Gonal F + Ovitrelle

@Ellen, oh gelukkig! Dat is fijn! Die opgeblazen buik heb ik zelfs al met het beetje GonalF/Ovitrelle, dus ik snap je! Zit in de weg hè ? Hopelijk een mooie groei straks en snel door voor de punctie! Lijkt me wel heel spannend allemaal..
Hier gaat het best ok eigenlijk, met momenten zit ik echt wel even in mijn eigen wereldje te piekeren over alles wat ik (vooral niet) voel. Maar kan ik ook wel af en toe echt loslaten. Het komt en gaat en dat met de minimale bijwerkingen, maakt dat deze ronde echt beter te doen is! Gister helemaal geen krampen, maar vanmiddag sprintte ik naar de wc omdat ik dacht: there we go! Dus niet ??

@Just-Me, fijn dat de bijwerkingen deze ronde een stuk beter te hebben zijn. Dat naar de wc rennen iedere keer als je denkt ''nu is het begonnen'' herken ik zo goed. Ik duim nog even voor je door. 

Ik heb het hele forum wel eens doorgelezen voor ik begon met meeschrijven en volgens mij zijn een aantal dames overgestapt naar insta en een aantal na de overstap van IUI na IVF zwanger geworden. Hoe het gaat met de dames die zijn overgestapt naar insta weet ik niet, ik ben ze niet gaan volgen. 

@Ellen, ja, echt hè! Irritant vind ik het! Ik heb eigenlijk nooit krampen ??‍♀️, maar schijnbaar geeft elke ronde iets nieuws cadeau haha! ?

Dank! Ik heb inderdaad een poging gedaan tot lezen, maar was zoveel! Was gewoon benieuwd ? Zou toch leuk zijn als het voor hen inmiddels ook gelukt is!

@just-me klinkt spannend! Vorige keer had je een korte lf toch? Ben je daar al overheen? :)

Ik heb net de echo gehad. 1 goed ei van 17.5 mm en slijmvlies was gegroeit naar 6 en nog iets.. vanavond nog 1x gonal spuiten en morgenavond de Ovitrelle. Ik neem aan dat je die helemaal moet leeg spuiten toch? Draai je die dan helemaal naar de 250 en dan spuit je m? Doet die zeer???? is natuurlijk een ruime hoeveelheid in vergelijking met de gonal.

@Camhay, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! De ovitrelle moet je inderdaad helemaal leeg spuiten precies zoals je zegt. Spuit door draaien naar 250 en dan zetten. Mijn ervaring met het zetten van de ovitrelle is niet vervelend. Niet anders dan de Gonal vind ik.  

Ik lees voor jou ook.goed nieuws @ellen!
Spannend?

Ik mag morgen in de loop van de middag de ovitrelle zetten. Zit continue te rekenen wanneer mijn ei dan zal springen. Ik denk dat ik hem rond 16 uur zet. Dan 36/40 uur later de sprong. Maar de arts wilde dat we gemeenschap hadden op de dag van de spuit en de dag erna.

Ik denk dat ik vrijdagochtend nog even meepak ?? dan moet het wel optimaal benut zijn

@Camhay, klopt ja. Ik ervaar de ovitrelle spuit ook niet vervelend. Naaldje lijkt een tikje dikker, maar dat voel je nauwelijks. Ik spuit hem langzaam leeg, geleidelijk. En dan wrijf ik even na, na de spuit. Geen idee waarom, maar dat gaat vanzelf ? en ik haal hem even van te voren uit de koelkast (10-15 min ofzo, vond hem de eerste keer nogal koud hahah!)
Spannend! Hopelijk goede ronde! Succes ?

Ik ben vandaag op 10 dpo, dus alles hierna is prima. Maar ik denk dat er morgen of overmorgen wat gaat doorbreken, pijnlijke borsten nemen af, krampen nemen toe. En.. Echt heel stom misschien, en ik zeg het hier thuis maar niet… maar iets gevoelsmatig zegt dat het er iets gebeurd is, maar niet gelukt is? Klinkt zo stom om te zeggen?? Maar ergens zweeft zo’n onderbuik gevoel, wat ik niet kan verklaren. Nou ja, hoe dan ook. Ik ben blij met deze ronde, ik kon wel wat positieve ervaring gebruiken. Inmiddels een nieuwe massage afspraak gepland over anderhalve week ?? De tijd voor mezelf deed erg goed, dus besloten dat nog een keertje te doen.

Terug
Bovenaan