Gonal F + Ovitrelle

@camhay, ik had het andersom, mijn eerste vraag op die 75 was; is dat niet te hoog? ? ik was meteen bang voor overstimulatie, terwijl ik dat helemaal niet kon weten met een nieuw middel. Onderbuik gevoel? Geen idee… Deze ronde voelt beter, meer als ‘mijn lijf’ maar ook dat wil ik eerst zien woensdag ? Wie weet is het voor jou ook genoeg en zo niet, zien ze het snel genoeg!

@Just-Me, Lijkt me leuk om te weten waar jij geweest bent, altijd even de moeite waard om te kijken of het wat voor mij is. Ik denk dat ik die rust die jij ervaart ook heel goed kan gebruiken haha. 

Wat fijn dat je echo zo goed was! Ik ben benieuwd of ze al goed zijn gegroeid dan morgen en je inderdaad vrijdag alweer inseminatie hebt. Ik ga weer duimen!! 

@Camhay, welkom hier! Jammer dat het eerdere traject niet voor je gewerkt heeft. Hopelijk gaat de Gonal-F en Ovitrelle je inderdaad dat laatste zetje geven. We duimen voor je mee hier! :) 

Ook ik ben de eerste ronde IUI gestart met 75EH, hoewel ik netjes 1 mooie follikel had hebben ze de rondes erna geprobeerd om een 2de erbij te krijgen. Uiteindelijk zat ik op 200EH in de laatste ronde waar er 3 leken te groeien maar uiteindelijk ook maar 1 meegedaan heeft. 
Ik moet zeggen dat ik op wat hoofdpijn na van de Gonal nauwelijks bijwerkingen heb gehad. Dus wat dat betreft niks te klagen gehad. 

@Ellen; ik ben in Maurik geweest. (Ik woon in omgeving Utrecht) Haar naam is Danielle, ik denk dat je haar op Google kunt vinden op Studiovandaan.nl. Haar website vermeld vooral veel yoga, maar verder naar onder kom je massage tegen. Ik heb haar gemaild met mijn vragen en waar ik naar op zoek was en kreeg vrij snel antwoord. Heel persoonlijk ook, dus was makkelijk contact leggen.

@just-me haha ja precies we zullen het wel zien. Wanneer heb je weer een echo?
@ ellen zo.. 200EH. dat klinkt als veel? die hoofdpijn maak ik me wel wat zorgen om. Dat gaf mijn arts idd ook als bijwerking aan. En ik heb juist heel erg last van migraine aanvallen. Ze willen even kijken hoe ik er op reageer en mocht dit nog erger worden dan gaat ze met mijn arts overleggen of ik daar iets voor kan krijgen.

Wel fijn te lezen dat de bijwerkingen mee kunnen vallen. Hoop het echt ?? zou het wat dragelijker maken..

@ellenvr We gaan een weekje naar Griekenland ☀️! Ik hoop met je mee voor morgen, snap dat je echt graag wil beginnen ?? 
@just-me Wat fijn dat het goed voelt! Hopelijk blijft het bij die 2, en anders weer een driedubbele kans?. Ben benieuwd, fijn dat je wel weet waar je waarschijnlijk aan toe bent qua inseminatiedag!!
@Camhay Succes!! Ik ben ook op 50 gestart en bij mij was dat meteen de goede dosis. Denk dat ik overstimulatie had gekregen op 75, ik reageerde trouwens helemaal niet op 2.5mg letrozol en na een paar rondes ook niet meer op 5mg, dus dat hoeft niks te zeggen! En echt liever ophogen tussendoor dan overstimulatie hoor!!
Overigens ben ik van letrozol naar gonal f overgestapt vanwege migraine, met letrozol had ik dit elke 3 weken. Ik wist echt niet meer hoe ik moest functioneren! De gynaecoloog gaf aan dat veel minder mensen hoofdpijn hebben bij gonal f dan bij letrozol, over migraine had ze ook goede hoop (is heel wat anders dan hoofdpijn natuurlijk). En bij gonal f had ik inderdaad veel minder aanvallen! En verder ook echt geen bijwerkingen, verademing tov letrozol

