Gonal F + Ovitrelle

Lisette gelukkig groeien ze mooi. Dat wordt spannend dit weekend! Hopelijk eindig je met 2 eitjes.
Bo-belle ahhh wat fijn! Wat lijkt me dat magisch om te zien. Waar kwam de buikpijn dan vandaag dachten ze? Hoop dat dat binnenkort wel weg trekt want kan me voorstellen dat dat je wel onzeker kan maken..
Sabbel dat boekje lijkt me wel wat! Zal het eens opzoeken.. al die toeters en bellen om maar zwanger te worden, we houden ons allemaal heel groot maar zo'n boekje lijkt me fijn om het toch wat te verwerken.
Kimster ben benieuwd wat ze gaan doen.. Want als je veel eitjes hebt die groeien dan zijn ze meestal bang voor teveel gestimuleerde eitjes maarja als het niet wil groeien moeten ze toch iets! Hopelijk groeien er 2 (Of iig 1) mooi door met 75 eh. Lijkt me wel lastig om het toch op de natuurlijke manier te doen maar gelukkig kun je de eisprong met de ovitrelle regelen!
Hier voel ik weer die spanning alsof ik pas in ronde 1 zit ? omdat ik nu eindelijk het gevoel heb dat ik weer een kans heb met de utro, 2 eitjes en genoeg zaadjes. Die krampjes zijn niet storend en heb ik vandaag niet meer gevoeld, hoop dat het 'goed' gerommel is daar beneden. Begin sinds vandaag eindelijk ook gevoelige borsten te krijgen. Normaal heb ik dat altijd meteen na eisprong of zelfs er voor maar nu pas dik een week later.

@Bo-Belle, geweldig!! Zo fijn?. Hopelijk wordt de buikpijn snel minder!
@Sabbel, wij lopen 'precies' gelijk. Ik mag vrijdag ook weer voor de 1e echo! Hopelijk mooi 1 of 2 eitjes in de maak en mag ik maandagavond de ovitrelle spuiten. 

@ Jilla, klinkt goed, die gevoelige borsten pas later!! Ik heb het ook altijd na de ovulatie en dan lijkt het na een week weer af te nemen. Lijkt me een goed teken dat het 'nu pas' begint! Valt de utrogestan je mee?
@Kimster, Heel veel succes morgen bij de echo! Laat je iets weten? Wij moeten het trouwens ook op de 'natuurlijke manier' doen. Daarom zien ze ook het liefst maar 1 eitje. Bij 2 eitjes krijgen we al 'seksverbod' en geen ovitrelle spuiten. ik denk dat ik me daar niet aan zou houden? 
@Lisette, morgen weer echo! Heel veel succes. Hopelijk 2 mooie grote follikels!! 

:'( Ook al had ik al het gevoel dat die paar dagen langer 50eh geen zin had, dat is gebleken. Nog steeds rustig. Ik mag "één klikje" ophogen. Nou, whoohoo.. Ik heb er niet echt vertrouwen in dat dat zoden aan de dijk zet.. Ze bellen me nog als de arts vindt dat één klikje te weinig is want dat is maar 8.. Dus misschien moeten er 2 klikjes bij. Sowieso heb ik echt een rotgevoel nu. Het liep al dik een halfuur uit en ik zat er zelf al een 20 minuten te vroeg dus ik moest lang wachten en ik vond dit een onsympathieke niet-fijne dokter. Normaal gesproken ben ik echt heel nuchter en toch best optimistisch ten aanzien van het hele traject maar ik ben nu echt een beetje boos en vooral verdrietig, chagrijnig, teleurgesteld en blehh. Meteen nergens meer zin in, behalve met een heleboel chocola op de bank ploffen. Ik ben zo bang dat mijn lijf helemaal nergens op gaat reageren!

kimster, wat kut zeg!! Snap heel goed dat je er nu even klaar mee bent.. ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn.. maar ophoging kan echt ineens veel veranderen heb ik gelezen.. miss eventjes succes verhalen opzoeken op google? Ik heb vaak gelezen dat 50eh niets deden en na het verhogen wel.. lief blijven voor jezelf! Er gaat een moment komen dat je er goed op gaat reageren! X
Ik heb straks m'n echo, half twee.. hoop dat ik m'n prygnyl mag spuiten voor m'n eisprong :) 
Gr Lisette

Hoihoi! 
Mijn echo was goed.. eitje was 20mm :) dus gelijk de prygnyl injectie gehad.. zaterdagochtend m'n eisprong dan.. 14 feb m'n nod :) en op m'n verjaardag bloedprikken mocht ik nog niet ongesteld zijn.. dus zou wat zijn als het raak is.. mooi valentijns/verjaardagscadeau! :)
Gr Lisette

@ Kimster, super klote! Ik voel met je mee want mijn echo was ook nog niks. Waar ik vorige cyclus zo mooi een ovulatie had op dag 15, is er nu op dag 10 nog geen enkele dominante follikel te bekennen. Klote dus, had ik niet verwacht. Nu dinsdag terug om te kijken of er wel iets gebeurd... en anders moet ik ophogen naar 75E. We houden moed meid!! ? 
@ Lisette, super fijn! Wat een prachtig verjaardagscadeau zou dat zijn! Succes met de wachtweekjes!! 

Het gevoel in mn baarmoeder is weg en mn borsten worden minder gevoelig.. Ik ga me klaar maken voor een komende menstruatie.. 25 maanden lang iedere maand een grote teleurstelling. 25x verdriet, boos en teleurgesteld.

Jilla, helemaal klote dit ? snap het helemaal. Doe rustig aan, zoek afleiding en verwen jezelf. Het is zo oneerlijk allemaal. Ik voel me meestal 2-3dagen zeer rot.. en als we dan weer richting een nieuwe eisprong gaan, stijgt de hoop weer. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ?!
Mooi aan utrogestan is dat het je luteale fase verlengd. Echter de andere kant is dat het eigenlijk heel irritant is dat het je menstruatie tegen houdt. Voor mij voelt t dan alsof ik voor niks die bollen in breng.... omdat ik toch niet zwanger ben. Dan word ik liever ongesteld en ga sneller door naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan