Gonal F + Ovitrelle

Ja... ff klote weer...die klap?
De 30ste komt steeds dichterbij! Voel je je nog goed?
Sabrina hoe is het met jou? Hopelijk geen menstruatie! 

Pfff Charlotte wat klote weer.. hoop dat je snel weer frisse moed vindt voor de volgende ronde. 
Ik heb het in mn hoofd zitten om als het deze ronde mislukt misschien een maand even pauze te nemen. Roep ik nu heel stoer, misschien bedenk ik me nog ? maar heb het gevoel dat ik het even nodig heb. Dat bijna iedere dag naar het ziekenhuis op en neer en de stress die het meebrengt daar ben ik nu al weer klaar mee. En dan zit ik pas in ronde 2 ?

Charlotte wat een teleurstelling! :( Wees maar even lief voor jezelf en houd moed :)
Jilla: het is wel intensief he.. Logisch dat je er eigenlijk al weer klaar mee bent. Goed naar jezelf luisteren.
Ik heb morgen een echo na 7 dagen 50eh puregon spuiten. Ik heb sinds vandaag ineens last van m'n tepels, die zijn gevoelig op een nare manier. Geen idee of dat ermee te maken heeft. Misschien zoek ik nu overal iets achter..

Hee Charlotte, zelfde hier.. Zag pas op insta een plaatje met disappointed but not surprised.. Die heeft mij wel geraakt! Ik moet dus straks bloedprikken om bbz uit te sluiten.. en een uitgangsecho.. Dan belt de verpleegkundige vanmiddag. Kom, we gaan er samen voor meis!! ♡ 
@Jilla doe wat goed voelt.. ontspannen is ook erg belangrijk. 
@Kimsterrr ik wil je niet ontmoedigen maar dit past bij de hormonen die je spuit.. heel herkenbaar! Maar laten we positief blijven :) 
@Lisette trots op je! Jezelf prikken is echt niet niks! 

Sabbel succes vanmiddag!
Ik ben net terug van de echo. Er gebeurt nog niks na 7 dagen op 50. Bms was 9mm en dat was mooi zei ze. Geen idee.. Ze zei ook dat het standaard is om deze dosering 14dgn te spuiten en daarna pas op te hogen bij geen reactie, dus ik ga weer door. Er liggen er een heleboel klaar dus ze moesten voorzichtig zijn. Maandag weer een echo. 

Charlotte hier gaat nog steeds alles goed gelukkig! Begin nu wel de vermoeidheid en misselijkheid op te merken maar het is nog niet irritant. Nog een week tot de echo... :) 
Kimster er liggen een boel eitjes klaar om te rijpen, bedoel je dat? Dan is het wel fijn dat ze rustig opbouwen ja, anders moet je straks overslaan ivm overproductie. Dat lijkt me helemaal erg!
Jilla een pauze kan echt heel fijn zijn! Toen wij een jaar bezig waren zonder ook maar iets van resultaat ben ik op reis gegaan. Dit bleek een actief zika land waardoor we 3 maanden een break hebben gehad (de maand ervoor, tijdens de reis en een maand erna). Dat gaf me echt even weer tijd om ergens anders aan te denken en niet het leven maar een beetje te laten gebeuren terwijl je main focus zwanger worden is. Geen idee of dit bij jou zo was, maar hier wel iig... Maar doe vooral waar jullie aan toe zijn!

Terug
Bovenaan