Gonal F + Ovitrelle

Hi dames,

Ben ik weer. Helaas weer terug van een paar daagjes weg. Maar oooh het was echt heerlijk! ?

Ik had dit weekend een negatieve test 2 dagen op rij. Dus de ovitrelle is (denk ik) uit mijn lijf. Zit nu op 12 dagen na de spuit en 10 dpo. Deed vannochtend een sensitest. Willen jullie even meekijken? dit kan toch geen ovitrelle meer zijn ofwel??
https://ibb.co/27cFCtn

@Xbelle,
Gaat goed meis! Nog steeds licht boobie pijn en ik heb echt vreselijke lage rugpijn. Alsof het er elke keer inschiet als ik al een beetje buk. Hoe gaat het bij jou? Toevallig al bloeding?

@ellen... spannend! ? duim hard mee voof jou!

@just-me. Zag dat je een mooie echo hebt gehad en het vooralsnog weer gewoon netjes allemaal werkt. Fijn! Dat is ook een geruststelling lijkt me :)

@Camhay, Fijn dat je een lekker weekend weg hebt gehad. Ik had de leuke foto's al gezien natuurlijk :) 
Zat net ook even naar je test te kijken, lijkt mij niet dat het door de ovitrelle komt met 2 nagatieve testen van het weekend en 12 dagen na de spuit. Ik hoop dat ik je al voorzichtig mag feliciteren. Komende dagen nog even doortesten of ie oploopt? 

@Ellen; jaa wat moet dat spannend zijn! Snap wel dat het dan echt moeilijk is om jezelf af te leiden! Hoe lang moet je nog wachten ?? Ik hoop met je mee dat je arts vanmiddag al wat kan vertellen!

@Camhay, lekker even een paar dagen weg hè! Kan zo goed doen! Enne, ik zie inderdaad op de onderste test iets heeeeel lichts?! Even doortesten nog om te zien of het donkerder wordt! Spannend! ?

@Xbelle, ik hoop dat er bij jou al wat aan zit te komen.. Ik duim voor je!

@Hier, wat een week meiden… echt niet te doen… Na dat het nichtje van mijn vrouw haar kindje verloor, hoorden we drie dagen later dan haar andere nichtje problemen heeft met de tweeling ? En het verdere verloopt spannend wordt… En alsof dat niet erg genoeg is, krijgen we al een week elke dag over een sterfgeval te horen. Gelukkig geen directe familie, maar wel mensen die we kenden en waarmee we toch iets te maken hebben (doordat familie of vrienden daarvan dichtbij ons staan) Er lijkt geen eind aan te komen… Ontelbare kaarsjes gebrand, appjes en kaartjes gestuurd. Slecht slapen en vervolgens te laat komen voor mijn eigen echo ? oeps! Maar ondanks al deze pech, ga ik goed! Follikel 14.6 mm, dus woensdag terug en hopelijk dan binnen 24 ovitrelle zetten! Ben wel klaar met spuiten voor deze ronde dus kom maar door haha!

@Just-Me, he bah, dat soort weken zijn echt verschrikkelijk. Zo veel verdrietig nieuws. Sterkte gewenst voor iedereen!
Fijn dat jouw follikel in ieder geval goed is gegroeid, zal voor je duimen dat je na woensdag snel de ovitrelle mag zetten! 

Ik ben net gebeld door de onze arts, hij had helaas ook nog niks gehoord van het UMCU maar vond het wel positief dat alle 4 de embryo's goed bevrucht waren en alle 4 in hetzelfde stadium waren op de dag van terugplaatsing. We moeten dus gewoon nog even geduld hebben al hoopte hij natuurlijk dat het niet nodig is en hij me volgende week hoort met positief bericht. 
Officieel mag ik de 23ste testen en wordt ik later die ochtend ook gebeld door het ziekenhuis voor de uitslag. Ik ga proberen dat ook vol te houden maar weet niet of me dat lukt haha. 

@Ellen ja precies haha... ik ben wel positief eerlijk gezegd. Voel ook wel wat dingen nu die ik weer herken van mijn zwangerschappen. ? nu die 5 wkn over ?

@just-me aaah meissie toch. Het is elke keer wel heel verdrietig nieuws daar aan jullie kant zeg. Zit je niet mee. Maar wel heel fijn dat het allemaal op schema ligt. Hoef je je daar iig al minder druk om te maken?

@Ellen, dat hoop ik met je arts mee! Wat zou dat een cadeautje zijn, als het dan nu zou lukken!! Ben wel nieuwsgierig, hoe lang kunnen ze embryo’s ‘bewaren’ die dan overblijven?

@Camhay, ja dit zijn best zware weken. Ergens helpt het wel om mijn proces nog meer los te laten, ik denk meer over de anderen na haha?. Ik hoop wel dat het hiermee weer even stopt met al het ongeluk.. We kunnen wel weer wat goed nieuws en nieuw leven gebruiken nu ❤️ Ik ben heel blij met deze rondes! Hopelijk blijft het zo! Of nou ja, brengt het ons iets moois ?

Terug
Bovenaan