Gonal F + Ovitrelle

@Liekee, wat enorm balen meis. Echt zo frustrerend dit soort cycli, ik weet er alles van. Hoe gaat het inmiddels? Ben je weer begonnen met spuiten? Ik denk aan je!
@XBo, mocht je nog meelezen, hoe gaat het daar?
@AsileSole, wat rot dat je helaas door pcos ook in deze mallemolen terecht bent gekomen. Hoe gaat het nu met je? Hou vol!
Ik heb inmiddels mijn eerste IVF punctie gehad. Helaas daarna een flinke overstimulatie te pakken gehad, waardoor ik 6 dagen in het ziekenhuis lag. Ik kwam binnen 3 dagen 13 kg aan.. Ben sinds gister gelukkig weer thuis. De punctie zelf was wel heel positief, en inmiddels liggen er 14 mooie cryo's in de vriezer op ons te wachten. Hopelijk kunnen we gauw door! 

@Lovie Ja heel frustrerend! Ontrekkingsbloeding is uiteindelijk niet goed doorgekomen, enkel oud bloed en na controle bleek dat ik mijn bms nog rond de 5mm was dus toen heb ik een 10daagse Provera kuur gehad. Gisteren de laatste pil genomen dus nu weer afwachten. 

Oh wat een heftige tijd voor jou zeg! Wat schrikken. Je zult je wel knap beroerd hebben gevoeld! Maar het resultaat mag er zijn, wat fijn dat er nu zoveel cyro's in de vriezer liggen. Nu een rustmaand en de volgende maand terugplaatsing?

@Liekee, jeetje wat balen zeg. Het zit je niet mee.. hopelijk doet de provera goed zn werk! En onthoud dat het daarna ook heel snel kan gaan! Als het daarna lukt om een mooi eitje te laten rijpen , kan je er best heel anders bij zitten begin volgend jaar ! Lijkt zo ver weg, maar houd de moed erin. Ik vond het bij XBo een mooi voorbeeld hoe het van een zeer moeilijke stimulatie naar zwanger is gegaan! 
Ik heb me inderdaad heel slecht gevoeld.. 6 dagen in het ziekenhuis is ook niet niks. Ben bijna volledig hersteld. Ik hoop dat mn menstruatie gaat doorbreken de komende dagen, dan kan ik starten met progynova voor een cryo terugplaatsing. Anders moet ik wachten tot de volgende afspraak en krijg ik ook iets van provera om het daarna weer op te gaan bouwen.
Ik denk aan je!

@Lovie Inmiddels alweer op CD3, wel een gekke menstruatie deze keer. Heel weinig en heel helder rood (sorry voor TMI) maargoed vanavond weer de eerste prik erin! De situatie van XBo is inderdaad voor mij een goede houdvast hoe het ineens kan gaan lopen. We blijven hopen!
6 dagen ZH is inderdaad niet niets! Hakt er mentaal ook goed in denk ik? Fijn dat je je alweer stuk beter voelt! Ik hoop dat je menstruatie snel doorkomt zodat je verder kunt! Duim voor julli! 

Fijn dat je weer door kan nu! En inmiddels dus al even aan het prikken. Wanneer is je eerste echo? Spannend allemaal weer.
Bij mij brak mn menstruatie vorige week door, precies 2 weken na de punctie dus dat klopte mooi. Nu gestart met progynova dus ben benieuwd wat de echo volgende week zegt. Hopelijk kunnen we in december onze eerste terugplaatsing doen :)

Yes, vandaag 2de echo alweer. 1e echo was nog niets op te zien dus ik ben benieuwd vandaag. Anders gaan we ophogen! 
Heel netjes! Jij dus ook een echo deze week? Succes! 

En hoe is de echo gegaan? :) Hoop op mooie groei!
Ik had maandag een echo en mn bms was al 8 mm, erg mooi dus! Ik ben gister gebeld dat dinsdag de terugplaatsing gaat zijn, als de ontdooiing goed verloopt. Heel erg spannend!!!

Hey Lovie,
Helaas nog geen groei te zien. Afgelopen dinsdag opgehoogd naar 87,5. Afgelopen vrijdag nog geweest, geen groei en nu morgen weer. Ik ben benieuwd! 
Mooi bms zeg! Ik duim dat de ontdooiing goed gaat, heel veel succes dinsdag!

Terug
Bovenaan