Gonal F + Ovitrelle

Kimster bij mij duurde het op 50eh ook super lang! Maar ineens groeiden er 2 heel snel dus het kan nog alle kanten op.. 

Balen he Sabrina!! Maar we houden moed! Nieuwe ronde nieuw kansen. Ik heb de eerste 50EH gonal er weer in zitten!  
@ Kimster, houd moed :)! Het kan idd in een keer omslaan met die eitjes!

Hoe is het met iedereen? Kimster zijn ze nog gegroeid? Charlotte wanneer weer de eerste echo? Morgen een week na de iui. Ik voelde vandaag lichtelijk menstruatie krampen maar wist niet dat dat kon met utrogestan.. hoop dat ik niet toch ongesteld word morgen.

Hier prima :). Weer een paar dagen Gonal F 50 erin zitten en as vrijdag weer echo. Ik krijg ook altijd zo'n 10 dagen na ovulatie menstruatiekrampen ondanks de utrogestan. Maar ik werd er niet ongesteld van... ik heb vaak het gevoel dat als die krampen niet aanwezig zijn, het wel eens raak zou kunnen zijn. Maar tot nu toe altijd die krampen wèl gevoeld :(. Maar t zegt allemaal niks! Kunnen ook wat krampjes zijn van mogelijke innesteling.
Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest is!
@Bo-Belle, de 30ste nadert!!

@kimster, ik snap dat het een grote teleurstelling is als er niets gebeurd.. ik had vandaag m'n echo en was zo bang dat ook dit niet zou werken.. ik ben begonnen met 75eh nu een week gespoten.. met knikkende knieën vanmiddag de echo gehad.. maar de 75eh doen het goed.. ik heb een mooi eitje van 13/14mm en een ei van 12mm.. donderdag weer een echo en als ze zo doorgroeien wordt dit weekend het weekend van m'n eisprong.. dus heel erg spannend allemaal! 
Ik merk wel de bijwerkingen.. ben echt heel erg moe, kan de hele dag wel slapen! En last van m'n darmen..  Maar het extreme eczeem en stemmingswisselingen wat ik had bij Clomid is voorbij :) das wel fijn! 
@bo-belle, spannend zeg! Ben benieuwd naar de echo de 30e ! 
Gr Lisette

Goeiemorgen allemaal, ik dacht laten we het topic online houden ?
Hoe is het met jullie? 
Ik moet vrijdag weer voor de 1e echo.. ik denk zelf maandag of dinsdag weer iui.. dat zou wel het beste uitkomen met het werk.. maarja het laat zich niet plannen weten we al.. ik heb helaas een griepje onder de leden en dat samen met de extra hormonen zorgt voor vermoeidheid.. 
Wij hebben een mooi boekje aangeschaft. Hierin kan je je verhaal opschrijven. Het kinderwens dagboek van zebrapaardje. Echt heel fijn! Misschien ook wel wat voor jullie? 
Liefs Sabrina

Hey meiden, nog meer goed IUI nieuws van mij! We hebben vandaag al onze echo gehad (vanwege aanhoudende heftige buikpijn).. en alles wat goed voor nu! 
Zo'n bizar moment dat je het hartje ziet kloppen, je ziet het en je kan je gewoon niet voorstellen dat dit in je eigen buik zit. Ik maakte me dus best wel druk om een bbz, maar de gyn zei meteen 'het zit mooi in de baarmoeder hoor! en het is er 1" toen dacht ik "oh wow, ja dat is ook wel fijn" haha! 
Jilla nog minder dan een weekje te gaan dus! Spannend! Ben je nu al langer onderweg dan de vorige ronde?
Charlotte op naar een mooie echo vrijdag! Hoop dat er 2 eitjes aan het ontwikkelen zijn, dat zou een topscore zijn! 
Lisette wat balen dat je toch wel wat bijwerkingen hebt al... al is het een stuk milder dan bij de clomid geloof ik :s maar wel mooi dat je er 2 mooie eitjes voor terugkrijgt. Ben benieuwd wanneer de IUI zal zijn! :) 
Hier ben ik naast intens gelukkig ook net zo moe en misselijk ;) en dan zit ik nog maar aan het begin van de hcg piek. Dat belooft wat ben ik bang haha. Morgen komt hier een mevrouw van moeders voor moeders, dan kan ik na de winterstop nog een paar weken meedoen. Als het goed is maken ze vanuit ons hcg ovitrelle of pregnyl. Het minste dat ik terug kan doen!

Hoi meiden! 
Charlotte: altijd weer spannend, een echo! Succes alvast voor vrijdag.
Lisette: spannend zeg! Je geeft me wel hoop. Hopelijk zijn de eitjes morgen weer verder gegroeid en is dit weekend het moment. Vervelend dat je bijwerkingen ervaart, al zijn ze niet zo erg als die van Clomid. Ik herken dat namelijk wel. Ik werd bij vlagen echt een draak van de Clomid.
Sabrina: hopelijk begin volgende week weer iui dan! Vervelend dat je je niet zo fit voelt. Beterschap!
Bo-Belle: gefeliciteerd met de goede echo! Wat fijn zeg! Lekker genieten de komende tijd, ondanks alle kwaaltjes! Hopelijk trekt het snel bij.
Ik heb morgen ook weer een echo. Dan heb ik 14x 50eh Puregon gespoten. Afgelopen maandag ook al (na 11x50eh dus) maar wederom was het nog rustig. Om nog te reageren op een eerdere vraag; de dokter zei inderdaad dat er heel veel eitjes klaarliggen om te rijpen dus daarom moet het sowieso ook al voorzichtig. Wij doen geen iui of iets dergelijks, dus als er een eitje rijp is dan moet ik Ovitrelle spuiten en het moet verder op de "natuurlijke manier". Schijnbaar moet je eerst 14 dagen op de begindosering gaan zitten en als er na 14 dagen nog geen reactie is mag er pas opgehoogd worden? Ik verwacht dan ook dat dit morgen de uitkomst zal zijn.  

Terug
Bovenaan