@JustMe Wat vervelend dat het nu anders voelt dan de andere keren. Ik begrijp je helemaal. Kun je na het weekend niet alsnog bellen en vragen om een bloedonderzoek om de progesteron waarde te bepalen een week na je vermoedelijke eisprong? Kleine moeite en je hebt dezelfde dag duidelijkheid.. Scheelt een paar dagen. Bij mij gaf dit toen meteen in ronde 1 met Menopur al duidelijkheid dat er geen goede eisprong was geweest terwijl 'de follikel' (waarvan het de vraag is of dat het was) zo perfect leek. Heel vervelend dat ze er niet in mee willen gaan. Kun je maandag contact opnemen met de arts en je verzoek voorleggen?
@AnneMarMar Welkom hier! Jij bent dus ook ontzettend snel door de Letrozol gefietst? Dat had ik ook een jaar geleden. Het voelde heel naar en ik had echt twijfels of ik überhaupt wel ooit een eisprong zou kunnen krijgen. Met Letrozol krijgt ongeveer 70/80% een eisprong en met injecties 90%, heb ik me laten vertellen. De arts zei bij mij meteen dat injecties echt heel ander spul is en dat het wel goed zou komen. Ik heb zelf ook héél veel follikels, met name rechts. Mijn rechter eierstok is ook twee keer zo groot dan links. Ze wilden mij na de mislukte rondes Letrozol eigenlijk opereren en de overtollige follikels wegprikken. Dat zag ik zelf niet zitten, in januari ben ik gestart met spuiten. Eerst Menopur en sinds juni Gonal F. De eerste ronde leek meteen een eisprong op te leveren, maar leek na bloedonderzoek niet zo te zijn. Ronde 2 gaf wel een goede eisprong, ronde 3 onderstimulatie +afgebroken, ronde 4 overstimulatie, eisprong en ronde 5 eisprong. Zoals je ziet hele verschillende rondes. En bij mij lijkt er nu bij te komen dat mijn progesteron waardes niet goed zijn, waardoor de lf heel kort is. Zoals JustMe zegt, het kan natuurlijk snel gaan maar ik zou rekening houden met dat je een hele lange adem moet hebben. En dat is echt niet makkelijk helaas.. Als ik zelf nu terugkijk na een jaar geleden ben ik in ieder geval blij dat ik een eisprong kan krijgen. Dat leek vorig jaar nog zo ver weg. Je moet in hele kleine stapjes blijven denken, maar houd hoop dat je met de medicatie een eisprong kunt krijgen. Ze kunnen altijd ophogen. Je lichaam kan per ronde en per middel heel anders reageren, het kan overal heen schieten. Het blijft een onzeker proces, een puzzel die je hopelijk stukje bij beetje bij een oplossing brengt. Zo zie ik het altijd maar.. Heel veel succes in ieder geval, wanneer start je?
@EllenvR Wat fijn dat de terugplaatsing goed is verlopen! Ik duim voor je!
@Camhay, hoe is het bij jou? Hebben ze nog progesteron geprikt?
Nou, ik kon het even niet laten om te reageren, maar ik ga nu weer met de billen in het zand genieten van de vakantie!?