@Just-Me, Mijn ervaring is dat ze vaak wel weten dat het moeilijk voor je is, maar dat ze er ook niet te veel naar willen vragen. Niet uit desinteresse o.i.d. maar meer om het niet nog moeilijker te maken. Het kan voor de ander ook best confrontered zijn merk ik. Een van mijn beste vriendinnen is in Maart bevallen en voelde zich in het begin bijna schuldig dat het bij haar wel gelukt is en dat ze inmiddels 2 lieve kinderen heeft. Heb haar uiteraard heel duidelijk gemaakt dat ze zich daar nooit schuldig over hoeft te voelen, of zich hoeft in te houden als ze iets wil delen over de kinderen.
Ik weet zeker dat het bij ons ook een keer gaat lukken, alleen onze reis er naar toe is anders.
Hier gaat het goed, nog eventjes wachten en dan mag ik inderdaad weer beginnen. Vrijdag starten met de decapeptyl en dan kan het wat bij betreft niet snel genoeg de 18e zijn. Dan krijg ik de eerste echo om te kijken of ik mag starten met de Gonal-F. Dan gaat het voor mijn gevoel echt beginnen omdat we dan gaan zien of de follikels goed gaan groeien en we naar een eventuele punctie toe gaan.
Ik weet zeker dat het bij ons ook een keer gaat lukken, alleen onze reis er naar toe is anders.
Hier gaat het goed, nog eventjes wachten en dan mag ik inderdaad weer beginnen. Vrijdag starten met de decapeptyl en dan kan het wat bij betreft niet snel genoeg de 18e zijn. Dan krijg ik de eerste echo om te kijken of ik mag starten met de Gonal-F. Dan gaat het voor mijn gevoel echt beginnen omdat we dan gaan zien of de follikels goed gaan groeien en we naar een eventuele punctie toe gaan.