Gonal F + Ovitrelle

Oh meiden, ik lees nog steeds met jullie mee maar er word best veel gekletst en ik kom er gewoon niet aan toe om te reageren ? Dus hierbij even in het kort!
@just-me heeee wat fijn, een kans met een mooi eitje! ??En nu hopen dat die stomme bijwerkingen deze keer je uit de weg blijven!
@EllenVR fijn dat de uitgangsecho er goed uit zag, nu kunnen jullie echt beginnen. Hopelijk blijven de bijwerkingen achterwege, dat is je gegund ?
@XBelle wat gek joh, je word soms niet goed van je eigen lichaam he ? Dan is het zo balen dat je nu het ZH niet kunt bellen om even te overleggen.

@MilouP oh meid wat fijn!?? Een hele opluchting, en dan mag je straks gewoon nog 2keer kijken! Geniet lekker van jullie vakantie en van het mooie nieuws ?
Hier gaat alles goed, Bobbie is morgen een maand oud en wat vliegt de tijd.. 's morgens houdt ze niet zo van slapen, maar gelukkig doet ze dit 's middags en 's avonds wel netjes tot nu toe! De nachten zijn ook prima, ze komt voor haar voedingen maar dat is natuurlijk logisch. En wat ze zeggen is waar, zodra zo'n kleintje er is beginnen alle zorgen.. Man oh man, mijn zoektermen op google gaan alleen maar over baby's ?

Ik mag tussen 16 en 20 uur spuiten. Ik ga om 15 uur. Anders zet ik m gewoon dan. Om die spuit mee te nemen in koeltasje is ook niet zo handig haha. 1 dagje zal wel geen kwaad kunnen?

@XBelle, Wat raar weer deze cyclus. Is je mentruatie nog echt doorgebroken van het weekend? Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo. 
@Just-Me, wat fijn dat de ovitrelle deze ronde mee is gevallen. Hoe gaat het op het wachtbankje, voel je je goed? 
@Camhay, hoe gaat het met prikken? Vallen de bijwerkingen mee? Ik heb zelf een koeltasje voor insuline pennen aangeschaft voor momenten dat ik niet thuis ben maar wel moet prikken. Die is niet zo groot en makkelijker mee te nemen. Misschien is dat wat voor je? Anders zou ik de prik inderdaad voor je weg gaat zetten. 

@MilouP, wat fijn dat de echo goed is gegaan, en ik snap dat helemaal niet erg is om de kleine na je vakantie gelijk weer te zien :) Geniet van Griekenland en ben benieuwd naar je update na de echo. 

@XBo, wat fijn dat het goed gaat met jullie. En ik kan me heel goed voorstellen dat de zorgen juist beginnen als de kleine er eenmaal is. Mijn zoektermen gaan nu al over van alles baby, laat staan als er eenmaal echt een kleintje is haha. 

Het gaat goed! Vooralsnog geen bijwerkingen gelukkig :)

We gaan ietsje later dus dan zit ik mooi in die tijd tussen 16/20 uur. Zet ik m gelijk om 16 uur.
Het is even zoeken en rekening houden daarmee. Maar dat is niet anders. Ik ga idd ook maar eens kijken voor een klein koeltasje ofzo. Vooral in de zomer wel handig mochten we weg gaan.

Ik was net even boodschappen doen en midden in de winkel werd ik niet goed. Kreeg echt een vlaag van paniek/misselijkheid en licht in mijn hoofd. Dacht dat ik ging flauwvallen?‍??
Kan dit een bijwerking zijn toevallig? Nu thuis en nog een beetje trillerig. Ik zei vannochtend nog zo mooi oooh nergens last van haha? het overviel me een beetje.

Dat zal even schrikken geweest zijn! Ik heb dat zelf nog niet ervaren als een bijwerking. Wel merk ik dat dingen die ik al spannend vind me nu (door de hormonen?) meer moeite kosten omdat dat ik van te voren meer spanning opbouw dan daar voor. Maar door daar over te praten zakt die spanning dan ook wel weer redelijk snel weg. 
Ik hoop voor je dat het een eenmalig iets was in ieder geval en dat je je snel weer helemaal goed voelt. 

Ja idd. Ik ga het vrijdag eens navragen en even bloeddruk laten checken bij de arts. Las dat dat wel als bijwerking erbij staat. Hoge bloeddruk. Geen idee hoe die is bij me nu. Maar zou het misschien verklaren. :)

Meiden ff weer een vraag. Sorry! ?
Op welke dag hebben jullie met de gonal meestal je eisprong. Bij de letrozol (werkende rondes) zat ik heel stabiel altijd op dag 18/19. Ik begon dan 6/7 dagen ervoor lichte ovulatieachtige pijn te voelen die dan toenam naarmate de sprong eraan kwam.

Nu zit ik pas op cd7 en heb deze ochtend dus al dit gevoel?? dat zou betekenen dat ik rond dag 14 misschien al een eisprong zou hebben. Kan het me haast niet voorstellen, dat is me nog nooit gelukt haha. Heel gek ook omdat ik pas net van mn menstruatie af ben. Heb dus wel het idee dat er iets gaande is... vrijdag op cd 10 de 1e meting. Daalijk moet ik het weekend al de ovitrelle gaan zetten haha.

Terug
Bovenaan