 kg ben aangekomen.

snappen jullie nu trouwens dat mijn nichtje van 4 bedacht had dat ik een olifantenbuik heb? nu ben ik dus de olifant en roept ze door de straat als ze weggaan.... DAG OLIFANT!!!

Terug
Bovenaan