Gonal F + Ovitrelle

Ja gaat goed Charlotte! Lief dat je eraan denkt en inderdaad, morgen heb ik weer een echo. Ik heb sinds vrijdag 75 gespoten en hopelijk doet het wat.
Hoe is het met jou? Hoe lang moet jij nu wachten?
Lisette positief blijven! Het kan nog.. :) 

Lisette.. onwijs balen meis! Knuffel! Ik weet hoe je je voelt.. ik weet eigenlijk ook zeker dat mijn menstruatie eraan komt :-( maar wat Charlotte zegt,  pas als het doorkomt teleurgesteld zijn en daarna weer nieuwe moed verzamelen ♡ 
Benieuwd naar je echo Kimsterr!

Kimster, he joh hoe kan dat nou.... wat ongelooflijk balen zeg! Mag je nu weer ophogen? Of moet je door op de 75E?
Ik zit nu 2 weken op het wachtbankje.... Vorige week 2dgn na ovitrelle had ik zeer gevoelige tepels en buikpijn. Nu voel ik (nog) niks. Dus eigenlijk twijfel ik of de ovulatie wel al geweest is.. ?

@ Charlotte, kan het zijn dan dat je na zon injectie geen eisprong hebt?? 
@kimster, wat klote zeg! Hoop dat je mag ophogen dan.. 
Hier was ik aan het werk en plots voelde ik nattigheid in m'n onderbroek dus ik dacht, kut! Ongesteld... Maar nee, het was veel witte afscheiding (sorry voor de smakelijke details:eek:) nu heb ik sinds die dag daar dus veel last van en las ik op google dat het lichaam dit doet als je eicel innestelt... M'n gevoel en gedachtes gaan van hot naar her.. echt ongelofelijk, ene moment denk ik echt ik word ongesteld en het andere moment heb ik nog hoop.. 
Nouja, ik bloed iig nog niet.. zaterdag m'n nod en ik ga zondag testen... 
Gr Lisette

Ja #pcoslife denk ik.. Zo ontzettend vervelend.. Elke keer een tegenslag in het ziekenhuis. Maar ja, we gaan gewoon door. Ze heeft niks gezegd over ophoging dus ik blijf op 75.
Charlotte: hmm nog even afwachten dus! Ik wilde net als Lisette vragen of het inderdaad kan dat je niet ovuleert na zo'n injectie?
Lisette: rollercoaster! Gewoon nog even afwachten en fingers crossed! Maar ik snap de onzekerheid wel want je gedachten gaan alle kanten op. 

Goeie vraag..... in mijn zkh gaan ze er eigenlijk vanuit dat je sowieso een ovulatie hebt na de ovitrelle..
Vorige keer heb ik een week na ovulatie progesteron moeten prikken en deze waa gewoon goed.. ik wacht maar gewoon af en we 'klussen' intussen nog even verder ? als ik maandag nog twijfel bel ik gewoon of ze ff een echo willen maken..
@lisette, ohhh lastig zeg! Die afscheiding lijkt wel een positief teken! Fingers crossed ??? 
@kimster, enig idee hoelang ze hiermee door willen gaan? Ipv Gonal F is er ook nog Menopur, misschien reageer je daar beter op?? 

Terug
Bovenaan