Gonal F + Ovitrelle

Kimsterr ? fijn zeg!! 
Lisette je kan ook in je bovenbenen spuiten om je buik wat rust te geven..
Charlotte neeeee klote zeg :-( meisje toch.. Loslaten is geen optie laat ze lekker lullen! Tony melk kletskop verzacht het een beetje ♡ 
Ik morgen 2e echo.. volgende week ergens iui 3 denk ik. Helaas maar 1 follikel deze maand.. en een oude van de vorige maand.. ?? laat het een goede zijn! Ik heb ook blauwe plekken.. 

Lisette hopelijk is de 100 dan niet teveel van het goede! Mijn buik heeft inderdaad ook blauwe plekken. Doe je niks aan volgens mij.. 
Charlotte wat een geduld moet ook jij opbrengen.. 13 rondes! Maar driemaal Gonal F is scheepsrecht he, ken je dat spreekwoord? ?
Sabbel ik zal voor je duimen!
Mijn ei was vanmorgen 18mm ? dus ik mocht Ovitrelle zetten. Die zit er nu in. Nu nog even aan 't werk ?

Heyhey,
M'n echo was goed.. twee eitjes Aan het groeien, eentje van 13mm en eentje van 10mm.. maandag weer terug voor echo en als het zo doorgaat met 100eh kan ik meteen m'n prygnyl injectie krijgen.. laten we het hopen! 
Gr Lisette

Mijn ei vandaag 18 mm.. geen eigen lh piek nog dus ovitrelle vanavond en zondag iui... nachtje weg maar afgezegd voor morgen... 
Gaan we weer Kimsterrr.. duurt lang ;-) 

Dit wordt mijn eerste keer wachtbankje, haha. Er zit niks anders op dan de tijd uitzitten he ? Gek wat een mindf*ck dit al is. Ik ging zelfs twijfelen of die ovitrelle wel goed binnengekomen is (duhh, ik heb 't geïnjecteerd maar dat feitje was onvoldoende ?). Ik had nog een over-datum zwangerschapstest liggen dus die heb ik gedaan en inderdaad een licht streepje dus de Ovitrelle is geland. Klopt het dat je zo'n beetje na 14 dagen mag testen? Ik moet zeggen dat ik echt nul uitleg gekregen heb dus ik Google maar alles.
Sabbel aahh lastige timing zeg ☹️ Natuurlijk ben je vast blij met je ei maar iets anders valt in het water. Misschien later maar inhalen? ?

Spannend meiden!! Succes met de wachtweekjes weer!
Kimster, heb jij iui gehad? Of 'moeten' jullie het ook zelf doen?
Ik ben momenteel ff een wandelend verdrietig spook. Mijn menstruatie wil nog niet echt goed doorzetten.. het blijft bij bruinig verlies... ik heb zoiets van: zet nou maar door.... dan kan de gonal f er ook weer in. Pffff... ?

Nee ik heb alleen ovulatie-inductie dus we moeten zelf aan de slag ? Ik heb nog weinig gemerkt van deOvitrelle. Vanmorgen wat steekjes aan de kant van het eitje maar misschien ben ik hyperalert nu. Ik ben ook moe en heb hoofdpijn maar dat kan net zo goed komen van de heftige verkoudheid die ik al haast een week heb..Charlotte getsie! Snap ik. Elke dag extra is er een teveel. Hopelijk gaan snel de sluizen open! 

Charlotte ik had precies hetzelfde afgelopen maand... komt denk ik dan van de Gonal? Mega irritant! 
Kimsterr mindfuck is het zeker... Ik mag 12 dagen na iui bloedprikken op hcg. Zelf testen is 14 dagen na iui dus dat is 16 dagen na ovitrelle. Ik duim voor je!!
Ik ga gelukkig volgende week zaterdag op wintersport. Dan weinig tijd om eraan te denken. 

Terug
Bovenaan