@Ellenvr, Ooh! Ja ik uit Werkhoven! Dus prima! Ik ben benieuwd of zij iets voor jou kan betekenen ? Succes vandaag! ??
@Camhay, hoe gaat het bij jou? Heeft je menstruatie mooi doorgezet zodat je kunt starten morgen? En wat je zei op het andere topic: ja dat heb ik ook wel eens gedacht, voelt soms wel even vervelend als iedereen binnenkort, zwanger raakt en weer vertrekt hè ? Anderzijds ben ik blij voor hun dat ze niet zo lang door hoeven te gaan als wij.. Maar onze tijd komt wel ???
@Xbelle, spannend morgen! Ben benieuwd voor je! Ja ik heb het ook als heel fijn ervaren en hoop het nog een aantal keer te kunnen doen (is best prijzig, dus elke maand is wel enthousiast ?). De ontspanning helpt wel heel erg om hier doorheen te komen? Ik heb inderdaad goede tips mee gekregen en probeer het al een beetje! En wat je zegt: na ovulatie niet meer, alleen zorgen dat mijn voeten warm blijven!
@Hier: ik ben blij en opgelucht: prachtige echo! 1 follikel over die een enorme spurt heeft gemaakt naar bijna 18mm! De andere twee zijn geslonken dus een veilige ronde ? Ik was even heel zenuwachtig vanmorgen, omdat ik echt niets voel! Maar het viel dus alles mee! Morgen middag ovitrelle zetten en vrijdag gaan we ervoor ?? hoe blij kun je zijn met ‘n ei ?