Gonal F + Ovitrelle

Lisette wat een fijn nieuws!! Succes met het wachten. Duimen nu!
Charlotte: hopelijk is er dinsdag wel iets te zien! ? Ons geduld wordt op de proef gesteld! 
Jilla ? super zuur. Weer een teleurstelling. Waar houdt het op he? Maar hou vol.. Het kan zomaar ineens wel lukken! Misschien voelt dat nu even niet als een reële kans maar houd moed ?
Ik heb zojuist weer een echo gehad. Ik constateerde vanmorgen wat bruinverlies. Is normaal hoorde ik, kan voorkomen. Het is nog rustig maar aan één kant zit er een die "misschien door gaat groeien" volgens de arts en dat bekijken we vrijdag. Anders weer ophogen. 

Charlotte hoe was je echo vanmorgen? Gebeurt er al iets..!!
Ik heb gister weer een echo gehad en gister avond ovitrelle gespoten.. morgen om 12u poging 2! Zie altijd zo op tegen dat ellendige wachtbankje.. maandag de 17e een bloedtest.. afgelopen keer was ik daarvoor al ongesteld geworden. 

Mwa... er zat 1 follikel van 1.25. Dus wel groei, maar niet echt heel noemenswaardig. Aangezien er wel veel eitjes zitten, mag ik de gonal niet ophogen ivm vrij grote kans op overstimulatie?...
Vrijdag terug en maar heel hard hopen op een groeispurt.. zodat ik de ovitrelle kan spuiten.
Fijn dat je de ovitrelle al mocht spuiten!! Die wachtweken zijn killing. Ik zie er stiekem ook alweer tegen op. Zoek afleiding!! En wees lief voor jezelf ?

Spannend Sabbel!
Charlotte: hopelijk een groeispurt! ?
Ik snap er werkelijk niks meer van.. Het bruinverlies zette door tot echt bloed en buikkrampjes gisteren en vandaag zelfs zodanig dat ik gewoon ben doorgelekt. Echt een menstruatie volgens mij! Hoe kan dat nou, ik heb PCOS, ik ben nooit ongesteld van mezelf en nu ineens wel terwijl ik ook gewoon al 3 weken spuit ? Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld en ze zeiden ga maar gewoon door en ze kijken vrijdag wel wat er aan de hand is. Herkent iemand dit?? 

Hi Kimterr, jeetje wat een ellende zeg :-( 
Ik heb geen pcos maar wel een keer een paar dagen bloedverlies gehad voor mijn eisprong dat ik dacht dat het een menstruatie was. Toen gebruikte ik nog clomid. Hadden ze ook geen antwoord op.. Duurt lang dan tot vrijdag hè.. wanneer was je laatste echo? 

Charlotte balen zeg.. maar als je overstimuleert gaat het niet door.. dat zou nog veel meer balen zijn. Ik hoop dat dit eitje doorgroeit ♡

Afgelopen maandag was de laatste echo.. Ik moet morgen weer. Maar ik bloed echt flink dus ik vind dat echt niet relaxed überhaupt ? maar goed ze zullen wel wat gewend zijn.. Ik denk dat alles gewoon weer op nul staat. Eitjes groeiden al niet en 't hele opgebouwde bms zal wel weg zijn..

Terug
Bovenaan