@Camhay Hoe is het nu? Bij mij was de test deze zwangerschap de dag na NOD nauwelijks zichtbaar, ik heb daarvoor en daarna niet getest dus oploop weet ik niet… Testen voor NOD deed ik uit zelfbescherming nooit, als het vroeg mis ging wist ik het liever gewoon niet, en wisselende testen maken zo onzeker, maar ik snap dat iedereen daar anders in staat. Als het biochemisch is kan je menstruatie wel echt later komen natuurlijk, had ik dan ook
… ik hoop dat het toch wonderbaarlijk nog goed zit, maar lees dat je de hoop al een beetje hebt opgegeven. Wil het ziekenhuis hierna ook geen extra onderzoek doen denk je?
@justme Succes op het wachtbankje ??! Volgens mij groeit de follikel door tot ie springt, niet tot je de ovitrelle zet. Haha bij mijn laatste ronde moet ie ook vroeg gesprongen zijn (want dinsdagmiddag 13, vrijdagochtend verdwenen, dus groter dan 17mm is ie echt niet geweest) en ook nog eens waarschijnlijk een hele slechte timing omdat we het niet wisten, maar toch gelukt! Dus dit lijkt me zeker niet te klein en de timing komt vast helemaal goed! Volgens mij is te groot ook juist niet goed.
@Ellenvr Jemig echt spannend nu!! Heel fijn dat er 1 is ingevroren maar ik snap dat je op meer had gehoopt… hopelijk is die ene ook niet meer nodig ?? De 23e is wel echt lang na terugplaatsing of niet? Ik ben benieuwd of je het vol kunt houden!!
@xbelle Succes deze ronde en fijn dat je de gonal f minder vervelend vindt! Hopelijk werkt het allemaal goed en lukt het mooi voor de vakantie.
@Hier Vandaag 14+2. Maandag de 13 weken echo gehad, dat was allemaal goed. Woensdag de Nipt met nevenbevindingen terug gekregen en die was ook goed! Vandaag meer een check van mij ipv van de baby (al mochten we wel even naar het hartje luisteren
): mijn bloeddruk was laag dus daardoor voel ik me waarschijnlijk slecht als het warm is en na het douchen etc, maar ja dat komt wel weer. Ik lust ook echt niks met zout, dat helpt vast niet mee?. Wordt nog erger richting 20 weken en daarna beter zei ze, ik merk het wel.
Ik vroeg of een geslachtsbepaling bij hun mogelijk is en toen stond ie ineens dinsdag ingepland, werd een beetje overvallen?. We twijfelden nog of we zo’n echo überhaupt wilden, want anders hoor je het met de 20 weken echo ook wel. Maar stel dat ze er 2 weken terug naast zaten (want officieel kunnen ze het dan nog niet betrouwbaar zien) is het ook een beetje gek om dat pas 8 weken later te horen… Dus laten hem wel staan denk ik. Dan weten we dinsdag echt wat het wordt! Succes allemaal meiden en ik hoop echt dat het bij jullie ook snel lukt
.