@ellenvr We gaan een weekje naar Griekenland ☀️! Ik hoop met je mee voor morgen, snap dat je echt graag wil beginnen ??
@just-me Wat fijn dat het goed voelt! Hopelijk blijft het bij die 2, en anders weer een driedubbele kans?. Ben benieuwd, fijn dat je wel weet waar je waarschijnlijk aan toe bent qua inseminatiedag!!
@Camhay Succes!! Ik ben ook op 50 gestart en bij mij was dat meteen de goede dosis. Denk dat ik overstimulatie had gekregen op 75, ik reageerde trouwens helemaal niet op 2.5mg letrozol en na een paar rondes ook niet meer op 5mg, dus dat hoeft niks te zeggen! En echt liever ophogen tussendoor dan overstimulatie hoor!!
Overigens ben ik van letrozol naar gonal f overgestapt vanwege migraine, met letrozol had ik dit elke 3 weken. Ik wist echt niet meer hoe ik moest functioneren! De gynaecoloog gaf aan dat veel minder mensen hoofdpijn hebben bij gonal f dan bij letrozol, over migraine had ze ook goede hoop (is heel wat anders dan hoofdpijn natuurlijk). En bij gonal f had ik inderdaad veel minder aanvallen! En verder ook echt geen bijwerkingen, verademing tov letrozol