Gonal F + Ovitrelle

@MilouP, oooh meis!! Ik zou willen dat ik iets kon doen of zeggen wat je spanning wat wegneemt! Ik voel het bijna door mijn beeldscherm heen. Ik gun het jullie zo en ik duim voor goed nieuws! Ik snap je angst! Wat betreft de topics, het zou zomaar kunnen. Sowieso denk ik dat alle ‘gezonde’ dames en zwangerschappen hun verhaal niet zo snel ergens posten, dus er zullen in verhouding meer negatieve dingen te vinden zijn? Althans; dat zou mijn logica zijn. Probeer daar maar niet teveel van te lezen ? Je hoeft niet lang meer te wachten, hopelijk kun je na de echo wat meer gaan genieten! Dikke knuffel voor jou!

Meiden, ik lees hier en daar over dat je testen binnen de eerste zoveel dagen na Ovitrelle positief kunnen zijn. In mijn ziekenhuis hebben ze daar niks over gezegd. Nou ben ik niet iemand die vroeg test, maar het is wel fijn om te weten hoe dat zit ? Weet een van jullie dit toevallig?

@MilouP, ik ga zo hard aan je denken morgen! Je berichtje verwoordt precies mijn gevoelens toen.. maar probeer je vast te houden aan vertrouwen, aan ook heel veel goede verhalen. Veel liefs!
@Just-me, je kan tot 10 dagen na ovitrelle positief testen, doordat ovitrelle een hcg (zwangerschaps) hormoon is. Dus probeer inderdaad zeker niet te vroeg te testen! Ik duim!

@MilouP Heel veel succes met je echo vandaag. Ik hoop dat alles er goed uit ziet en je na de echo de spanning een beetje los kan laten en kan genieten. Fijn ook dat jullie allebei vrij zijn vandaag, gewoon even de tijd voor elkaar. Ik duim voor jullie! 

Hi Charlot,
Wij konden na een jaar terecht in het zkh.
De 1e ronde iui kreeg ik clomid maar daar reageerde mijn lijf teveel op. 2e,3e en 4e ronde kreeg ik gonal f75.
Van bijwerkingen had ik nauwelijks last. Hooguit een beurse plek van het spuiten.

Helaas zonder resultaat.
Daarna gestart met ivf icsi. Meteen 1e terugplaatsing raak en nu precies een jaar later heb ik een prachtige dochter Lexi van 4 maanden.

@MilouP Heel veel succes vandaag!! Heel logisch die onzekerheid, het lijkt me ook echt een gigantisch spannend moment! Toch zeggen die verhalen die je leest op fora helemaal niks over jullie situatie. Het kan natuurlijk niet goed zijn, maar voor zover dat lukt zou ik daar niet vanuit gaan.. Het maakt je zo ontzettend onzeker! Ik hoop héél erg voor je dat wat je straks te zien krijgt goed is en dat jullie dat moment samen kunnen vieren! ? Houd ons op de hoogte, haha!
Hier heeft de bloeding uiteindelijk toch doorgezet, gelukkig.. Eerst bleef het twee dagen heel licht, niet zoals ik gewend ben. Maar sinds gisteren is het gelukkig normaal. Dus zometeen gaat de eerste er weer in! Inderdaad heel gek wat jij ook beschrijft MilouP, bij mij komt het altijd op dag 2 en zet het direct door. Maar goed, heb in ieder geval weer kunnen starten. Daar ben ik heel blij mee. 

Zooo daar ben ik weer. Eens kijken of ik weer op iedereen kan reageren!
@XBo Nogmaals gefeliciteerd met de kleine. Wat een schatje is het!

https://ibb.co/0DprLqF
https://ibb.co/dfPNDcq
https://ibb.co/vhHhsG5 
we hebben een kloppend hartje gezien?? of nouja, kloppende pixel, hahaha? ze moesten t echt aanwijzen voor ik het zag. Zo ieniemienie was het. 

ze meette eerst op 6w2 en ik zou 7w0 moeten zijn, maar ze zei al dat het geen termijnecho is dus dat ik me daar niet druk om moest maken. Toen ging ze wel even uit een andere hoek kijken en toen was t meteen 6w5. Toen zei ze dat ze me echt alleen terug had willen zien als het een week had afgeweken. Het was wel nogsteeds 2 dagen minder dus, en ik had liever gewoon 7w0 gezien maargoed, maar ze zei 'als ik weer opnieuw meet staat ie misschien wel op 8 weken, het zegt echt nog niks nu', dus dat probeer ik maar te geloven?
heb ook een filmpje van t kloppende hartje maar die kun je niet makkelijk met een linkje delen. Erna zijn we even gezellig samen gaan lunchen en een paar kleine dingetjes gekocht?. Een 9 maanden invulboek en hele schattige kleertjes. Verder gaan we nog niks kopen hoor?. Nu mag ik me aanmelden bij de verloskundige! En hoef ik niet meer terug naar het ziekenhuis. Alleen blijkbaar kan je die verloskundigen hier in de buurt (heb nog niet gekozen) allemaal maar tot 12 bellen en daar kwam ik om half 1 achter, nouja maandag maar bellen?. Hoop dat ik dan redelijk snel weer een echo mag!!!

Terug
Bovenaan