Gonal F + Ovitrelle

@Liekee fijn dat je eindelijk vakantie hebt meid, even bijkomen van alle drukte op het werk en het mentale aspect rondom het traject natuurlijk. Geniet ervan!
Ik voel me goed. Op dit moment 4+3, nog super pril. Het nieuws is ondertussen beetje geland maar blijft ook enorm spannend. Mijn beste vriendin (die nu 40+2 is) is ook op de hoogte en haar reactie was zo leuk! Morgen gaan we het mijn broertje en zusje vertellen. Mijn moeder en vriendin zijn ervan overtuigd dat het een tweeling is haha! We gaan het zien.
Ondertussen nog steeds gevoelige borsten, regelmatig 'menstruatie'krampjes, sneller buiten adem wanneer ik de trap oploop en soms wat duizelig. Maar ik mag niet klagen, voel me super goed en happy.
Vinden jullie het niet vervelend als ik hier af en toe nog wat plaats?
Ik denk aan jullie lieverds.. Elke dag!??

@Liekee, vakantie was heerlijk! Vanaf vandaag weer back to business. Fijn dat je ook de pauze weken had! Hoe gaat het nu met de provera? En hoe ga je dan ook alweer precies verder? Zet m op!
@XBo, hoe voel je je? Ben onwijs blij voor je nog steeds! En zo benieuwd hoe veel eitjes er uiteindelijk mee hebben gedaan en de uitkomst daarvan! Wanneer is je echo? Ik denk aan je, geniet! En natuurlijk leuk als je laat weten hoe het gaat!
Ik heb vandaag mn schema gekregen voor ivf. Ik weet niet hoeveel ik mee ga schrijven op dit topic aangezien het toch een wat ander onderwerp is en niet zo relevant voor jullie.. maar ik lees sowieso mee :).

Hi meiden, 
Ik lees hier af en toe nog eens mee omdat ik nog steeds zo hard voor jullie duim en zo hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben.
En toen zag ik het nieuws van XBo! Wat fantastisch voor je meid! Ben zooo blij voor je! En wat ontzettend spannend dat het er misschien wel twee zijn. Hoe sta je daarin? Mij lijkt het fantastisch, maar ongetwijfeld kan het ook erg pittig zijn 2 kleintjes tegelijk ;-). Geniet van je eerste echo van de week! En mocht je je onzeker voelen, probeer te vertrouwen dat je lichaam hiervoor gemaakt is en weet wat het moet doen! 
@Lovie: Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad en hopelijk ben je helemaal opgeladen voor het traject weer. Spannend dat je aan het begin staat van het IVF traject nu. Hoe voel je je daarbij? Mag je snel starten? Ik hoop zo voor je dat dit DE oplossing voor je gaat zijn en dat je heel binnenkort een positieve test in handen mag hebben. Ik blijf voor je duimen! 
Liefs! 

@Lovie hoe gaat je schema eruit zien? Zie je er tegenop, of heb je nu ook zoiets van laat maar komen, we gaan ervoor?  Vind het alleen maar fijn om af en toe nog wat van je te lezen. Dus als je soms wat plaatst alleen maar fijn!

@Liekee ik zag inderdaad dat je bezig was met de Provera. Ondertussen (bijna) klaar denk ik? Kun je eindelijk starten met ronde 2. Ik hoop dat er nu netjes 1 follikel groeit voor de eerste keer zodat jullie deze ronde optimaal kunnen benutten!
@Danitwee ha meid, wat leuk wat van je te horen! Haha, als het er 2 zijn vind ik het alleen maar leuk! Tuurlijk, het zal pittig zijn maar het lijkt me ook geweldig. Mijn broertje en zusje zijn tweeling, dus dat vroeger ook bij mijn moeder gezien. Gaat vast goedkomen. Hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het verder goed. Morgen dan eindelijk de echo, vind het doodeng. Verder slaap ik nog steeds zeer slecht, heb ik gevoelige borsten en merk ik de afgelopen dagen dat ik niet misselijk ben, maar een soort leeg gevoel heb wat dan ook een beetje 'mwah' voelt. Maar ik voel me dus harstikke goed en mag echt niet klagen! We gaan het zien morgen.. Fingers crossed!