@milou hoe is het met jou en je zwangerschap meis?
Ja dat van migraine zei je idd in het letrozol topic. Klinkt allemaal hoopvol dus ? fijn wel. Want die aanvallen zijn echt vreselijk he..Jij hebt hetzelfde met aura toch? Heb je er last van nu tijdens je zwangerschap? Ik had bij mijn zoontje bijna 15 weken om de dag of dagelijks aanvallen. Was niet meer te doen. Zo erg dat ik niet eens meer kon gaan werken. Dus daar ben ik bij een volgende zwangerschap wel angstig voor, mja dat is toch afwachten.

Ook wel fijn om te lezen dat de 50 bij jou gewoon werkte. Hoe lang heb jij nou gonal gebruikt voor je zwanger was? Vrij snel gegaan toch na de letrozol ellende?
Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn bij mij. Idd beter laag beginnen en ophogen dan overstimulatie, is zeker waar!

@MilouP Wat fijn dat het bij die paar migraine aanvallen is gebleven. Ik duim voor je dat de echo morgen goed is en dat jullie daarna heerlijk met z'n tweeën kunnen genieten van jullie vakantie!!☀️⛱️
@Just-Me Wat fijn dat ook met deze lage dosering een reactie te zien is. Vandaag moest je terug toch? Hopelijk is er niet teveel doorgegroeid en mag je door! Fijn dat die massage je zo heeft geholpen! Ik herken het heel erg. Ik ben sinds vorig jaar zomer ook gestart met fertiliteitsmassages. In het begin kon ik het helemaal niet aan, zo gespannen door alles. Maar nu kan ik er enorm van genieten. Ben daarna zoveel rustiger. Ook een hele goede tip om zelf wat natuurlijke olie aan te schaffen en zelf je buik te masseren. Ik doe dit zelf ook af en toe. Let er wel op dat je dit niet meer na je eisprong moet doen. Maar dat heeft ze er vast wel bij gezegd?. 
@EllenvR Spannend!! Hopelijk mag je starten!
@Camhay Welkom hier! Ik hoop voor je dat GonalF je gaat helpen bij een blijvende zwangerschap!
Hier zit ik nu op 6 DPO. Morgen bloedprikken voor progesteron. Ben heel benieuwd. Ik heb zelf het idee dat mijn lichaam toch wel flink reageert op de eisprong van vorige week. Pijnlijke borsten en wat vermoeidheid had ik de vorige keer ook, maar nu heb ik ook andere klachten. Sinds de eisprong is de linkereierstok heel gevoelig en dat blijft. Steken, ineens meer puistjes, opgeblazen buik. Ik vermoed dat het van de progesteron toename komt.

@Just-Me, Oh Maurik is voor mij ook prima te doen. Ik kom uit Culemborg dus Maurik is voor mij ongeveer 20 minuten. Ik ga haar eens opzoeken, dank je wel voor de tip! 
Hoe is je echo vandaag gegaan? 

@Camhay mag je vandaag beginnen met prikken van de gonal? 

@MilouP, wat lekker een weekje Griekenland! Geniet ervan! Ik ben heel benieuwd naar je echo morgen. 

@XBelle, Ik ben benieuwd naar je uitslag morgen en blijf duimen dat het vervolgplan niet meer nodig is. De klachten zijn niet prettig, maar ik hoop dat ze wijzen op iets positiefs. 

@Hier, de echo vanmorgen is goed gegaan. Alles was schoon en de follikels klein wat precies het uitgangspunt is waar ze naar op zoek waren. We mogen dus beginnen! :) We starten gelijk op 225EH omdat ik mijn laatste IUI al hoog geeindigd ben en volgende week donderdag moet ik terug om te kijken hoeveel follikels ze zien groeien. 

Terug
Bovenaan