Gonal F + Ovitrelle

Wat geweldig Milou!!!! Gefeliciteerd ? !!! Wat een heerlijke dag! Ik hoop dat je het nu echt gelooft en onwijs kan genieten. Maak je inderdaad echt niet druk om precieze aantal weken/dagen, zon klein frummeltje is zo lastig op te meten. Heel fijn weekend meis, het is je zo enorm gegund! ❤️

@MilouP oh yes, wat een mooi bericht! Fantastisch nieuws♥️ Zooo blij voor jullie! Hopelijk valt er voor nu een last van je af en kun je maandag bellen voor de volgende stap bij de verloskundige. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! Geniet van het positieve nieuws, fijn weekend!!

Ik reageer even snel, maar @MilouP wat een onwijs mooi nieuws. Hier word ik nog gelukkiger van haha!?? En groot gelijk dat je al iets hebt gekocht, ik kon het met 4 weken ookal niet laten hahaha. Hopelijk mag je snel bij de VK voor een volgende echo!
@Liekee hé, zo rot dat het eigenlijk gewoon niet zo goed blijft gaan met de kwalen. Kwaaltjes kun je het ondertussen niet meer noemen.. Ik hoop oprecht dat er snel meer mooie dagen zijn dan de mindere dagen.. En wat fijn dat de NIPT test goed was! En het geslacht van de baby's, zoooo spannend. Heb je een voorgevoel? ?
En ja, het is een schatje he? Helemaal verliefd op mijn eigen kind haha ?
@XBelle fijn dat de bloeding uiteindelijk nog heeft doorgezet, maar zo ellendig dat het soms zolang kan duren..
@Justme fijn dat er een poging is geweest!! En wat spannend zeg met meerdere eitjes. Dat was bij mij de laatste ronde ook, 2 grote en zelfs nog 3 twijfelgevallen of ze zouden doorzetten. En er is uiteindelijk maar 1 eitje bevrucht! Ik ga voor je duimen!
Hier alles goed, helemaal genieten. Wel wat getob rondom de BV (aanleggen - kolven - bijvoeden - clusterkolven) dus heb er een dagtaak aan. Maar ze doet het onwijs goed! Alleen het is een kleine meid, net iets teveel afgevallen ondanks dat het een pittige tante is en gisteren goed aangekomen. Vanmorgen weer iets eraf, dus hopelijk morgen weer een goede stap erbij. Zo genieten dit ?

Nog even een reactie op jullie, daar had ik net even geen tijd voor
@justme Dankjewel voor je lieve berichtje ❤️. Ik denk inderdaad ook dat er relatief veel meer vrouwen posten die bijv al eens een miskraam gehad hebben, of waarbij t lastig ging ofzo. En ik denk dat het ook veel gedeeld wordt als het niet goed gaat, als zoeken naar steun zegmaar. Nou gelukkig was het bij ons gewoon goed?. Ik hoop zo dat dit ook jullie ronde is!! Is jullie zo gegund!!
In ovitrelle zit inderdaad HCG, dus een test zal nu positief zijn. Je kunt het ‘eruit testen’ zodat je zeker weet wanneer de testen niet meer positief zijn door de ovitrelle (dan weet je dus ook wanneer ze wel positief zijn door een evt zwangerschap), maar als je standaard al na je NOD test dan hoef je hier geen rekening mee te houden! Ik testte het er ook nooit uit, testen voor NOD was toch niet mijn ding.
@Lovie Zo lief dat je zo meeleeft ❤️. Krijgen een aardig groepje zwangeren hier! Schrijven jullie mee in het letrozol zwanger forum? Er is niet echt een gonal zwanger forum, of wel?
@Ellenvr Lief, dankjewel!! 
@Xbelle Dankjewel, lief ❤️. Valt echt een last van me af inderdaad, mijn lichaam kan dit blijkbaar gewoon?? . Fijn dat de bloeding heeft doorgezet, kunnen jullie weer vooruit kijken! 
@Liekee Oh haha, dat kan later komen dus ?? Omdat ‘ze’ zeggen dat het met 7 weken vaak wel begonnen is dacht ik dat het later waarschijnlijk ook wel mee zou vallen met klachten?. Wanneer begon de misselijkheid bij jou? Wat naar dat je nu zo’n last hebt ??juist na een paar goede dagen, hoop dat het binnenkort echt gaat afnemen! Wat super dat de NIPT goed was, en ben heel benieuwd ?? of ??. 
@Lovie Dankjewel ❤️. De laatste zorgen over de meting heb ik na een beetje googlen wel los gelaten, je leest echt overal dat mensen er een paar dagen bij krijgen of juist een paar dagen eraf en dat dat bij de echo daarna weer wordt bijgesteld ?. Nu lekker genieten en maandag de verloskundige bellen, hoop dat we daar redelijk snel terecht kunnen!
@xbo Wat lief dat je reageert ❤️❤️. En wat een lieve reactie ook!! Wat super dat jullie kleine meid het zo goed doet!! Het klinkt inderdaad als een dagtaak?, maar wat fijn dat je zo geniet! Haha ik word ook wel benieuwd naar de foto’s, mocht je je instagramaccount nog een keer willen delen?

