Bedankt meiden! Heel lief!
@Liekee, ik heb je toegevoegd op insta! Mooi account! En wat vervelend van je bloeding! Ik heb hetzelfde gehad toen ik stopte na een overstimulatie. Wel heel rot dat het nu de 3e keer in de maand is pff! Wanneer zou je nu weer mogen starten met spuiten? Denk aan je!
@Milou, ik zou het echt niet zien als laatste optie! Er bestaan nog andere medicatie soorten, maar ook medicatie in combinatie met IUI, en daarna pas IVF. Ik had die gedachten zelf ook, maar achteraf gezien is me dat allemaal meegevallen. Zoals Bo zegt reageert bijna iedereen wel op een FSH hormoon als Gonal, omdat dit lichaamseigen is. Alleen de instelling kan heel vermoeiend zijn. Bij mij werkte het eerst op 50 (startdosering), maar mijn laatste IUI pogingen met 37.5. Met IVF heb ik 100 eenheden gespoten, wat heel weinig is voor ivf en had ik een mega overstimulatie (25+ eitjes). Het is zo persoonlijk.. maar als het eenmaal werkt is het fijn, plus zoals de meiden omschrijven kun je in dezelfde cyclus naar beneden en naar boven. You can do it!
@Uiltjesfan, spannend zeg!! Heel veel succes met spuiten, ik hoop dat dit de oplossing voor jullie mag zijn!
@XBo, ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld. Gek moment! Ze willen me laten komen met 7+1 (oudjaarsdag, ZO spannend!). Ik had een echobureau in de buurt gevonden die vanaf 6 weken kijken, maar dat zou de dag voor kerst zijn (precies 6 weken), en ik ben zo bang dat ik mezelf gek maak als er (nog) niets is en de hele kerst verpest is. Dan wacht ik liever ietsje langer. Vandaag aangemeld bij een verloskundige, maar ik ga er maar niet vanuit dat ik daar eerder mag komen. Ik word al best wel gek van de spanning.. hoe houd ik dit nog 2,5 week vol! Stom he..