Gonal F + Ovitrelle

Kimster... nou, ik hoop dat er nou toch zsm een mooi eitje voor je klaar staat!!
Die cyste staat idd helaas los van bevruchting. Het is wel zo dat er een grotere kans op zo'n cyste is als je zwanger bent. Maar ik spuit natuurlijk die ovitrelle, waar hcg in zit.... dusja. Zegt niks allemaal helaas... ?

Heyhey! 
Ik heb een echo gehad vandaag, en gek genoeg is er helemaal niets gegroeid.. vorige keer ging het zo snel met 75eh en nu is er helemaal niets gegroeid.. snap er niets van.. ik moet ophogen naar 100eh en dan donderdag weer een echo.. zon teleurstelling dit! Had ik totaal niet zien aankomen.. mja.. we moeten er maar mee dealen :( 
Gr Lisette

Oh Lisette wat rot!!! Dat is zo deprimerend dan ?.
Ik reageerde in de 2e ronde 50E ook niet... ik mocht niet ophogen. Bij de 2e echo was er toen wel groei... had mijn ovulatie alleen een week later (dag 21) dan bij de eerste ronde met gonal F (dag 14). Eigenlijk gek... dat het dus echt per cyclus verschilt hoe je op een dosering reageert.
Opzich wel fijn dat je meteen mocht ophogen! Hopelijk reageer je wel op 100E! Wanneer mag je weer voor echo?

Hey Charlotte,
Ja bij mijn eerste ronde had ik m'n prygnyl injectie al met dag 13.. had ik maar 10 dagen gonal F hoeven spuiten met 75eh.. 
Maar goed.. hopelijk gaat het nu wel goed groeien.. wordt alleen een beetje gek van de mensen die dan zeggen, ja komt wel goed.. je moet altijd maar positief blijven en doorgaan.. ben ik soms zo erg zat! 
Ik moet donderdag weer voor een echo.. wel spannend! 
Gr Lisette

Jammer Lisette. Hopelijk is er donderdag wel groei te zien!
Hier is een wonder gebeurd ? Ik heb een instagram acc aangemaakt om gedachten et cetera te posten omtrent het hele proces en twee dagen geleden schreef ik dat ik zo hoopte dat de dag zou komen dat ik nietsvermoedend naar het ziekenhuis zou gaan, wachtend op de zoveelste opmerking dat alles nog rustig is maar ik toch verrast zou worden door zo'n grotere zwarte vlek in beeld.. En vanmorgen was het die dag! Er zit een follikel van 14mm ? Vrijdag zat er nog niks. Het zegt nog helemaal niks maar ik ben zo blij dat m'n lijf reageert!

Oh hey kimster wat goeeeeed! Super nieuws!!
Ik ben ongesteld geworden vandaag. Even een klote dag en morgen maar weer kop op en door naar de volgende ronde..... ?
@ Lisette, ik snap je. Ik ben het soms ook hélemaal zat wat omgeving zegt. Vnl dat loslaten. Ja wtf HOE dan?!?! 

@kimster, hè hè! Wachten heeft beloond!! Hoop dat je snel mag gaan klussen! :) 
@chantal, ohhhhh wat klote zeg! Hoeveelste ronde ga je in nu? De derde toch?? 
Ik heb nu de derde keer 100eh gespoten en merk dat ik hier wel last van m'n buik van krijg.. btje menstruatie/beurs gevoel.. aan de linkerkant van m'n buik is het nu ook blauw van het prikken .. rechterkant nergens last van.. morgen de echo.. ben heel benieuwd.. hou jullie op de hoogte :)
Gr Lisette

Ik ga de derde ronde in met Gonal F idd... maar de 13e ronde in t totaal.... 
Hmm hopelijk betekent de pijn dat er een follikel snel groeit.... en geen overstimulatie. Succes met de echo!! 

Terug
Bovenaan