Gonal F + Ovitrelle

Nou nog gekker.. Daarnet bloedverlies. Een week eerder dan verwacht. De verpleegkundige noemde vanmiddag al wel dat het zou kunnen dat de menstruatie dit weekend zou kunnen starten door de lage waarde. Heeft ze goed aangevoeld.. Het lastige is alleen dat het ZH in het weekend niet bereikbaar is.. Maandag maar bellen wanneer ik een uitgangsecho kan plannen?

@Xbelle, wat vervelend! De onduidelijkheid is heel lastig maar ook balen! Ik zie nu je andere bericht, wat balen dit! Ik heb ook een keer zo’n vreemde ronde gehad waarin ze er niet wisten wat er aan de hand was, snap hoe je je voelt. En die weekenden; alsof onze lichamen het erom doen.. ? Hopelijk kunnen ze maandag snel inplannen zodat je weet hoe verder! Hoop dat je dit weekend een beetje doorkomt! ?

@Camhay, hoe ging het vandaag? Vooral het je mee?

@Hier, ik wil nog niet te vroeg juichen maar de Ovitrelle viel tot nu toe mee. De prik zelf was de vorige keer al echt vervelend en gaf meteen klachten, deze keer helemaal niet. Ik ben wel wat moe en een tikje wazig, heb de eerste spullen al laten vallen (waarop mijn vrouw zei; och jemig, is dat een bijwerking ofzo??) Maar tot nu toe dus beter te doen.??Fijn weekend allemaal!

@xbelle jeetje wat een vreemde ronde is dat dan met onzekerheid. En ik lees nu ook dat je een bloeding hebt gekregen. Los van dat het natuurlijk heel klote is, heb je wel duidelijkheid en kan je door naar een hopelijk normalere ronde! Maar wel rot dat het zo verwarrend loopt.

@Just-me wat fijn dat het tot nu toe beter gaat! Hopelijk blijft dat een beetje! Succes nog met wachten! ?

Ik heb de spuit gezet ja. Yesss officieel 1e dag! Vrijdag staat de 1e echo gepland. Het was alleen ff aanklooien met de naald eraf halen en ik dacht ff zit de dosis er nu wel helemaal in? ? mijn wekkertje staat nu in ieder geval trouw iedere dag om 19 uur voor de spuit. Ik ben heel benieuwd wat dit gaat opleveren?

@Camhay, super goed! Op naar de eerste echo! De naald eraf gaat door terug te draaien inderdaad. En met de dosis, ik spuit met het venster naar boven, dan kun je zien of hij op 0 staat! Maar als je knop goed ingedrukt hebt, kun je ook niet meer verder daarna. Ik heb ook wel eens een schrik moment gehad hoor haha! Fijn dat je gestart bent! Hopelijk doet het je goed!

Nee klopt idd. Het is zo weinig natuurlijk dat je bijna gaat twijfelen of het er wel in zit. Maar kan natuurlijk ook niet anders als je gewoon het knopje indrukt?

Ik zet de spuit nu elke dag om 19 uur. Volgende week zondag heb ik een festival waar ik van 15 tot 23 uur ben. Hoe kan ik dat dan het beste doen ?? ervoor? Of erna gelijk?

Even een korte update, ik reageer later weer nu eerst vakantie vieren, maar de echo was goed??. Je zag heel mooi het hartje kloppen en de armpjes en beentjes bewegen. Ze kwam op 9+4 wat exact klopt met de vorige echo, is dus een late innesteling geweest waarschijnlijk... De termijnecho moet blijkbaar officieel echt na 10 weken, dus we waren nu te vroeg, daarom 'moeten' we na onze vakantie nog een extra keer kijken, helemaal niet erg!!! Dus de 3e weer spieken en dan de 20e de 13 weken echo☺️.
heel veel succes allemaal ❤️

@MilouP, wauw! Wat super fijn! En inderdaad, niet erg een extra keer? Fijne vakantie! Wij zitten ook te wachten op ons vliegtuig, wij gaan lekker een paar dagen naar familie ?

@Camhay, nee het is echt niet veel hè haha! Ik heb eigenlijk geen idee! Bij mij in het ziekenhuis houden ze een “2 uur window” aan, buiten je priktijd waarin ik nog maar spuiten. Geen idee wat er daarbuiten gebeurt? Ik neem hem altijd mee als het niet anders kan ?

Terug
Bovenaan