Gonal F + Ovitrelle

@Ellenvr, Ooh! Ja ik uit Werkhoven! Dus prima! Ik ben benieuwd of zij iets voor jou kan betekenen ? Succes vandaag! ??

@Camhay, hoe gaat het bij jou? Heeft je menstruatie mooi doorgezet zodat je kunt starten morgen? En wat je zei op het andere topic: ja dat heb ik ook wel eens gedacht, voelt soms wel even vervelend als iedereen binnenkort, zwanger raakt en weer vertrekt hè ? Anderzijds ben ik blij voor hun dat ze niet zo lang door hoeven te gaan als wij.. Maar onze tijd komt wel ???

@Xbelle, spannend morgen! Ben benieuwd voor je! Ja ik heb het ook als heel fijn ervaren en hoop het nog een aantal keer te kunnen doen (is best prijzig, dus elke maand is wel enthousiast ?). De ontspanning helpt wel heel erg om hier doorheen te komen? Ik heb inderdaad goede tips mee gekregen en probeer het al een beetje! En wat je zegt: na ovulatie niet meer, alleen zorgen dat mijn voeten warm blijven!

@Hier: ik ben blij en opgelucht: prachtige echo! 1 follikel over die een enorme spurt heeft gemaakt naar bijna 18mm! De andere twee zijn geslonken dus een veilige ronde ? Ik was even heel zenuwachtig vanmorgen, omdat ik echt niets voel! Maar het viel dus alles mee! Morgen middag ovitrelle zetten en vrijdag gaan we ervoor ?? hoe blij kun je zijn met ‘n ei ?

Woehoee @just-me mooi nieuws en weer een mooie kans! ? haha ja ik gun het iedereen ook zeker hoor. Vind het heel fijn om te zien dat het goed werkt bij die meiden en een lange weg bespaard blijft. Maar viel me wel ff op haha.

Ik ben nog niet ongesteld :( 1 dag overtijd officieel maar verwacht het wel deze dag. Wel gek want ik ben echt heel stabiel de 14e dag ongesteld..nu een keer n dagje later. Nog niet erg ofzo.. Temp was vandaag al gezakt van 36.6 naar 36.2. Mocht het vandaag doorbreken ga ik vrijdag starten met de 1e spuit.

@Just-Me, wat fijn dat je echo zo goed gegaan is. Succes met het zetten van je ovitrelle vanmiddag en de inseminatie morgen. Ik ga weer duimen voor je. 
@Camhay, succes met het zetten van de eerste spuit morgen! Ik hoop dat je er weinig bijwerkingen van krijgt. Ook voor jou druk aan het duimen dat dit het laatste zetje is wat je nodig hebt :) 

@Hier, gisteren de eerste spuit gezet. Ondanks de hoge dosis, tot nu toe, nog geen bijwerkingen. Ik had gelezen dat als je hoofdpijn krijgt van decapeptyl dat het spuiten van Gonal dat weer kan opheffen en wonderbaarlijk genoeg heb ik gisteren inderdaad nauwelijks hoofdpijn gehad na het zetten van de spuiten. 
Ik weet natuurlijk niet of dit echt de reden is of dat het gisteren gewoon even mee viel maar als dit zo blijft teken ik er voor :) 

@Ellenvr, Ooh dat zou echt heel fijn zijn! Ik duim voor je dat het zo blijft! ??

@Camhay, fijn, dan kun je echt gaan beginnen! Ben benieuwd hoe jij het spuiten gaat ervaren. ??

@MilouP, volgens mij mogen jullie vandaag weer voor een echo? Ik denk aan je! En een hele fijne vakantie gewenst!

@Hier, ik merk dat ik als een berg op zie tegen de Ovitrelle ?? Ondanks de uitleg van het ziekenhuis gister dat het ook met mijn eigen hormonen te maken heeft en de vorige ronde met 3 eitjes en alle schommelingen best wel heftig was en dat dus ook een pittige reactie kan veroorzaken. Nou ja, hoe dan ook, vanmiddag gaan we er weer voor!

Dankjewel meiden super lief!

Just-me. Jaa heb met je te doen. Wellicht idd door die 3 eitjes even heftig voor je geweest. Hoop dat je het nu wat beter kan doorstaan. Je voelde je deze ronde beter toch...hopelijk ook na de ovitrelle? heel veel succes en mijn duimen draaien weer!

@MilouP Hoe was de echo gisteren?!
@Just-Me wat fijn dat je weer een goede kans hebt! Hoe gaat het nu na het zetten van de Ovitrelle?
@EllenvR Goed om te horen dat je bent gestart en dat het tot nu toe meevalt met de bijwerkingen van de Gonal F. Ik hoop voor je dat het een mooi aantal op gaat leveren! 
@Camhay Fijn dat jij nu ook gestart bent. Viel het mee de eerste injectie? 
Vanmiddag heb ik de uitslag van de progesteron waarde gehad. Die is 9,6, dus echt aan de lage kant. Ze begrijpen het niet zo goed en ik eigenlijk ook niet.. De verpleegkundige denkt dat de follikel(s) wellicht later is/zijn gesprongen, dus ik moet maandag opnieuw bloedprikken. Cystes kunnen het niet zijn geweest, want de oestradiol waarde was bijna 3.. Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat het grootste follikel van 17/18 mm dezelfde avond (vorige week dinsdag) nog is gesprongen.. En dat het progesteron misschien al afneemt. Wat ik wel vreemd vind, want ik heb nog steeds gevoelige borsten en afgelopen week allemaal vage klachten gehad.. Ik mag volgende week eventueel ook nog voor een extra echo komen om te kijken hoe het er nu uitziet.. Het blijft allemaal zo vreemd, word er een beetje moedeloos van..

Terug
Bovenaan