Sorry was even van social media af ivm vakantie
Maar OMG @XBo wat een geweldig nieuws . En wat fijn dat je je verder goed voelt. Wat spannend of het er 1tje of 2 of misschien nog meer zijn . Ben super blij voor je !! Super leuk als je hier berichtjes blijft plaatsen ! Ik duim en denk morgen aan je.

@Xlovie hoe ziet je schema eruit ? Wel een spannende tijd nu weer. Ik duim voor jou !
@Liekee heb je al een menstruatie gehad op de provera ? Moet hoeveel gonal f ga je starten , hoeveel eenheden ? Hopelijk groeit er snel een follikel. 
Hier zelf heb ik alweer de ovitrelle mogen zetten , ik had 2 follikels van 18.5 . Heb mijn NOD volgende week donderdag maar de vorige keer begon ik ook al 5 dagen eerder te menstrueren. Ben benieuwd. Heb er zelf geen goed gevoel bij . Ik denk dat ik verklevingen heb overgehouden aan mijn keizersnede . Maar daar willen ze verder nog geen onderzoek naar doen. We wachten nu maar af.

@ XBo lekker blijven plaatsen wat mij betreft. Hoop doet leven!  :) 
Thanks voor je lieve berichtje!
@ Lovie lekker hoor! Ik ben ook gisteren weer begonnen. Maandag laatste provera op dus ik verwacht morgen of vrijdag ongesteld te worden en dan spuiten met gonal-F 62,5. Ben heel benieuwd. 
Heel veel succes met IVF!

@Danitwee, wat fijn van je te horen! Hoe gaat het met je? Heb je een fijne zwangerschap?
@XBo, fijn om te horen dat alles goed gaat! Maar dé vraag: hoe was de echo! Ik duim! 
@Trotsemama, spannend dat je twee mooie grote follikels had! Hoe voel je je nu? Nog een weekje wachten.. ik hoop op mooi nieuws ondanks je eigen gevoel!
@Liekee, hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. En gelukkig kan je snel weer starten! Elke cyclus kan anders zijn, dus hopelijk doet die 62.5 voldoende voor je! :)
Lief dat jullie er allemaal naar vragen! Ik voel me 'mwah'. Ik heb er wel 'zin in', soort gezonde spanning, maar aan de andere kant ben ik mega onrustig en ben ik zo ontzettend bang voor teleurstelling. Ik ben ook zenuwachtig omdat ik best wel wat aankondigingen in mn directe vriendenkring verwacht, en ik kan dat maar moeilijk loslaten.. Soms voelt het alsof ik alweer op vakantie kan (na amper een week thuis haha!). Ik ben nu aan de pil, en start over 3 weken met decapeptyl. Daarna gonal (100 i.e.) en dan ovitrelle en utrogestan. Daar tussendoor nog een paar soorten medicatie voor pijnstilling bij de punctie en nog wat dingen, dus mn koelkast ligt straks lekker vol haha. Ik probeer nu nog lekker van die 3 weken te genieten, gezond te eten en mezelf rust te geven. En dan wordt het duimen, duimen, duimen!

@trotsemamamaarookeenwensmama ooooh wat spannend nu ook voor jou met 2 follikels. Ik hoop onwijs dat je voorgevoel niet waar is en het tegendeel wordt bewezen met een positieve test. Ik duim voor je!?
@Liekee morgen mocht je weer starten toch? Hopelijk wordt dit zoals ik de vorige keer al zie een goede ronde, met in ieder geval een kans! Wel balen dat je zo moe bent en de drukte op werk ook niet minder is geworden.. Hopelijk trek je het een beetje. Neem het weekend ook voldoende rustv❤️
@Lovie wel goed om te horen dat je er positief instaat. Die aankondigingen zijn bagger hé.. Zo confronterend. Logisch dat als je het verwacht er tegenop ziet. Ik wens je heeeel veel succes met de komende weken. Probeer inderdaad de komende 3 weekjes even optimale rust te pakken en goed voor jezelf te zorgen ??

De echo was goed! 1 kindje en het hartje klopte al super snel! Zag er precies zo uit als dat ik voor mijn berekening zou moeten zijn (6+2 tijdens de echo) dus geweldig nieuws! Ben zo blij ? Ga nu m'n nachtdienst weer in, nauwelijks geslapen natuurlijk door de adrenaline haha. Dit weekend reageer ik even op iedereen!

Terug
Bovenaan