@EllenvR Wauw, alle vier goed bevrucht! Dat is tot nu toe in ieder geval wel heel erg fijn. Ik hoop ontzettend voor je dat ze allemaal ook goed genoeg zijn! Fijn om te horen dat verder alles goed is gegaan en dat ook de punctie goed is verlopen met het roesje. Je hoort daar soms hele nare verhalen over, dus ik kan me voorstellen dat het wel een heel spannend moment is. Hoe voel je je nu? Hoe was de terugplaatsing vandaag? Was dat in hetzelfde ziekenhuis of moest je daarvoor ergens anders heen?
@MilouP Jeetje, wat gaat dat snel zeg! Het lijkt wel gisteren dat je vertelde over je positieve test! Heel fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Wat bijzonder dat de verloskundige het al zo goed dacht te zien. Ben benieuwd of het klopt! Blijf hier lekker meelezen en meeschrijven hoor voor zover je daar zin in hebt. Het geeft mij persoonlijk alleen maar hoop, jullie verhalen!
@Just-Me Haha toevallig heb ik morgen ook weer een fertiliteitsmassage gepland. Even helemaal ontspannen! Het schijnt ook positief te werken tegen cystes, dus nouja extra excuus (reden) om even te ontspannen dacht ik zo.. Geniet ervan morgen!
@Camhay Hoe gaat het nu met je? Ben je er een beetje rustig onder of word je al gek van alle symptomen? Doen je borsten nog zo'n pijn? Snap precies wat je bedoelt.. Ik slaap normaal op m'n buik, maar dat is dan niet te doen haha..