@xbelle Je kunt wel gewoon doorgaan met de ronde van de hsg, maar ik heb besloten het onderzoek niet nu al te doen. Ook omdat mijn vriend nog binnen de 2-3maanden na koorts zit en je kans vooral de eerste 3 maanden erna groter is. Dan liever volgende maand, kan ik me er ook rustig even op voorbereiden, en is alles bij hem ook weer optimaal. En vrij krijgen van werk was wel heel lastig geworden.
Zaadanalyse herhalen zien zij voorlopig geen nut van in, ze zei dat ze tussen de vcm van 3 en 15 nogsteeds niet per se voor IUI gaan, richting 3 wel eerder dan richting 15, lekker vaag dus. Maar wij zitten idd net boven die grens, op 15.7...
het 'follikel' van gister was nu een milimeter kleiner, je meet natuurlijk altijd net anders, maar dan moet het wel een cyste zijn want het is iig niet gegroeid. Dus vrijdag weer terug, nog niet ophogen met gonal f ondanks dat de rest allemaal nog klein is, dat zou pas na 2 weken prikken mogen aldus deze arts..?
Heel spannend dat wachtbankje! Ik heb geen tips, ik test helemaal niet tot ik echt 100% zeker weet dat ik een paar dagen voorbij mn NOD ben. Heb een keer een vaag streepje gehad dag voor NOD, die bleef vaag en toen werd ik toch ongesteld. datsoort dingen wil ik gewoon niet meer. Dan liever gewoon ongesteld worden of een knaltest na NOD. Ik duim voor je!!!
@Lovie Dankje voor je reactie! Ik heb dus besloten om het onderzoek pas volgende maand te doen. Het is nu lastig om het nog te regelen met werk, ik ben al een week echt vreselijk moe en geen idee waarvan, ben aan het rouwen om oma, met een sollicitatie bezig, druk op mn werk, promotieonderzoek naast mn werk en gewoon uberhaupt het hele traject kost veel energie... het is even genoeg zo voor nu.
ik ging er eigenlijk al helemaal vanuit dat het een cyste was, mijn BMS is altijd meteen boven de 10mm zodra er iets groeit en nu dus maar 5.8 en het was zooo vroeg. Maar ondanks dat ik er vanuit ging, baal ik nu na de bevestiging toch weer. Gewoon omdat er al zovaak medicatie ineens niet deed wat het moest doen, ben ik bang dat het deze maand niet soepel gaat lukken met de gonal-f... En ophogen mag dus nog niet, want dat zou pas na 2 weken prikken mogen zei ze, maar dan denk ik toch 'ja maar hallo er gebeurt toch niks? En vorige cycli waren ook 32 dagen, dus iets korter mag ook wel?' Maarja ik blijf maar braaf 50 instellen op de pen (al voelt 1 klikje verder soms verleidelijk, maar ik doe het maar niet want straks ben ik alleen maar verder van huis)