Gonal F + Ovitrelle

Nou we gaan het meemaken vanavond :)

Maare just-me heb het al vaker gezegd natuurlijk...vaak klopt je eigen gevoel wel he. Maar het kan natuurlijk ook gewoon juist goed zitten! Zou me ook niks verbazen bij jou... ik hoop het zo! Dat geeft mij ook weer wat hoop voor mezelf haha ???

Ff over de gemeenschap trouwens. Vanavond 17 uur zet ik de ovitrelle. We zullen dan vanavond een babydansje maken??.. morgenavond (circa 30 uur na spuit) en dan vrijdagochtend??? Dan zit ik namelijk op 36 uur na de ovitrelle. De arts zei wel gemeenschap hebben op de dag van de spuit en de dag na de spuit. Maar voor mijn gevoel wil ik die ochtend (ookal is dat echt vóór mijn vriend zijn werk om 5 uur)...toch meepakken dan zit ik precies rondom de eisprong en een eitje is ook nog 12 tot 24 uur na de sprong te bevruchten natuurlijk.

Maar dan zijn de kansen toch optimaal benut ? ??

@Camhay, tegen mij zeiden ze inderdaad 24-36 uur voor het springt, maar soms dat als je lijf er klaar voor is, het gewoon springt zoals het je lijf uitkomt. Bij mij was dat de eerste keer al echt voor de 24 uur (had meteen een temp stijging) en deze ronde na ongeveer 40 uur (terug gerekend na zetten ovitrelle tot temp stijging).. Wij hebben deze keer maar 1 poging kunnen doen, op iets van 24 uur na de spuit omdat we natuurlijk weggingen ? Vorige keer hebben we een poging gedaan op de dag van spuit en een dag later. Zou sowieso vanavond pakken inderdaad, en meestal voel jij het heel duidelijk toch? Even aanvoelen morgen en/of vrijdag ochtend? Succes, hoop dat je niet teveel last hebt! ?

Hier helaas.. ik voelde het goed. Menstruatie aan het doorzetten en vrijdag weer een echo gepland. Ik kon het niet laten de laatste drie dagen te temperaturen, ik was gewoon nieuwsgierig. Hij was stabiel 37.02 en vanmorgen 36.63 en ook meteen al bruinverlies. Dus dat is wel duidelijk ? ik was wel even teleurgesteld, gewoon jammer. Maar ben ook blij met deze ronde, die heeft een goed gevoel achter gelaten. En ook wel fijn dat ik niet steeds tot dag 14 hoef te wachten nu haha! ?

@just-me

Aaaah meiske. Ff compliment voor jou, je neemt altijd super lief heel uitgebreid de tijd om te reageren. Ondanks je gewoon ongesteld bent geworden.. flink balen!
Maar vind het heel fijn te lezen dat je het ondanks het gewoon KUT is, als een goede ronde hebt ervaren! Ook heel belangrijk!
Vol goede moed weer door! ? ik vind het knap!

Ik heb net om 17 de ovitrelle gezet. Voel idd wel altijd flink de ovulatiepijn, dus ik hou het in de gaten. We gaan vanavond aan de slag, morgenavond en dan kijk ik idd gewoon even wat ik voel. Eventueel die vrijdagochtend er aan plakken. Maar fijn jouw verhaal voor mij, want ik dacht dus dat het wel wat langer kon duren voordat die daadwerkelijk ging springen en het kan dus ook eerder. Nja iig als we vanavond beginnen zitten we altijd goed. Ik ga ook zeker verder met tempen dus dan weet ik iig wanneer het achter de rug is.

Voor jou dikke knuffel!

@Camhay, ja gewoon je eigen lijf volgen! Werkt altijd het beste! Zeker gezien jij het altijd flink voelt (ik zou er niks van mee krijgen hahaha!)

En lief dat je het zegt ? Voor mij eigenlijk niet meer dan normaal en wil dat ook gewoon doen en blijven doen. Succes deze dagen!

Hoe gaat het met de andere dames?

@Just-Me, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Maar fijn en ook wel knap hoor dat je het toch gelijk al als een positieve cyclus kan zien. Succes weer met de nieuwe ronde ?

@ Camhay, hoe gaat het met jou? Veel bijwerkingen al van de ovitrelle of valt het mee? Al wat babydansjes gemaakt? ? Ik moest zo lachen om die uitdrukking.

@Hier, Vanmorgen echo gehad de 4 grote follikels zijn mooi gegroeid en zondag staat onze punctie gepland. Vanavond nog 1 x de gonal zetten in de hoop dat de 3 kleinere nog even een boost krijgen en dan morgen de ovitrelle.
Ze gaan sowieso alle follikels aanprikken, maar de kans is klein dat als de kleine follikels niet meer groeien daar bruikbare eicellen in zitten.

@Ellen, wat goed dat die 4 mooi zijn doorgegroeid! Ik duim met je mee voor die drie kleintjes, dat zou toch mooi zijn ?? veel succes dit weekend met de punctie!

@Hier: uitgangsecho was goed, alles mooi schoon dus start morgen weer met GonalF 50. Ik merk dat ik het wel spannend vind of de 50 zijn werk weer gaat doen ? Volgende week vrijdag gaan we t zien!

@ellen, oh wat goed. Idd hopelijk gaan de kleintjes nog even flink doorgroeien. Spannend en heel veel succes alvast voor zondag! ?

Nou ik.heb al 2 avondjes op rij babydansjes gemaakt ?? maar nu stond ik vannochtend op met MEGA ovulatiepijn. Echt flink..kan weer niet goed lopen en rechtopzitten van de pijn. Dus mijn ei is nog steeds niet gesprongen. Ik zit nu op 44 uur na ovitrelle. Verwacht wel dat die in de loop van de ochtend/middag springt. Normaal heb ik een paar uur deze heftige pijn en dan is het ineens weg. Dus ik denk vanavond dan toch nog maar een keer? gewoon just to be safe.

@just-me ....succes weer! En goede moed houden.. het werkte al 2x dus nu vast ook?

Trouwens.. tot op heden nog geen bijwerkingen van de ovitrelle. Wanneer begint dat normaal? ?
Ik vind het echt een verademing tot nu toe. Had met de letrozol zoveel bijwerkingen. Nu echt bijna niks!

Terug
Bovenaan