Lieverds ik was ff wat minder actief na een vreselijke klote ronde.
Uiteindelijk is de pijn echt onhoudbaar geworden en heb ik nachten liggen creperen van de pijn. Ik kreeg links rond bekken een soort koliekachtige pijnen (echt aanvallen) waarbij de tranen in mn ogen sprongen.
Ik heb dus exact hetzelfde gehad als jij @just-me. Zaterdagochtend ovitrelle gezet en pas de donderdagochtend was mijn temp van 36.5 naar 36.8 gestegen. Ook ik heb dus na ovitrelle gedacht dat er geen eisprong was. In combinatie met de pijn echt meermaals aan de bel getrokken dat er iets niet klopte en steeds afgewimpeld. Tot ik het weekend bijna naar de spoed ben gereden (zondagnacht) omdat ik de pijn na dagen echt niet meer trok. Maandag uiteindelijk gmogen komen voor een echo en er bleek een cyste van bijna 5 bij 5 cm te zitten links!
Waarschijnlijk tegen een zenuw aan het drukken door de vergrote eierstok (als je nagaat dat je eierstok zelf maar 3 tot 4 cm is) ?. Veel pijnstilling geslikt en uiteindelijk is de pijn de afgelopen week minder geworden en werd ik toch exact na 14 dagen ongesteld.
Morgen weer de uitgangsecho en beginnen met nieuwe spuiten. Ronde 18 alweer
ik word er echt moedeloos van.
Ben benieuwd hoe het met de cyste zit.
Ik vind het dus ook heeeel vreemd dat mijn temp die echt altijd heel normaal en stabiel is... geen verhoging gaf. Misschien komt dit door de ovitrelle? Geen idee. Maar ik was er van overtuigd dat ik geen eisprong had gehad, die onzekerheid weer deze ronde was slopend. Uiteindelijk als ze geprikt hadden, had ik iig die onzekerheid niet. Maar oke, vertrouwen op de artsen ?? uiteindelijk door de cyste gewoon heel warrig qua gevoel.
Mja mislukte ronde hier dus, en weer door!
Hoe gaat het met de rest? ?
Al leuke updates?