@Xbelle, ja het is gelukt! Ik had voor de zekerheid gemaild gister avond en vanochtend vroeg mailde de echoscopiste, dat ik mocht komen zodra ik kon. Zo fijn! Dus ik had om 10.00 een echo. Alles mooi schoon en weer gestart. Nu wel verlaagd naar 50 ipv 75, vanwege de overstimulatie. Dus hoop dat dit wat doet. Ik vroeg naar de verkorte LF, dit klopte zei ze. De ovitrelle kan je LF iets verkorten, dat komt vaker voor. Zo lang ik niet onder de 11 dagen kom is het nog voldoende voor eventuele innesteling. Dat stelde voor nu wel even gerust. Ik heb ook verteld dat ik zoveel last had van de ovitrelle, dit hoorden ze vaker, echter niet zozeer de klachten die ik aangaf. Zover ik weet is pregnyl niet meer te krijgen, maar mocht het deze ronde weer zo heftig zijn, dan wil ik graag overleggen of er iets anders is.
Wat vervelend dat het zo onzeker is voor jou! Ik kan me zo voorstellen dat je schrok van het voorstel van IVF. Dat is ook mijn ‘angst’ een beetje… Enerzijds is dat misschien de oplossing, maar de stap is groot en het veranderd denk ik veel. Ik hoop met je mee voor morgen, dat er toch nog iets gebeurd! Mag ik vragen hoe lang jij al GonalF gebruikt?
Hoe gaat het met de andere meiden? @MilouP, hoe gaat het met de migraine? Hoop zo dat het minder is geworden! @Ellenvr, hoe gaat de start voor jou? Hopelijk voel je je goed.
Wat vervelend dat het zo onzeker is voor jou! Ik kan me zo voorstellen dat je schrok van het voorstel van IVF. Dat is ook mijn ‘angst’ een beetje… Enerzijds is dat misschien de oplossing, maar de stap is groot en het veranderd denk ik veel. Ik hoop met je mee voor morgen, dat er toch nog iets gebeurd! Mag ik vragen hoe lang jij al GonalF gebruikt?
Hoe gaat het met de andere meiden? @MilouP, hoe gaat het met de migraine? Hoop zo dat het minder is geworden! @Ellenvr, hoe gaat de start voor jou? Hopelijk voel je je goed.