Hier gaat het oke hoor meiden, dankje! Nog geen menstruatie, maar heb wel beginnende krampjes dus hopelijk breekt het snel door. Ik ga dit idd wel aankaarten bij mijn arts. Vind het zo vreemd elke keer. Snap dat van dat testen voor NOD wel hoor. Maar wilde juist even voor mezelf in kaart hebben hoe mijn lichaam zou reageren op de ovitrelle en omdat ik vermoed dat er steeds wat mis gaat bij innesteling. Het geeft mij persoonlijk wel meer "rust" of iig controle ofzo. En ik vind het zelf wat fijner om vooraf te weten of het raak is of niet dan ineens een bloeding. Dan kan ik me alvast voorbereiden op...ofzo... die negatieve testen geven mij niet meer stress die ben ik gewend ik denk dat dat het is ofzo haha. Klinkt gek he ?
Wij gaan donderdag iig nog een potje inleveren voor een MAR test bij mijn vriend. Dat moest nog steeds gebeuren. Wellicht dat daar iets uitkomt wat dit kan verklaren. Ze gaan dan wat verder het zaad onderzoeken.
Ik mag mijn nieuwe lading medicatie weer ophalen. En mocht het vandaag doorbreken dan start ik zondag...en anders hoop ik maandag te starten. Er staat voor maandag al wel een uitgangsecho gepland.
@just-me , volgens mij groeit een follikel nog flink door hoor ook onder ovitrelle. De artsen zullen dat niet voor niks zeggen. De grootte zegt toch niet zoveel de kwaliteit van de eicel is belangrijk spannend!
Wij gaan donderdag iig nog een potje inleveren voor een MAR test bij mijn vriend. Dat moest nog steeds gebeuren. Wellicht dat daar iets uitkomt wat dit kan verklaren. Ze gaan dan wat verder het zaad onderzoeken.
Ik mag mijn nieuwe lading medicatie weer ophalen. En mocht het vandaag doorbreken dan start ik zondag...en anders hoop ik maandag te starten. Er staat voor maandag al wel een uitgangsecho gepland.
@just-me , volgens mij groeit een follikel nog flink door hoor ook onder ovitrelle. De artsen zullen dat niet voor niks zeggen. De grootte zegt toch niet zoveel de kwaliteit van de eicel is belangrijk spannend!