Gonal F + Ovitrelle

Ja, is het ook echt.. Ik heb net de echo gehad en 't bms is gehalveerd en geen groei te bekennen. Ik moet gewoon doorspuiten en ophogen naar 75 en volgende week donderdag terug.

Kimsterr... pff wat een gedoe! Vervelend zeg. Geduld wordt zo behoorlijk op de proef gesteld ?... maargoed, houd moed meid!!
Ik had vandaag een follikel van 1.5 en bms 11... dus er is gelukkig groei, maar wel langzaam. Maandag moet ik terug en dan mag ik s avonds de ovitrelle spuiten als het goed is. 
Als het niet raak is.. volgende cyclus beginnen met 75E ipv 50.
Oh trouwens, ik heb veel goede verhalen gelezen over de fertility cup.... ik heb 'm besteld... het valt te proberen! Misschien ook iets voor jullie? https://www.fertilily.com/   

Kimsterr hoe moet ik het zien? Begin je dan nu een soort van overnieuw? 
Charlotte er gebeurt iets! Ik hoop dat het doorzet en je dan woensdag mag? 
Ik zit op het wachtbankje met een dikke vette griep die maar niet weggaat ? lees: teveel tijd om na te denken.. 

Sabrina, vervelend!! Beterschap! Maakt het idd nog moeilijker die wachtweken door te komen.. afleiding is beter ? Hopelijk knap je snel op!
Lisette, hoe is het met jou? Je mag over een paar dagen testen toch?
Jilla, alles ok?? 

Hey meiden sorry was even van de radar.. nou Charlotte en de ovitrelle mogen zetten? Zo ja succes morgen! Kimster wat ontzettend balen!!! Waarom bestaat er niet gewoon een handleiding voor ieder lichaam he, hoop dat ze snel iets vinden dat wel werkt en misschien dat 75 wel meer/sneller zn werk doet? Lisette jij hoopte op een leuke Valentijn toch? Hoop dat je zwanger bent deze ronde dat zou leuk zijn! 
Ik ben vorige week dinsdag gestopt met de utro en zaterdag hele dag extreme buikpijn maar geen ongesteldheid te zien nog. Zondag eindelijk een klein beetje bloed maar kan nog steeds niet zeggen dat mn menstruatie lekker is doorgezet? Heel vaag.. 
Ik sla deze maand de iui over. 1 april krijg ik te horen of geopereerd moet worden dus ik sla even over. Weet namelijk nu al dat stel dat ik zwanger word en ik moet geopereerd worden wanneer dan? Dan komt het natuurlijk de eerste jaren niet uit.. 

Terug
Bovenaan