Hey meiden, nog meer goed IUI nieuws van mij! We hebben vandaag al onze echo gehad (vanwege aanhoudende heftige buikpijn).. en alles wat goed voor nu!
Zo'n bizar moment dat je het hartje ziet kloppen, je ziet het en je kan je gewoon niet voorstellen dat dit in je eigen buik zit. Ik maakte me dus best wel druk om een bbz, maar de gyn zei meteen 'het zit mooi in de baarmoeder hoor! en het is er 1" toen dacht ik "oh wow, ja dat is ook wel fijn" haha!
Jilla nog minder dan een weekje te gaan dus! Spannend! Ben je nu al langer onderweg dan de vorige ronde?
Charlotte op naar een mooie echo vrijdag! Hoop dat er 2 eitjes aan het ontwikkelen zijn, dat zou een topscore zijn!
Lisette wat balen dat je toch wel wat bijwerkingen hebt al... al is het een stuk milder dan bij de clomid geloof ik :s maar wel mooi dat je er 2 mooie eitjes voor terugkrijgt. Ben benieuwd wanneer de IUI zal zijn!
Hier ben ik naast intens gelukkig ook net zo moe en misselijk
en dan zit ik nog maar aan het begin van de hcg piek. Dat belooft wat ben ik bang haha. Morgen komt hier een mevrouw van moeders voor moeders, dan kan ik na de winterstop nog een paar weken meedoen. Als het goed is maken ze vanuit ons hcg ovitrelle of pregnyl. Het minste dat ik terug kan doen!