Gonal F + Ovitrelle

Hoi dames, hier ook iui 2 mislukt.. ik dacht het al maar tot het bevestigd is heb je toch nog hoop. Ik kan nog net voor onze wintersport voor de 3 keer ? en dan daarna evaluatie op de poli. Nog 1 keer en dan geen born in 2020 baby meer... 

@sabbel, kut hee! Altijd weer een teleurstelling... Maar ja, ik hoop dat we de volgende ronde zwanger raken! ? Ik heb vandaag m'n echo gehad.. en we gaan straks voor de tweede ronde injecteren.. weet iig dat ik hiervan wel een eisprong krijg, dus dat is wel iets heel positiefs, zolang geen eisprong gehad.. 
Gr Lisette

Klote meiden! Kop op! X
Hier nog altijd geen klachten... helemaal niks (buiten vermoeidheid). Afgelopen vrijdag voor de zekerheid nog ff voor echo geweest, omdat ik twijfelde of ik wel een ovulatie heb gehad. 
Blijkt dat ik een corpus luteum cyste heb ontwikkeld. Dit betekent dat het eitje is gesprongen en vervolgens de follikel zich gevuld heeft met vocht. Niks ernstigs verder.. heb er ook geen last van. 

Nu maar wachten...... Ellende ?

Sabbel ? balen zeg! Hoe voel je je nou? 
Charlotte nooit van gehoord! Hoe gaat dat verder dan? 
Ik heb gisteren weer een echo gehad. Nog steeds niks.. Dus weer een klikje erbij. 

Kimster... potverdikke, niet te doen!! Jouw geduld wordt wel heel extreem op de proef gesteld!! Hoeveel eenheden spuit je nu? En overweegt het zkh niet om eens over te stappen op een ander hormoon? 
Als t eitje springt uit de follikel zit er als t ware een gaatje in.. en die follikel kan zich dan gaan vullen met vocht. Dan heet het een corpus luteum cyste blijkbaar... gaat als het goed is vanzelf weer weg. Moet bij de volgende cyclus in t begin ff laten checken of ie echt weg is.
Al hoop ik dat die volgende cyclus niet komt ??

Ik spuit nu 83 eenheden. Het zit 'm volgens mij in de dosering, althans ze zeggen dat het even zoeken is naar de juiste dosering. Pas als je "goed ingesteld" bent, werkt het en het kan met een klikje van 8 al anders zijn. De hoogst mogelijke dosering is met ovulatie-inductie iets van 200 dus er zitten nog heel wat stapjes tussen, al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is ?
Ik snap nu beter wat je had! Klinkt heel eng eigenlijk, die term. Dat staat dus los van eventuele bevruchting? 

Terug
Bovenaan