Gonal F + Ovitrelle

@Just-Me, Mijn ervaring is dat ze vaak wel weten dat het moeilijk voor je is, maar dat ze er ook niet te veel naar willen vragen. Niet uit desinteresse o.i.d. maar meer om het niet nog moeilijker te maken. Het kan voor de ander ook best confrontered zijn merk ik. Een van mijn beste vriendinnen is in Maart bevallen en voelde zich in het begin bijna schuldig dat het bij haar wel gelukt is en dat ze inmiddels 2 lieve kinderen heeft. Heb haar uiteraard heel duidelijk gemaakt dat ze zich daar nooit schuldig over hoeft te voelen, of zich hoeft in te houden als ze iets wil delen over de kinderen.

Ik weet zeker dat het bij ons ook een keer gaat lukken, alleen onze reis er naar toe is anders. 
Hier gaat het goed, nog eventjes wachten en dan mag ik inderdaad weer beginnen. Vrijdag starten met de decapeptyl en dan kan het wat bij betreft niet snel genoeg de 18e zijn. Dan krijg ik de eerste echo om te kijken of ik mag starten met de Gonal-F.  Dan gaat het voor mijn gevoel echt beginnen omdat we dan gaan zien of de follikels goed gaan groeien en we naar een eventuele punctie toe gaan. 

@Ellenvr, ja ik denk dat je gelijk hebt hoor. Confronterend is het waarschijnlijk ook voor hun. Fijn dat jullie bijna zover zijn! Spannend, maar iets doen is beter dan wachten ?

Zijn er hier dames die temperaturen? Ik doe het vooral nog om mijn eisprong te checken, en voorheen om beter beeld van cyclus te krijgen. Nu merk ik dat ik even een paar dagen netjes op liep zoals normaal is voor mij, maar nu al drie dagen erg laag zit, zo laag en zoveel dagen laag ook heb ik nog niet gezeten in mijn wachtweken in een jaar tijd. Iemand hier die ook opmerkte dat dit heel anders werd op de GonalF? Voor mij is de hoop dan ook al wel gevlogen merk ik, mijn borsten worden ook minder pijnlijk nu, dus ik ga wachten op menstruatie denk ik ?

@Just-Me Ik heb zelf geen ervaring met temperaturen hoewel ik wel van een vriendin van mij weet dat ze rond de innesteling een paar dagen een vrij lage temperatuur had en daarna weer ging stijgen. 
Wat betreft de pijn in je borsten kan het misschien ook een teken zijn dat de ovitrelle uit je systeem raakt. Als het over een paar dagen weer toeneemt kan het misschien toch een innesteling zijn. 
Wanneer verwacht je je NOD? Ik blijf in ieder geval duimen dat het toch goed gaat!! 

@Ellenvr, haha nou dat moest ik opzoeken ?? Echt stom? er vanuit gaande dat de Gonal me eenzelfde cyclus geeft als de letrozol ergens volgende week woe/do? Heb vorige maandag de ovitrelle gespoten. Kan er hoe dan ook niets aan veranderen en stop ook maar met temperaturen voor nu denk ik. Ik dacht misschien handig om weer een hele cyclus te doen; dan weet ik een beetje hoe het gaat op GonalF/Ovitrelle, maar dit helpt niet haha! ?

@justme Ik heb nog nooit getemperatuurd dus geen idee, maar denk dat je er nog niet te veel conclusies aan moet verbinden hoor! Al die medicatie zal vast ook zn invloed hebben ...
Ik had wel altijd een duidelijk 'patroon' in de pijn in mn borsten. Maar echt pas rond NOD verschilde dat tussen de rondes waarin het wel en niet gelukt was, voor NOD werd het bij mij altijd minder. En ook na NOD is het soms gewoon een dag weggeweest. Het zegt echt niks! Zeker niet een week voor je NOD. Al snap ik dat je er op let hoor, dat deed ik ook?. 

@ellenvr Fijn dat er eindelijk iets gaat gebeuren! ?? 

@xbo Awhh wat een lieve foto's ? 

@Hier Ik heb me inmiddels aangemeld bij de verloskundige. Daar doen ze niet aan vroege echo's blijkbaar, dus de volgende echo is de termijnecho. Volgens mn eigen berekening ben ik die dag 9+6 (volgens het zkh, al zei ze dat t te vroeg was om iets over termijn te zeggen, zelfs pas 9+4), dus lijkt me wat vroeg, maar hee hoe eerder we weer mogen kijken hoe beter ?. De week erna zijn we op vakantie, dus gelukkig wilden ze het wel ervoor plannen. De echo is dan op 19 mei dus nog 2 weken en een dag geduld!!
Ik had eergister migraine, ben nogsteeds ziek thuis. Had gehoord dat veel vrouwen er tijdens de zwangerschap geen/minder last van hebben, helaas lijkt dat voor mij niet te gelden?. Maar wel fijn dat ik nu alle tijd heb om toe te geven aan vermoeidheid. Haha, lig halve dagen te slapen. Verder voel ik me qua zwangerschap nogsteeds helemaal prima, niet misselijk of wat dan ook (nu 7+5). Ik vind het nogsteeds zo surrealistisch, ik geloof bijna niet dat het echt zo is?. Misschien komt dat als je iets gaat zien/voelen? Volgende week een hele drukke week op werk, moet nog maar zien hoe ik daar doorheen kom zonder iets te laten merken van de vermoeidheid ?. We hebben het nogsteeds alleen aan mijn moeder verteld. 2 goede vriendinnen weten ook van het traject, en ik spreek hen heel veel via de app. Maar om hun nou een appje te sturen dat het gelukt is ?, haha maar dat ik het er niet over heb begint denk ik ook op te vallen, gelukkig zie ik de ene zaterdag en de andere komende week! 

