@Ellen, Ooh ik heb je bericht gewoon gemist vanmorgen! En ik heb er nog wel speciaal voor gekeken! Wat een fijn nieuws❤️ Ik ben echt heel blij voor jullie! En het geeft mij weer een beetje hoop als wij straks aan de beurt zijn? lekker genieten van jullie vakantie! Ik duim voor een plakkertje!
@Camhay, ik zit nu inderdaad op 9 dagen na de ovitrelle. Ik heb nooit getest dus ik weet niet hoe lang het ong in mijn lijf zit? Grappig genoeg doen mijn borsten ineens zeer sinds vanmiddag. Ik trok na mijn paard rijden mijn sport beha uit en toen dacht ik: auw ? Lekker trage reactie dus van die borsten hahaha! Gister had ik heel licht bruin verlies en veel afscheiding en vandaag weer kurkdroog. Dus ik denk dat mijn menstruatie er wel aan gaat komen, dit herken ik wel. Enige dat ik nu heb, maar normaal nooit is dat ik me al twee dagen snel bibberig voel, constant behoefte aan iets eten maar niet per se honger hebben. Ik denk door de warmte? Hoe dan ook, helemaal van slag dat lijf. Lang leve de hormonen en de warmte ?? Agh ja, natuurlijk wil ik gewoon eens helemaal niet ongesteld worden.. Maar ik wil wel graag van deze onzekerheid af, want het wordt er niet beter op zo.
De vorige keer met die cyste had ik er een van 6cm, ik kon niet eens meer normaal zitten. Maar ze zeiden dat ik daar echt geen pijn van kom hebben. Nou, dikke neus dacht ik! Wedden van wel!! Want ik heb het nog nooit gevoeld en het de pijn kwam precies van die plek af. Soms is het echt frustrerend hè, als je het idee hebt dat ze niet echt luisteren…
Wat goed dat jullie dat gesprek gehad hebben. Hopelijk helpt het jullie een beetje door de moeilijkste dagen heen ?