Gonal F + Ovitrelle

@XBo, wat GEWELDIG! Nogmaals van harte gefeliciteerd meis! ?? wat zullen jullie ongelofelijk blij zijn! Zo fijn dat ondanks het moeilijk stimuleren het toch vrij snel is gelukt! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap hebt en enorm geniet!
@Trotsemama, is je NOD overmorgen? Hoe voel je je?
@Liekee, hoe gaat het daar?
Hier nog steeds aan het aftellen tot we weer kunnen starten..

@XBo wat een goed nieuws. Een klein mooi wondertje. Wat een mooi moment zon kloppend hartje❤
@Lovie ooo heel begrijpelijk dat je er zin in hebt maar ook bang bent voor teleurstelling . Hopelijk gaat het dit keer lukken voor jullie . Vervelend dat je weet dat in je vriendenkring aankondigingen gaan komen . Is een tweestrijd je bent blij voor de ander maar hoop dat jezelf ook snel in de beurt bent . Nog 2 weekjes en dan zijn de 3 weken om toch ? 
@Lieke idd raar dat je op 50 moet beginnen . Weet ook niet of dit te maken heeft met gewicht misschien ? Wat vervelend dat je zo moe bent, maar een traject vergt lichamelijk en psychisch wel iets van je lichaam ? wanneer heb je een follikel meting ? Ik duim voor je dat er een eitje groeit en dat je ook eindelijk een kans krijgt. 

Hier helaas woensdag ongesteld geworden zoals mijn voor gevoel al aanvoelde. Vandaag weer starte met gonal f 75 . Arts wilde nog niet echt verder onderzoek doen omdat mijn lichaam al bewezen heeft dat ik zwanger kan worden. Volgende week vrijdag heb ik weer een follikelmeting. 

@Trotsemama, wat ontzettend rot. Toch altijd weer een teleurstelling.. ook al voel je het aan. Het is inderdaad wel erg fijn om te weten dat jouw lichaam zwanger kan worden, maar elke maan is er eentje te lang. Hoe gaat het nu met de gonal? Heb je al gauw een echo? En moet je lang spuiten voor een eitje? Ik duim voor je!
Volgende week begin ik met spuiten met decapeptyl. Heel erg benieuwd hoe ik me daar van ga voelen. Ik ben al 1,5 week ongesteld door doorbraakbloedingen van de pil, maar mag hier niet mee stoppen (moet geen kwaad kunnen zegt het ziekenhuis). Heel irritant, maar alles voor het goede doel!

@Trotsemamamaarookeenwensmama hé, wat ontzettend rot dat deze ronde het ook weer niet is geworden.. Hoe was je echo afgelopen vrijdag, was er al iets te zien?
@lovie ondertussen ben je denk ik gestart met de decapeptyl, merk je er al iets van? Ik had van de cetrotide toendertijd weinig last, hoop dat dat bij jou ook het geval is. Wel echt flink balen van de doorbraakbloedingen elke x, zo frustrerend lijkt me dat ? Zet hem op lieverd!?
Ik heb ondertussen met 8+2 ook weer een echo gehad afgelopen donderdaf, alles zag er goed uit. Nu 9 weken. Volgende week donderdag alweer de termijnecho met 10+2. Benieuwd of ik dan inderdaad 10 mei uitgerekend ben!

Hoi, 

Ik heb al 7 rondes achter de rug met Gonal F + ovitrelle.
Tot heden helaas niet zwanger. Wij beginnen met IUI binnekort. 
Van gonal f heb ik als bijwerking: _ sneller in mijn emoties
                                                 _ geen zin in sex
                                                 _ veel hoofdpijn
Na de ovitrelle voel ik me altijd super zwanger de eerste dagen, erg irritant maar hoort erbij.

Hoi allemaal,
Ik heb veel gehad aan jullie ervaringen, zeker in een traject waarbij je het idee hebt dat je de enige bent met vruchtbaarheidsproblemen (PCOS in mijn geval). Na 6 rondes clomid (wat goed werkte, maar zonder een zwangerschap als resultaat), heb ik net de eerste cyclus met Gonal-F en Ovitrelle achter de rug. Met 50 eh heeft dat geleid tot 2 volgroeide follikels van 18,5 en 21 mm, in elke eierstok 1. Goed nieuws natuurlijk, zeker na een eerste ronde maar ik voel aan mijn buikkrampen dat ik binnen enkele dagen weer ongesteld ga worden. Ongelooflijk teleurstellend en gezien mijn leeftijd (36) hoop ik echt dat ik niet veel rondes nodig zal hebben. Hoop en teleurstelling wisselen zich in rap tempo af en ik vind het op sommige momenten moeilijk voor te stellen dat ik binnenkort een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb. 

Ik hoop voor iedereen op dit platform een snelle en zorgeloze zwangerschap! ❤️

Sorry al heel lang niet meer geschreven maar er viel ook niets meer te schrijven. 

2de ronde gonal-F was een lange, gecancelde cyclus. Geen groei maar bloedwaarden 2x waren wel oké waardoor we lang hebben afgewacht. Toen nog wel 4dagen 75EH gespoten maar toen toch op CD30 besloten om te stoppen. Eerste besproken om volgende cyclus 75 te gaan spuiten maar nu willen ze toch een ander procotol gaan volgen maar ik wacht nog steeds op mijn onttrekkingsbloeding na vorige week gestopt te zijn met Provera. Waardeloos. 

hoe is het met jullie?

Terug
Bovenaan