Gonal F + Ovitrelle

Ik hoop het idd @just-me.
Moet wel zeggen dat los van die rug/buik/heuppijn en die ene dag dat ik niet lekker was, ik verder geen bijwerkingen heb. Ook geen hoofdpijn/migraine dus dat is sowieso al een verademing. Ik heb wel steeds het idee dat ik een migraine aanval krijg omdat ik regelmatig vlekken zie. Maar het zet tot nu toe nog niet door.

Hoe gaat het met jou? Nog geen menstruatie hopelijk?

@Camhay, wat goed! Beter zo zonder al die bijwerkingen ?? Hier nog niks, af en toe krampen, al sinds dag 2. Dat vind ik wel gek, dus heb steeds het idee dat het door zet. Maar tot nu toe gelukkig nog niet! Veel plezier vandaag!

@Lovie Wat fijn om van je te horen! Super dat het zo goed met je gaat. Wat ben je al ver joh. Klinkt voor mij alsof het heel erg snel gaat! Heel begrijpelijk dat je niet zo veel meer schrijft, maar super lief dat je nog mee leest. 
Het voelt inderdaad soms heel oneerlijk alsof je een bikkelhard harnas moet hebben en engelen geduld om door te gaan. Maar dat doen we! Ik hoop gewoon zo dat het uiteindelijk goed gaat komen, op welke manier dan ook.. En dat het uiteindelijk mogelijk is, daar zijn jullie het bewijs van. Daar houd ik me aan vast, dat geeft hoop!?
@Just-Me Spannend hoor, hoeveel dagen is het nu na je eisprong? Ik blijf voor je duimen!
Hier gaat het wel goed. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het nu even verplichte rust is en dat ik het er maar even van moet nemen zo zonder hormonen in m'n lijf. Veel wandelen, rust pakken, wijntje drinken, massage inplannen. En dan zien we het wel over een week of twee.. Ik ga einde vd week beginnen met de nieuwe medicatie. Hopelijk voel ik me daar minder vervelend van!
@Camhay Heel herkenbaar dat je van alles voelt. Dat heb ik ook telkens. En soms voel ik het heel goed aan en soms helemaal niet. Meestal wijst dat er bij mij op dat het baarmoederslijmvlies goed groeit. Als ik tegen een eisprong aan zit is gaan staan/zitten heel gevoelig. Alsof ik door een bepaalde gevoeligheid heen zak (beetje gekke beschrijving, maar goed).
Hopelijk groeit er ééntje goed door en is er dinsdag meer te zien. Ik hoop het voor je!

@Xbelle, fijn dat je je rust een beetje kunt vinden. Als je dan toch verplichte rust hebt, is genieten van een ‘hormoon-vrij lijf’ een goed plan! Hopelijk valt de nieuwe medicatie mee en vullen de weken zich snel, zodat jullie straks weer van start kunnen!
Ik zit als het goed is op 7 of 8 dpo. Krampjes zijn vandaag voor het eerst niet aanwezig, wel wat steken maar kon ze niet direct plaatsen. (Darmen ook onrustig dus het zal daar iets mee te maken hebben) Ik ben nerveus merk ik, elke keer denk ik, shit nu lijkt het toch op mijn menstruatie maar echt geen spoor als ik eenmaal op het toilet ben. Mega irritant ?

Hallo allemaal zo moest even bijlezen hoor na een lang weekend offline. 

@XBelle, Wat vervelend dat er weer iets is waardoor je niet door kunt. Je geduld wordt wel op de proef gesteld zo zeg. Ik hoop dat de verplichte rust je lijf wel even goed doet. 

@Lovie, leuk weer even iets van je te horen :) Fijn dat alles goed gaat met de voorbereidingen en dat je je goed voelt. 

@Camhay, ik ben benieuwd naar je echo morgen, hopelijk hebben ze aan beide kanten een mooie groeispurt gemaakt. 

@Just-Me, Ik snap de zenuwen heel goed, ik duim voor je dat de menstruatie weg blijft. 

@Hier, afgelopen donderdag echo gehad. Daar zagen ze aan beide kanten 4 follikels, met aan de linker kant 1 die iets voor liep op de rest maar alles was nog te klein om al iets over een punctie te kunnen zeggen. Vandaag ga ik terug voor een nieuwe meting dus ik ben heel benieuwd of ze inmiddels allemaal gegroeid zijn of dat er misschien toch een paar zijn weg gevallen. 
Het is in ieder geval meer activiteit dan voorheen met alleen de Gonal dus ik ben voorzichtig positief. 

Update: Net echo gehad en er zijn 4 follikels al goed doorgegroeit, 3 rechts en 1 links. Links zaten ook nog wat kleintjes waarvan ze hoopt dat ze nog mee groeien. Donderdag weer terug voor een meting en dan hopen/verwachten ze zondag of maandag een punctie te kunnen plannen met 4 tot 7 eitjes. 
Geen mega score maar gezien ik nog bij de IUI nog nooit meer dan 1 eitje heb gehad ben ik blij dat dit toch lijkt te werken. 

@Ellen, wauw! Wat super fijn! Dat gaat goed! Blij voor je dat dit goed lijkt te werken! Ik duim voor nog beter resultaat einde van de week! Heb je veel last, van bijwerkingen of pijntjes door al het groeien van de follikels?

@Just-Me, de bijwerkingen vallen tot nu toe gelukkig erg mee. Hoofdpijn is sinds het zetten van beide spuiten minimaal dus dat is heel fijn. Wel last van wat krampen en een wat opgezette buik. Net met sporten moest ik back extentions doen en zo liggend op mijn buik merkte ik toch wel duidelijk het verschil met normaal.

Hoe gaat het bij jou? Nog een beetje te doen op het wachtbankje?

Terug
Bovenaan