Hoi meiden,
Suus: Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en met clomid een mooie eisprong.
Zodat je weet waar je aan toe bent en zwanger kunt raken!!
Het is wat allemaal he!
Jij dus ook veel succes met alles.
Corina: Opzich een redelijke slaapdienst gehad. Wel duurde het even voordat ik in slaap kwam en 's ochtends weer op tijd wakker.
Maar goed nu ongeveer 5 dagen vrij, dus hopen op mooi weer, haha!
Ik zit nu op cyclusdag 19 en blijf nog even door testen met de ovulatietesten, want volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad. Dit zie ik aan mijn temperatuur.
Dus denk dat die iets later komt. We wachten maar rustig af.
Zodadelijk even boodschappen doen voor het weekend en naar mijn zusje om te helpen voorbereiden op de doop van mijn nichtje morgen. Taart halen, hapjes voorbereiden etc.
Vanavond eerst verjaardag van mijn schoonvader, dus hoef lekker niet te koken.
Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben!!
Groetjes van Patries.
Suus: Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en met clomid een mooie eisprong.
Zodat je weet waar je aan toe bent en zwanger kunt raken!!
Het is wat allemaal he!
Jij dus ook veel succes met alles.
Corina: Opzich een redelijke slaapdienst gehad. Wel duurde het even voordat ik in slaap kwam en 's ochtends weer op tijd wakker.
Maar goed nu ongeveer 5 dagen vrij, dus hopen op mooi weer, haha!
Ik zit nu op cyclusdag 19 en blijf nog even door testen met de ovulatietesten, want volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad. Dit zie ik aan mijn temperatuur.
Dus denk dat die iets later komt. We wachten maar rustig af.
Zodadelijk even boodschappen doen voor het weekend en naar mijn zusje om te helpen voorbereiden op de doop van mijn nichtje morgen. Taart halen, hapjes voorbereiden etc.
Vanavond eerst verjaardag van mijn schoonvader, dus hoef lekker niet te koken.
Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben!!
Groetjes van Patries.