@MilouP, ja hoe eerder hoe beter toch! Fijn nog voor jullie vakantie ? En het kan natuurlijk goed, dat het nu allemaal anders is. Ik heb een jaar lang echt hele vaste verschijnselen gehad, dus is gewoon heel vreemd haha? Ik ben wel gestopt met temperaturen, maar merk dat ik eigenlijk niet echt hoop heb ofzo. Ik wacht eigenlijk volgende week mijn menstruatie af en dan eens kijken voor de volgende ronde. Waar we een dilemma hebben ? Wij hebben een half jaar geleden een drie daags tripje weg geboekt naar familie in Engeland. Zaterdag weg, dinsdag middag thuis. En je raadt het al, ik ben echt weg midden in de volgende cyclus. Echt helemaal shit dit… Ondanks dat ik dit traject natuurlijk echt mega belangrijk vind, is deze trip dat ook voor ons.. (op Letrozol was 3 dagen weg nooit een probleem, dus heb daar vorig jaar nooit bij stil gestaan?…) De afleiding en ontspanning is wel heel welkom, maar wordt nog een uitdaging, want ik weet niet of we wel weg kunnen/mogen ? Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Of zijn er ideeën of dit een soort van opgelost kan worden, door een dagje op te rekken ??

@justme Ik zou me om die 3 dagen niet druk maken hoor! Ons zkh doet sowieso geen echo's in het weekend en ook niet op feestdagen, dus bijv met Pasen zit standaard overal 3 dagen tussen hier. Daarbij heeft er bij mij echt vaak genoeg meer dan 3 dagen tussen echo's gezeten! (Bijv als er niks groter was dan 9mm, zeiden ze 'het is de komende 4 dagen dan sowieso niet groter dan 17, dus kom daarna maar terug). Met overleg komt dat echt goed, gewoon lekker verheugen op de paar dagen weg!!!
@hier Ik had maandag al een migraine aanval zoals ik hierboven schreef, maar net eind van de middag weer een migraine aanval gekregen en toen begin van de avond begon het weer van voor af aan ? ik heb echt in paniek mn vriend opgebeld, ik ben echt niks waard als ik migraine heb. Ik zie praktisch niks en dan die hoofdpijn??. Ik had al gelezen dat het tijdens de zwangerschap of weggaat of erger wordt, nou ik hoop echt niet dat het zo doorgaat want dan kom ik t komende ruime halfjaar mn bed niet meer uit ?. 
had er ook al moeite mee dat ik ziekgemeld was afgelopen week, ik ben de enige op de afdeling die een bepaald onderzoek bij babytjes kan... dus die ouders moeten nu allemaal wachten en ik voel me dan verantwoordelijk. Terwijl het natuurlijk niet mijn probleem is dat ze alleen op mij vertrouwen daarin, maar ik hoop gewoon dat ik komende week wel weer kan werken? en dit lange weekend nog een paar van de leuke dingen die ik gepland had door kunnen gaan...

@MilouP, oh meid wat ontzettend balen die migraine! Het is niet te hopen dat je het te vaak krijgt.. Wellicht nu door de stijging in je hormonen gevoeliger hiervoor? En je kunt natuurlijk ook bijna niks slikken ervoor nu ? Ik hoop dat je snel opknapt! Wat betreft je werk, ik snap heel goed wat je bedoeld en natuurlijk voel je je verantwoordelijk! Probeer je vast te houden aan het idee dat het ook weer beter wordt ? En je binnenkort weer lekker kunt werken! Mag ik vragen wat je voor werk doet ??

Ik hou me maar even vast aan jou antwoord! ? Ik hoop het! Ze gaan me wel lager instellen vanwege de lichte overstimulatie deze keer. Wie weet vertraagd dat de boel! Pff.. stom hè, ik zit me hier dus al twee dagen druk over te maken. En het meeste stomme is: ik weet rationeel dat dit gewoon goed komt en er heus geen man (of vrouw ?) overboord is als ik anderhalve dag later voor een echo kom, slaat natuurlijk nergens op dat ik me daar nu al zo druk over maak! Maar emotioneel gezien kan ik dit dus gewoon niet uitschakelen. Zo gaat het al anderhalve week. En dit gebeurd me met alle kleine dingen. Om GEK van te worden! En mijn vrouw wordt er ook gek van ? Dus.. tot zover mijn klaagzang ?

Terug
Bovenaan