Gonal F + Ovitrelle

He meiden, even een kort berichtje vanuit mij.
@MilouP, wat ben ik ontzettend blij om je berichtjes te lezen! Heerlijk, zo verdiend na alle ellende! Geniet met volle teugen, het gaat zo snel. Knuffel voor jou!
@XBo, ik heb stiekem op je Insta even gespiekt naar de mooie foto's van jullie lieve dochter! Wat heerlijk dat alles goed gaat! Hoe voel jij je verder na alles en ben je een beetje bijgekomen van de bevalling? Veel liefs!
@XBelle, wat een ongelofelijke pech steeds voor jou. Baal zo met je mee! Helaas ben ik bekend met de tegenslagen en het vele geduld wat daar bij komt kijken, samen met heel veel frustratie. Hou vol! Je weet nooit hoe dichtbij je al bent...
@Liekee, ik hoop dat je je inmiddels een beetje beter voelt en alles goed gaat met de twins!
@Camhay, Ellen en Just-me, heel veel succes meiden! Ik duim voor jullie!
Hier alweer 27+6, bizar! Alles gaat zo ontzettend snel. Ik voel me gelukkig goed en alle voorbereidingen gaan ook wel lekker. We kijken er heel erg naar uit, maar aan de andere kant wil ik dat de tijd langzamer gaat haha. Ik schrijf wat minder mee, maar lees wel en denk aan jullie!

@Xbelle, Ooh shit! Wat balen! Nog meer pech en wachten… Die cystes zijn echt vervelend!Ik had altijd exact 14 dagen luteale fase en afgelopen ronde voor het eerst 10 dagen. Snapte dus niets van een bloeding op die dag. Maar mijn gyn zegt dat dit kan komen door de ovitrelle en dit vaker voorkomt? Maar dat 10 dagen nog prima is. Geen idee, maar wellicht bij jou ook iets verkort?
Bloedprikken doen ze nu eigenlijk niet, tenzij er een reden is om het te checken. Dus daarom check ik zelf altijd nog met temperatuur tot ik 3 dagen achter elkaar een duidelijke stijging heb.

Ja die borsten is wel irritant hè ? Het duurde bij mij tot de laatste dag menstruatie, dan heb ik een week geen last en dan begint het weer ?? We moeten er allemaal nogal wat voor over hebben.. Ik hoop in elk geval voor je dat de cystes snel kleiner worden en je weer mag starten en je inderdaad nog net 1 ronde haalt voor je vakantie!

@Lovie, dank je. Geniet van je zwangerschap! Fijn dat alles goed gaat! Ik hoop dat wij ook het geluk hebben daar van te mogen genieten ?❤️

@xbelle. Oh wat balen van die cystes zeg. Ik ben daar ook bang voor. 2x eerder gehad en vond dat zo klote. Je wil gewoon niet stilstaan! Hopelijk slinken ze gewoon snel en kan je voor je vakantie nog een ronde pakken.

@lovie... fijne (resterende) zwangerschap gewenst en natuurlijk proficiat!

@just-me hoe voel je je meid?

Ik heb morgen mijn 1e meting deze cyclus. Ben toch een beetje zenuwachtig merk ik. Ik heb vandaag enorme ovulatiepijn. Het lijkt op een aankomende eisprong dus dat maakt me echt ongeduldig. Temp is nog laag.. totaal geen vruchtbaar slijm en ook de ovulatietesten zijn zeker nog niet positief dus een eisprong gaat er vandaag/morgen niet aankomen. Maar ik heb wel het idee dat ik de ovitrelle misschien wel mag gaan zetten (weekend) als ik uitga van wat ik lichamelijk voel.
Anderzijds ben ik bang dat er misschien teveel aan het groeien is en ik daarom deze pijn voel. De pijn zit dit keer ook meer links dan rechts. En de enige keren dat ik links pijn had was met cyste rondes ??
Lijkt me wel sterk op 50 EH gelijk teveel... maar mijn lijf doet wel vaker raar haha.

Iemand ervaring met wat ik omschrijf? Of kan dit door de gonal f komen. Het lijkt op ovulatiepijn maar zit ook een beetje links (achter/heup).
Achja..morgen zullen we het om 11 uur wel horen maar moest het even kwijt?

Hai meiden,
Ik heb even terug zitten lezen hier omdat ik in mijn eerste Gonal ronde zit. Ik ben hiervoor zwanger geraakt met Clomid, maar blijk daar nu resistent voor te zijn. Bij Clomid had ik vooral last van gewichtstoename, nu vooral van stemmingswisselingen. 
Ik ben 9 mei begonnen met prikken (50), en ik moet elke 2 a 3 dagen bloed prikken. De waarde die ze bekijken moet naar 400 en dan start folikelmetimg. De waarde schommelt steeds rond 200 en begonnen te zakken dus gisteren gestart met 75. Waarde stijgt nu naar 243, dat is iets goeds denk ik maar toch alweer dag 18... wachtend tot het eitje groeit. 
Ik lees over echos. Hebben jullie ook ervaring met bloedprikken? 
Heel benieuwd hoelang de ronde gaat duren.
Succes allemaal!

@Camhay, ik was ook nerveus hoor! Ik vond de eerste echo echt heel spannend! Omdat ik echt niet kon inschatten wat ik kon verwachten ? En de onrust is ook herkenbaar, ik begon ook op tijd te testen om zeker te weten dat ik niks zou missen. Gelukkig was dit niet het geval en verloopt mijn cyclus nog steeds redelijk hetzelfde. Behalve dan een iets kortere luteale fase. Heel veel succes zo!

@Gebr714, ik krijg inderdaad echo’s. Bloedprikken op die manier doen ze geloof ik niet in mijn ziekenhuis. Hoop dat het snel doorzet voor je!

@Xbelle, hoe hou jij je? Kun je een beetje rust vinden tijdens dit wachten?

Oh gelukkig haha
Ben echt aan het doemdenken nu joh
Hoop zo dat het meevalt en ik me voor niks zo druk maak. Ik heb gewoon gekke buikpijn dus maak me dan wel een beetje zorgen. Maar we zullen zien zo ?

Dinsdag weer terug. Er zat er links 1 van 11 mm en rechts 1 van 10 mm. Dus gewoon doorspuiten met 50EH. En dinsdag maar weer eens kijken wat er is gegroeit? al die onzekerheid voor niks. Ze zegt dat de rugpijn misschien van de linker eierstok komt omdat daar meer activiteit is dan rechts en eventueel bijwerking dat het zo gevoelig aanvoelt allemaal. We zien het dinsdag weer haha

@Camhay, wat goed dat er al wat gebeurd! En fijn dat je nu weet wat er gaande is. Die spanning is ook niet fijn ? Ik denk ergens ook dat je lijf echt moet wennen en dat deze klachten misschien daardoor iets heviger aanwezig zijn? Ik denk dat dat bij mij wel het geval was… Want deze ronde is zo anders..
ik duim mee voor dinsdag! Hopelijk zet er dan al eentje duidelijk door!

Terug
Bovenaan