@Ellen, ahh wat jammer! Vervelend dat je ondanks je bloeding toch door moet slikken.. dat is wel vervelend. Ze willen echt zeker zijn van hun zaak denk ik ? Hopelijk mag je snel door voor de volgende ronde!
@Xbelle, hoe gaat het met jou? Ik ben vrij rustig, wel wat stress maar niet van het traject zeg maar haha! Slapen is nog wisselend, slaap nog steeds later in dan normaal maar slaap wel weer door nu, dus dat scheelt al heel veel.
@Maureen, de moed erin houden is soms heel lastig hè. En soms is even flink balen of teleurgesteld zijn best ok. Zelf probeer ik vanaf het moment dat de nieuwe ronde medicatie erin gaat wel echt met een positieve gedachte te starten. Een soort ‘nieuw begin’ wat voor mij helpt. Vooral ook omdat het laatste wat ik wil is het spuiten van iets waar ik niet in geloof zeg maar.. Dus positief denken ben ik mezelf min of meer ‘verschuldigd’. Dat is wel een sterke stok achter de deur voor mij ?
@Camhay, jij alweer een nieuwe ronde in? Fijn dat er mee wordt gedacht nu. Ben heel benieuwd wat ze kunnen betekenen voor jullie, als dat nog nodig is na deze ronde ?
Ik denk dat ik nu op 3 dpo zit. Ik wilde eigenlijk even niet aan alles wat ik de afgelopen rondes heb gedaan, ik ben echt een beetje moe van mezelf in het gareel duwen. Uit een soort ‘ik moet toch wel 1 ding doen’ toch maar naar de winkel gereden voor granaatappelsap haha! Verder heb ik besloten de komende week te doen waar ik zin in heb, want daar heb ik gewoon even behoefte aan. En dat betekent bij mij toch al niks heel geks meer ?? En grappig genoeg sinds ik besloot: doe maar gewoon waar je zin in hebt, heb ik nog geen slok gedronken en alleen maar gezond gegeten ??
leg mij maar uit hoe het werkt haha? En ik ben vrijdag jarig, dan gaan we wat leuks doen (verrassing nog ?) dus deze week staat ook een beetje in het teken van het ‘gewone leven’ en dat is best lekker!