Gonal F + Ovitrelle

@Ellenvr Oh wat onwijs spannend! Ik hoop superhard met je mee dat het ontdooien goed gaat en de terugplaatsing morgen natuurlijk ook??
@justme Spannend!! Succes op het wachtbankje ?? 
@camhay Onee wat kut dat je nu niet weet of je op een wachtbankje zit of niet!!! Wilden ze progesteron prikken?
ik gun het jullie allemaal zo veel, na alle tegenslagen etc... ik hoop nogsteeds met jullie mee, hoop echt dat jullie binnenkort ook zwanger mogen zijn van een wondertje.
Met mij gaat het goed. Alweer bijna 18 weken zwanger van een jongetje ?. Vandaag even naar het hartje mogen luisteren (vond ik toch heel spannend na 3 weken geen controles) maar dat was helemaal goed. volgende week de 20 weken echo. Nipt en 13 weken echo waren ook goed een tijdje terug. Ik denk van de week voor het eerst een schopje gevoeld te hebben (en gezien, mn buik ging echt op en neer?), daarna niks meer, maar binnenkort vast vaker! Ooooh ik hoop zo dat dit voor jullie binnenkort ook allemaal werkelijkheid wordt meiden!!!

Berichtje van xbelle perongeluk over het hoofd gezien: hopelijk komen jullie echt even goed tot rust, geniet van jullie vakantie! En het klinkt iniedergeval alsof ze goed meedenken om de volgende ronde beter te laten lopen ?? 

@Ellen, oh wauw! Wat snel alweer! Fijn! Ik ben nu heel hard aan het duimen dat jullie goed nieuws hebben gehad en de tp doorgaat ??
Lekker ook, weer even helemaal losgemaakt. En inderdaad; soms is er niks van te maken, die lichamen? Dat het ook zo snel kan groeien?! ? Gelukkig word ik wel langzaam beter in dat soort dingen loslaten en het over me heen laten komen. Als je dan toch iets moet leren van dit hele verhaal, is het dat wel he? Een half jaar geleden had ik hier wel stress van gehad denk ik.. Nu belde ik heel vrolijk naar onze donor: jouw beurt vriend ???

@Milou, leuk van je te horen! Wat fijn dat het zo goed gaat! Lekker van genieten! Spannend, de 20 weken echo! Het nichtje van mijn vrouw (de tweeling zwangerschap) gaat na de ingreep gelukkig weer goed! Zij vertelde gisteren hoe ze vorige week voor het eerst van alles zag uitsteken en bewegen. Moet heel bijzonder zijn☺️

Wij gaan vanavond aan de slag?? en dan weer afwachten. Vorige ronde had ik nauwelijks bijwerkingen, wat echt heel fijn was! Tot nu toe alleen wat moeilijk wakker worden, alsof ik een lichte kater heb, dat herken ik van de eerste twee rondes. Maar het begint al te zakken. Grappig hoe verschillend je lichaam kan reageren op iets wat je elke maand doet eigenlijk?

@MilouP, wat leuk om van je te horen! En positieve berichten :) Fijn dat alles goed gaat! En nu dus zekerheid over het geslacht, wat leuk! Ik denk inderdaad dat je binnenkort wel steeds vaker iets zal voelen. Ik hoop dat je er allemaal van kan genieten zonder al te veel kwaaltjes. 

@Just-Me, Heel herkenbaar wat je zegt, je leert steeds meer dat dit hele proces vooral geduld hebben is en veel over je heen laten komen. Ik moet wel zeggen dat het voor mij zeker geholpen heeft dat ik een heel prettig team aan artsen om mee heen heb die altijd met alle geduld mijn vragen hebben beantwoord. Ik ben in ieder geval weer voor je aan het duimen meis, dat het deze ronde maar raak mag zijn! 

@hier, onze TP is gisteren goed gegaan. Het embryo was na ontdooien goed doorontwikkeld gaven ze aan. Offciële testdag is 25 juli maar omdat het al een iets ouder embryo is en het in mijn natuurlijke cyclus is terug geplaatst kan het zijn dat ik al eerder duidelijkheid heb. De wachtweken zijn dus weer van start, gelukkig volgende week lekker op vakantie :) Wat de uitslag ook gaat zijn, we kunnen in ieder geval lekker met z'n tweetjes tot rust komen. 

@Ellen, wauw, wat goed! Blij voor jullie ? Ik duim voor je! Maar hoe dan ook fijn om even op vakantie te gaan ❤️ Geniet er lekker van!

Hoi meiden!
Ik ben nieuw op dit forum, ik kwam van het Letrozol forum, maar moet nu over op Gonal-F spuiten. Ik heb 3 rondes Letrozol gehad (2,5-5-7,5mg) en bij geen een van deze rondes groeide er iets... nog geen mm ;( . Tot nu toe is het dus vooral een traject van teleurstelling. De gyn zei vandaag ook tegen me dat ik wel erg veel eitjes in mijn eierstok had zitten (+/-50) en dat dit uitzonderlijk veel is... ze verwacht dan ook niet dat de spuiten snel aanslaan bij de lage dosis. Ik hoop dat er hier wat positieve verhalen zijn van meiden waarbij de spuiten aansloegen, ondanks dat Letrozol niets deed? Ik zit er een beetje doorheen namelijk... 

Hmmm, ik zit een beetje in onzekerheid hier… maandag de ovitrelle gezet, maar sindsdien nog geen temperatuur stijging. Gister belde ik het ziekenhuis of we dan niet voor de zekerheid een extra inseminatie poging moesten doen, maar toen werd ik een beetje afgewimpeld. Ovitrelle doet áltijd zijn werk, zonder uitzonderingen. Maar ik twijfel. Ik heb in al die tijd van dit traject nog nooit een eisprong gehad zonder temperatuur stijging. Ze hebben me eerder afgewimpeld om die reden en toen bleek later dat er inderdaad iets niet goed zat… Ik durf bijna niet nog een keer te bellen vanmiddag, maar ik vertrouw het ook niet… wat zouden jullie doen?

@AnneMarMar, welkom hier :) Ik heb helaas geen ervaring met Letrozol dus kan je er niet mee helpen. Mijn ervaring met Gonal-F is dat het een beetje zoeken was naar de juiste dosis. Uiteindelijk sloeg bij mij ook alleen een hoge dosering aan. Maar ik lees ook verhalen van dames die van letrozol zijn overgestapt naar Gonal die echt heel blij waren met de overstap omdat Gonal veel meer voor ze deed. 

Wees in ieder geval niet ontmoedigd als de eerste ronde met Gonal niet direct het gewenste effect heeft, soms is het even zoeken naar de juiste dosis. Ik wens je in ieder geval veel succes en hopelijk snel een mooi resultaat!! 

@Just-Me, Mijn advies zou zijn vragen of je een arts kan spreken. Ik heb me tijdens mijn laatste TP laten ''afwimpelen'' door de assistentes terwijl alles in mij zei dat het niet goed zat. Achteraf gelijk gekregen en loopt deze cyclus eigenlijk niet zoals we dit vooraf bedacht hadden. We hebben alsnog een kans gehad natuurlijk, en er is een goed embryo teruggeplaatst maar toch heb ik spijt dat ik niet meer voor mezelf ben opgekomen aan het begin van de cyclus. 
Ik heb met mezelf afgesproken dat mocht deze ronde mislukken en ik heb geen goed gevoel bij het advies van de assistentes ik ga vragen om teruggebeld te worden door een van de artsen. 
Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes meis! Het is altijd heel vervelend om in die onzekerheid te zitten. 

Terug
Bovenaan