Gonal F + Ovitrelle

Echo vandaag prima. Een follikel van 1.9, dus de Ovitrelle zit er zojuist in. Nu nog even 'klussen' en dan ??..
Al wat opgeknapt Sabrina?
Jilla, heb je wel een test gedaan dan? Want miss ben je toch gewoon zwanger??
Wat voor operatie moet je doen? Soms kan juist even de 'rust' ook erg goed doen! 

Jilla dat klinkt heftig zeg! Jeetje.. Sterkte! ?
Charlotte van klussen wordt je niet zwanger schat ;-) Ik duim voor je!! Morgen nog een keer hè! Hihi 
Ik ben helaas nog steeds ziek.. donderdag in de nachtdienst wéér ziek naar huis gegaan al voor de 2e keer.. nu toch maar eerst helemaal uitzieken.. mijn werk laat het niet toe halfbakken aanwezig te zijn! Denk een flinke griep ofzo ? 

Heyhey! 
Jilla, was een heftig verhaal, heel veel sterkte! 
Sabbel, wanneer mag jij gaan testen?? Vreselijk hè die wachtbank.. helemaal als je indd geen afleiding hebt.. 
Charlotte, hopelijk is het raak deze keer!! Ik ga heel hard voor je duimen! En voor Sabbel natuurlijk ook!! 
Met mij gaat het wel goed, eergister en gister met vlagen misselijk.. vooral savonds.. opgeblazen gevoel.. ik heb de prygnyl eruit getest, dag 8 na de injectie was de test omo wit..  nu kon ik niet wachten en dacht ik ga gewoon even testen, 5 dagen voor nod.. 15jan is m'n nod.. en er is een heeeeeeel licht streepje te zien .. sommige zien het ook, andere weer niet, zo licht is ie dus.. word een beetje gek van mezelf merk ik.. duurt allemaal zo lang.. had niet verwacht dat ik er zon moeite mee zou hebben.. ik hoop dat de test op gaat lopen en ik met valantijn meer nieuws heb! :) 
Gr Lisette

Lisette Hihi de pregnyl eruit getest.. gekkie ;-) Ik hoop het zooooooo voor je!! ? probeer ook wst afleiding te zoeken he meis.. 
Ik mag maandag bloedprikken.. heb op de griep na echt nergens last van.. dus ik bouw langzaam weer een muurtje tegen de teleurstelling.. de vorige iui werd ik 3 dagen voordat ik bloed moest prikken al ongesteld.. Dat zou dan komende zaterdag zijn. Als dat nu weer gebeurd dan krijg ik medicatie omdat het dan maar 10 dagen na de iui zijn?  
Charlotte we duimen voor je! ♡  Als het deze maand raak is plannen we eind van het jaar een baby borrel! ? Deal?! 

Lisette, zo spannend! Ik hoop het zó voor je! Hopelijk loopt de test mooi op!
Sabbel, ik heb normaal ook een luteale fase van 9-10dgn. Daarom moet ik utrogestan gebruiken. Maar 10dgn is opzich niet super super kort he :). Fingers crossed voor maandag ?! Wat betreft die babyborrel, dikke vette deal! Ik zou een 2020 baby stiekem wel heel erg leuk vinden ?

Sabbel beterschap! De griep die nu heerst, is hardnekkig! Je kunt er zo een poos last van hebben. 
Lisette spannend zeg! De voortekenen zijn veelbelovend.. Duimen! 

Heyhey!
Ik ben een beetje down vandaag.. de test van gister was negatief.. en de earlytest van vanmorgen ook.. 3 dagen voor nod nu.. 
Denk toch dat m'n ongesteldheid eraan zit te komen.. :(
Anders was de test wel op gaan lopen denk k dan
Gr Lisette

Kimster, hoe is het met je? Morgen echo toch! Hopelijk zit er eindelijk een mooi eitje!! 
Lisette, balen meis ?, maar houd moed! Geen bloed = goed... en testen voor NOD zegt inprincipe niks he, ondanks de pregnyl. Toi toi toi! 

Terug
Bovenaan