Gonal F + Ovitrelle

Hier gaat het oke hoor meiden, dankje! Nog geen menstruatie, maar heb wel beginnende krampjes dus hopelijk breekt het snel door. Ik ga dit idd wel aankaarten bij mijn arts. Vind het zo vreemd elke keer. Snap dat van dat testen voor NOD wel hoor. Maar wilde juist even voor mezelf in kaart hebben hoe mijn lichaam zou reageren op de ovitrelle en omdat ik vermoed dat er steeds wat mis gaat bij innesteling. Het geeft mij persoonlijk wel meer "rust" of iig controle ofzo. En ik vind het zelf wat fijner om vooraf te weten of het raak is of niet dan ineens een bloeding. Dan kan ik me alvast voorbereiden op...ofzo... die negatieve testen geven mij niet meer stress die ben ik gewend ik denk dat dat het is ofzo haha. Klinkt gek he ?
Wij gaan donderdag iig nog een potje inleveren voor een MAR test bij mijn vriend. Dat moest nog steeds gebeuren. Wellicht dat daar iets uitkomt wat dit kan verklaren. Ze gaan dan wat verder het zaad onderzoeken.
Ik mag mijn nieuwe lading medicatie weer ophalen. En mocht het vandaag doorbreken dan start ik zondag...en anders hoop ik maandag te starten. Er staat voor maandag al wel een uitgangsecho gepland.

@just-me , volgens mij groeit een follikel nog flink door hoor ook onder ovitrelle. De artsen zullen dat niet voor niks zeggen. De grootte zegt toch niet zoveel de kwaliteit van de eicel is belangrijk :) spannend!

@MilouP, Ooh wat super leuk! Ik kan me wel voorstellen wat je zegt, dat als je het pas weken later hoort dat misschien ook gek is! En een kans om jullie ukkie nog een keer te zien, is natuurlijk ook wel leuk ?
@camhay, ik hoop dat het dan snel doorzet voor je. Het wachten daarop is echt irritant.. Spannend, weer een test bij je vriend. Natuurlijk niet te hopen dat daar iets uitkomt, anderzijds wat je zegt.. als het iets verklaart kunnen jullie wellicht wel beter geholpen worden? Hoe dan ook, balen voor jullie. Maar fijn dat je je weer iets beter voelt. Dikke knuffel vanaf hier! ?

Wat jullie zeggen klinkt inderdaad wel logisch. Ik weet inderdaad dat groot niet per se goed is. Ze gaven in het zh aan dat ze het liefst follikels niet veel groter dan 20mm zien. En ik ga best snel, dat weten ze wel van de afgelopen maanden. Die 1.5/2mm groei per dag haal ik vrij makkelijk, dus die zullen ze ook incalculeren? Dan klopt het inderdaad wel! Ik had me nog niet zo bezig gehouden met hoe het gaat na de GonalF ?? Dus vandaar even de nieuwsgierigheid!

Nou hier weer een hele wirwar aan emoties gehad. Gisteren 13 of 14 dpo en mocht dus officieel testen (16 dagen na ovitrelle) en met middag urine zowaar een duidelijke test. Veel te licht zo vlak voor NOD. Maar toch weer een beetje hoop.
Zie foto https://ibb.co/LQZngbG

Vandaag nog niet ongesteld maar cb zegt niet zwanger. Ook mijn dipstick is vrij duidelijk.. maar kruidvat weer een heel stuk lichter. Ik ben echt in de war nu ? vlieg tussen hoop en wanhoop. Had voor mezelf alles afgesloten gisteren en me helemaal klaargemaakt voor de nieuwe ronde... geen ongesteldheid dus ik dacht nou ff voor de zekerheid maar testen, want ja het mag officieel. Pffff wat gedoe zo... nu kan ik nog niet door.

@Camhay Mijn test de dag na NOD was zeker niet donkerder dan die test hoor.. Maar inderdaad, het kan twee kanten op en je kunt niks anders dan afwachten en dat is onwijs moeilijk... ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden om de tijd door te komen! 

@Camhay, jeetje meis! Je word zo inderdaad heen en weer geslingerd… Ik durf er niets over te zeggen. Er zit niet veel anders op dan even af te wachten denk ik.. Misschien stom, maar is het niet duidelijker om met minder soorten testen door elkaar te testen ?? Ik ben zeker geen expert in testen ? maar wellicht reageren ze allemaal net iets anders.. Hoe dan ook, dat was zomaar een gedachte ? Ik hoop het natuurlijk voor je!

Hier gaan we het wachtbankje op.. onze pogingen gewaagd en ik hoop morgen een duidelijke stijging te zien. Vandaag was al iets verhoogd, maar gezien de warmte neem ik die nog niet al te serieus ? Heb gister en eergisteren wel flinke steken gehad links onderin (daar zat ie ook), en wat kramp achtig pijntjes gister avond. Gek gevoel?

@Camhay Oh nee wat naar..  Had zo voor je gehoopt dat het duidelijkheid en bevestiging zou geven.. Kan me voorstellen dat het je enorm onzeker maakt! Het enige wat je kunt doen is inderdaad afwachten, hoe lastig ook.. Ik heb wel vaker van vriendinnen gehoord dat ze op NOD nog negatief testten en pas een week later heel licht positief. Daarna een normale zwangerschap verder.. Deze week afwachten of er een bloeding doorzet en anders over een week misschien weer testen? Dan moet het wel opgelopen zijn.. Duim voor je & denk aan je! Hopelijk gaat het de goede kant op! 
@Just-Me Spannend weer op het wachtbankje! Ik duim ook voor jou! Hoe voel je je nu? Slaap je weer wat beter? 
@MilouP Wat fijn dat met de kleine alles goed lijkt te gaan. En fijn dat het met jou ook weer wat beter is! Leuk dat jullie de kleine toch nog even kunnen zien tussendoor. Een paar weken wachten kan natuurlijk ook, maar kan me voorstellen dat naast dat je het geslacht weet het ook fijn is om even te kijken tussendoor! 

Terug
Bovenaan