Gonal F + Ovitrelle

@Trotsemama, welkom! Spannend zeg, ik duim voor je! :)
@XBo, hoe voel je je meis? Hoop zo dat dit de ronde voor je is !
@Liekee, hoe gaat het met jou?
Hier geen updates. Heb het er wel lastig mee om zo lang te moeten wachten, maar gelukkig ga ik volgende week lekker op vakantie. Even proberen helemaal los te komen van dit alles.. ☺

@trotsemama en, merk je al iets? Spannend voor jou deze dagen!
@Lovie pfff ja kan het me voorstellen. Duurt dan wel lang hé zo. Wel fijn dat je over een weekje lekker vakantie hebt. Heerlijk van gaan genieten want je hebt het zo ontzettend hard verdiend!
Ik zit nu op dag 5DPO (7 dagen na Pregnyl). Deze ronde natuurlijk Pregnyl gebruikt ipv Otrivelle en dat voelt al veel beter. Minder last van de bijwerkingen. Ook merk ik nu ik een week gestopt ben met de Menopur dat mijn huid weer rustiger wordt, mijn gewicht weer is gedaald en de haaruitval is gestopt. Komt dus echt daarvan! Verder voel ik me wel oké. Nog iets gevoelige borsten en een wat drukkend gevoel rond mijn eierstokken, maar dit heb ik altijd na de eisprong. Wel al stukken minder dan met de Otrivelle! Vanavond heb ik wel de hele avond echt pijnlijke steken gehad in mijn onderbuik, nu is het wel gezakt. Vanmiddag voor de grap even een testje gedaan om te zien of die nog positief zou zijn van de Pregnyl en dat was niet het geval. Fingers crossed!

Hoi ik ben nieuwe 
Ik heb 4weken een test gedaan en hij gaf een licht streepje aan en een dik streepje ben je dan zwanger of niet normaal ben ik normaal op tijd met de ongesteld hijd maar deze 2  bijna 3 maanden niet en me hgg waarden  is 2,6 en 5,3 vind maar raar allemaal weet iemand hier meer over  Gr 

@XBo ooo wat spannend zeg . Wel fijn dat je nu minder last hebt van bijwerkingen. Ik duim voor jou . 

@Lovie ik snap het dat je het lang vind duren . Hopelijk gaat de tijd wat sneller als je lekker op vakantie bent. 

Hier helaas vorige week donderdag al menstruatie gekregen 5 dagen voor NOD . Met echo was te zien dat er 3 eitjes waren gesprongen ipv 1 . Nu sinds woensdag weer gestart met gonal f 75. Aankomende woensdag heb ik weer een afspraak voor een follikelmeting . 

@Trotsemamamaarookeenwensmama hé wat ontzettend rot dat je menstruatie al zo vroeg is doorgekomen.. Heb je het een plekje kunnen geven? Spannend weer woensdag bij zo'n nieuwe echo en een nieuwe ronde. Hopelijk hebben jullie snel mooi nieuws.
Ik kan het bijna niet geloven, maar had zo'n oerdrang vanmiddag om te testen en die was positief ?. Zit nu op dag 11DPO, al dagen ontzettend last van mijn borsten, en ze zijn ook echt flink groter en steviger en al dagenlang het gevoel alsof mijn menstruatie moet doorkomen. Ik wilde eigenlijk morgenochtend gaan testen maar toen ik vandaag thuis kwam hield ik het niet meer. Getest met een early test van de action en daar zag ik een streepje. Naar de Kruidvat gerend en een Clearblue test gehaald en die zegt 1-2weken. We zijn beide echt in shock. Het wel gelijk tegen onze ouders verteld en zijn overal natuurlijk ontzettend blij. Maandag het ziekenhuis maar bellen om een eerste echo in te plannen. Wat een bizar weekend!

Ik reageer even vanaf mijn vakantie voor @XBo! MEIS WAT GEWELDIG! Gefeliciteerd!! Echt heel erg blij voor je zeg!!! Geniet enorm en houdt ons op de hoogte, denk aan je!! ❤

Thanks lieverd; vind het nog zo onwerkelijk. Vind het ook zo dubbel voor jou.. 
ik heb gister het ziekenhuis gebeld en me aangemeld bij de VK. Ben naar mijn eigen berekening vandaag 4 weken, vandaag was ook mijn NOD. Testen vanmorgen nog steeds positief dus daar stop ik mee. Ik vind het mega spannend, het is nog zo pril maar wil ook proberen te genieten van dit alles.
16 september de echo bij de VK (met 6wk en 2dagen) en 24 september bij het zhuis (7wk en 3dagen). Het ziekenhuis zat heel vol, maar wilde me toch nog even zien en de VK had eerder plek; dus laat die echo lekker staan. Heel spannend wel, want zijn natuurlijk 2 follikels die zeker weten meededen! 
Ik voel me goed! Hele gevoelige borsten die een stuk groter zijn en af en toe wat krampjes maar that's it!
Nog een heeeeele fijne vakantie ❤️❤️

@lovie lekker op vakantie? 

@xBo ik ben zoooo blij voor jullie, hoe voel je je? 

@trotsemama welkom! Hoe was je eerste meting? 

Hier is alles wel oké. Giga stressvolle weken op het werk achter de rug dus de pauze kwam wel goed uit. We vertrekken morgen met vakantie en heb vandaag Provera al opgehaald in het ZH. Daar begin ik volgende week mee en ik verwacht dan rond half sept ongesteld te worden. En dan gaan we weer beginnen! 

Terug
Bovenaan