Gonal F + Ovitrelle

Vanmiddag onze eerste terugplaatsing gehad dus ik mag weer op het wachtbankje. Vind het wel extra spannend deze keer.

Alle 4 de eicellen waren goed bevrucht en liggen op schema qua celdeling, vandaag dus 1 teruggeplaatst en de overige 3 worden morgen beoordeeld of ze goed genoeg zijn om in te vriezen.

Hoe gaat het met jullie verder?

@EllenvR Wauw, alle vier goed bevrucht! Dat is tot nu toe in ieder geval wel heel erg fijn. Ik hoop ontzettend voor je dat ze allemaal ook goed genoeg zijn! Fijn om te horen dat verder alles goed is gegaan en dat ook de punctie goed is verlopen met het roesje. Je hoort daar soms hele nare verhalen over, dus ik kan me voorstellen dat het wel een heel spannend moment is. Hoe voel je je nu? Hoe was de terugplaatsing vandaag? Was dat in hetzelfde ziekenhuis of moest je daarvoor ergens anders heen? 
@MilouP Jeetje, wat gaat dat snel zeg! Het lijkt wel gisteren dat je vertelde over je positieve test! Heel fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Wat bijzonder dat de verloskundige het al zo goed dacht te zien. Ben benieuwd of het klopt! Blijf hier lekker meelezen en meeschrijven hoor voor zover je daar zin in hebt. Het geeft mij persoonlijk alleen maar hoop, jullie verhalen! 
@Just-Me Haha toevallig heb ik morgen ook weer een fertiliteitsmassage gepland. Even helemaal ontspannen! Het schijnt ook positief te werken tegen cystes, dus nouja extra excuus (reden) om even te ontspannen dacht ik zo.. Geniet ervan morgen!
@Camhay Hoe gaat het nu met je? Ben je er een beetje rustig onder of word je al gek van alle symptomen? Doen je borsten nog zo'n pijn? Snap precies wat je bedoelt.. Ik slaap normaal op m'n buik, maar dat is dan niet te doen haha.. 

@XBelle, gaat goed hoor meis! Ik heb de afgelopen dagen totaal geen klachten meer gehad haha. Heel af en toe een vlaagje misselijkheid. Maar vind dit echt zo een verademing tegenover de letrozol.
Ik ga morgen op minivakantie, dus ben even minder actief. Wel fijn de afleiding!
Ik heb nog steeds lichte tuurlijntjes op mijn testen trouwens, dus de ovitrelle is er nog niet helemaal uit. Verder voel ik af en toe wat kleine steekjes rondom baarmoeder. En ja borsten zijn wel wat gevoeliger maar gelukkig niet meer zo heftig! Hoe gaat het bij jou?

@ellen..jou had ik al gesproken in de fb groep haha. Top nieuws! ?

Hoe is het met de rest?

@Ellen, wauw! Wat super! Blij voor je dat het goed verloopt en ik duim voor je dat de overigen ook goed genoeg blijken te zijn!

@Camhay, fijne vakantie! Fijn dat je bijwerkingen zo meevallen! Dat maakt echt enorm verschil hè?

@Xbelle, heerlijk hè? Ik heb zo de massage. Ik vind het heel fijn om even de aandacht helemaal op mijn lijf te richten. Had dat niet verwacht toen ik voor het eerst ging, maar het doet mij echt goed. Jij ook lekker genieten morgen!
Morgen ochtend weer een echo, ben benieuwd of de Gonal het weer zo mooi doet deze keer ?

@Hier; vanmorgen de echo. Cd 9 vandaag en er zat weer een duidelijke follikel, pas 11mm dus hopen dat hij wel mooi doorzet! BMS ook mooi opgebouwd al. Dus voor nu al netjes! Maandag terug en dan kijken of het mooi doorgroeit ???

@Just-Me Wat fijn dat je zo goed lijkt te reageren op de Gonal telkens! Ik hoop voor je dat het maandag mooi is doorgegroeid en dat jullie weer een goede kans hebben! ?
@EllenvR Ik ben toch wel heel benieuwd.. Hoe was het telefoontje donderdag?! En hoe gaat het verder met je?
@Camhay, hoe gaat het met jou? Hoeveel dagen na je ovulatie zit je nu?
Hier heb ik vanmorgen de laatste tablet geslikt.. Nu afwachten of en wanneer er een bloeding doorzet! De massage was heel fijn donderdag, echt even helemaal kunnen ontspannen. Nu merk ik wel dat de spanning weer wat toeneemt, je houdt toch de hoop dat het goed doorzet en je weer met een ronde mag starten. 

@XBelle, ik hoop voor je dat je een mooie ronde tegemoet gaat! Snap heel goed dat het spannend is, ik gun je die kans voor je vakantie nog zo!! 
Hier gaat het op zich goed, bewust een heel druk weekend gepland om me een beetje af te leiden want vind het wachtbankje deze keer vanaf het begin al moeilijk. Ik weet nu natuurlijk zeker dat er een goed bevruchte eicel is geplaatst dus ik merk dat ik zo gefocust ben op alles wat er in mijn lichaam gebeurd. 

We moeten nog even afwachten hoeveel eicellen er zijn ingevroren, ze bellen daar niet over maar de informatie wordt geplaatst in het patientenportaal van het UMCU binnen 10 werkdagen. Maar vandaag wordt ik gebeld door mijn eigen gynaecoloog van mijn eigen ziekenhuis over de uitleg over hoe verder als het niet is gelukt, ik hoop eigenlijk dat hij al wat gehoord heeft van het UMCU over de status van de ingevroren eicellen. 

@Just-Me, heel veel succes vandaag met de echo. Ben benieuwd of de groei mooi heeft doorgezet. 

Terug
Bovenaan