@MilouP, wauw! Wat super voor jullie! Ik kwam echt even inloggen omdat ik benieuwd was! Klinkt als een hele fijne dag samen! Probeer te gaan genieten en ik hoop dat je snel voor een volgende echo terecht kunt!

@Liekee, wat vervelend dat je je zo ziek voelt! ? Snap dat je dan niet lekker kunt genieten. Ik hoop dat het snel beter wordt en dat het dan allemaal fijner wordt en je meer kunt genieten!

@Xbo, wat bijzonder moet het allemaal zijn! Met zo’n kleintje wat helemaal van jullie is! Geniet van alle momenten!

Dank allemaal voor de reacties! Ik ben inderdaad geen vroege tester, dus dan hoef ik daar geen rekening mee te houden. Maar is toch wel van belang om te weten haha!
Vandaag zouden we een avondje weggaan met het nichtje van mijn vrouw (tevens beste vriendin) en haar vriend . Was al lang geleden gepland, avondje amsterdam, lekker eten en naar de cocktail bar. Maar ze is nu zwanger; dus cocktails vallen af haha en warm eten krijgt ze niet weg. Dus, ondanks dat wij het soms best lastig vinden wilden we ons best doen. We hebben dus de cocktail bar naar ons huis gehaald, met allerlei versiersels, virgin cocktails in 4 smaken en een whisky barretje voor haar vriend. Tafel vol hapjes en een spelletje. Ze waren helemaal blij. Ondanks dat het super gezellig was en het op momenten heel goed gaat, krijg ik soms zo’n steek. Van angst, of frustratie en onzekerheid. De kleine dingen die over haar zwangerschap gaan, of ‘het zou leuk zijn als onze kinderen qua leeftijd dichtbij elkaar liggen!’ Ja, is allemaal leuk! Maar.. Wat nou als wij het nooit meemaken? Of het nog jaren duurt? Wat kan een onderwerp dat zo leuk is, toch ingewikkeld zijn… Ik ben kapot, van het ontzettend mijn best doen en haar ook het gevoel geven dat ze gewoon blij mag zijn, ondanks onze situatie!

@milouP haha, mijn instagram is @xbotenhove. Vind het prima om die hier te delen! En een berichtje doen mag altijd, vind ik alleen maar leuk ?

@MilouP wat ontzettend fijn dat je echo goed is gegaan!! Wat zul je een fijn weekend achter de rug hebben. Ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan en de klachten blijven meevallen. Maar nu ook lekker genieten van je zwangerschap! :) 

@Liekee, dankjewel voor je lieve reactie. Spannend inderdaad maar heb er ook zin in! 

Wat vervelend dat het bij jou niet lekker gaat zeg! Je hoopt toch dat je een zwangerschap hebt waar je ondanks wat klachten toch vooral van kan genieten. Ik hoop met je mee dat je inderdaad wel een beetje fit op vakantie kan. 
Wel fijn dat de NIPT goed was! Leuk ook om het geslacht te weten, gaan jullie het delen of houden jullie het voor jezelf? 

@XBo wat leuk om te lezen dat het bij jullie zo goed gaat en dat jullie zo genieten van elkaar. Het gaat ook vast helemaal goed komen met de BV. 

@Just-Me ik herken zo wat je schrijft over het nichtje van je vrouw. Ik heb een vergelijkbare situatie en ondanks dat je vooral heel blij bent voor diegene en je ze alle geluk van de wereld gunt wil je ook dat het zelf lukt. 
Wel heel lief dat jullie toch zo'n fijne avond hebben kunnen plannen ondanks dat de oorspronkelijke plannen niet meer door gingen. Zoiets kost energie, maar ik weet zeker dat het door de ander heel erg gewaardeerd wordt! 

@Ellenvr, precies wat jij zegt! We gunnen ze alles, het zou alleen zo leuk zijn als wij op een dag ook mee kunnen doen als ouders ☺️ We hopen inderdaad dat ze het waarderen, ze waren wel heel blij en verrast! Of ze doorhad hoe moeilijk het was voor ons weet ik niet, maar dat hebben we zo gelaten zodat er ruimte was voor hun geluk. Hopelijk hebben wij op een dag hetzelfde geluk ?

Hoe gaat het met jou? Volgens mij mag je bijna beginnen?

Terug
Bovenaan