Gonal F + Ovitrelle

Oh ik hoop zo dat jij gewoon heerlijk zwanger bent. Ej een innesteling is gemiddeld op dag 9 he. Dus dat beetje bruin kan natuurlijk ook heeeel positief zijn en die borsten nu. Zonder je al te veel hoop te geven.. ik duim gewoon heel hard ?

Ik heb net de uitgangsecho gehad en de arts die ik nu had zei me echt, die cyste van zo een grote doet echt gemeen zeer. Het hangt aan allerlei banden en door de druk kan de pijn uitstralen dus dat is helemaal niet gek! Raar toch dat die artsen zo enorm verschillend daar in staan. Maar wat je zegt, je voelt zelf dat het echt pijn doet. Ik had vooral de nacht vreselijk pijn als ik op mijn zij of buik lag. Echt van die pijnscheuten die erin schoten bij bepaalde bewegingen. Maargoed het goede nieuws. Hij is geslonken naar 2 cm! Zag er niet meer rond uit en er was bloed in te zien.. dus dat de pijn weg is, bevestigd ook weer dat het echt door de cyste kwam. Ik mag vanavond weer beginnen met spuiten?? hopelijk deze ronde geen cystes en pijn maar gewoon weer een goede ronde.

Mijn vriend is inmiddels 2 maanden bezig met multivitamine(zink, selenium) en slink ashwagandha erbij. Ik las dat dat bij best wat mannen had gezorgd voor een enorme stijging qua zaadkwaliteit. Die gingen ook van 10 miljoen ineens over de 20 miljoen zwemmers. Dus wie weet helpt het dit keer ?

@Camhay, wat fijn dat de cyste al zoveel kleiner is. Dat scheelt echt! Los van de pijn die nu weg is, kun je dan tenminste weer een nieuwe ronde in. Wat goed van je vriend dat hij dat slikt, ik geloof echt wel dat het helpt! Althans, vooral omdat ik zelf al zoveel verschil heb gemerkt sinds ik voor mezelf daar mee bezig ben. We roepen het elke ronde, maar ik hoop zo dat wij binnenkort ook dit topic mogen verlaten voor een ander topic ???? Succes weer met de volgende ronde!

@Hier, mijn vrouw deed gisteren een test, heeft ze Corona ? Ze test geregeld omdat er op haar werk een grote uitbraak is. Twee weken geleden was ze ziek, en niks, alle testen negatief. Nu was ze vooral moe, en ja hoor… Shit!
Ik gister snotteren en s avonds in een keer helemaal niet lekker.. Vroeg naar bed, ik balen.. en meteen in de stress haha, maar testen negatief en voel me nu weer een stuk beter. Gelukkig zitten we een weekje in een huis van kennissen, groot met veel buitenruimte. Dus we kunnen hier echt met alles afstand houden. Door de hitte zijn we ook niet gezellig of intiem geweest (wat ik echt ongezellig vond, maar achteraf blij!!) Hoe dan ook wel echt balen en ze is inmiddels ook niet echt lekker, maar hoop dat ze niet echt ziek wordt. En ivm ziekenhuis volgende week, hoop ik keihard dat ik de dans ontspring???

Jaaa ik hoop het ook voor ons meis ?

He bah wat balen van corona! Heeft ze het al eerder gehad? Hopelijk valt het mee.. en ontspring jij idd de dans!
Iig nog veel plezier daar en beterschap...wel balen dat ze zich nu niet lekker voelt als jullie net weg zijn :( .

@Camhay, ja ze heeft het vorig jaar een keer gehad, maar toen had ze eigenlijk geen klachten. We hadden meer last van die lange quarantaine maatregel toen haha! Gelukkig is ze tot op heden niet heel ziek, maar gewoon niet lekker. Zelf heb ik het alleen helemaal in het begin gehad en toen ben ik ook echt bijna 3 weken echt ziek geweest en nog eens 6 om weer ‘bij te komen’. Dus fingers crossed.
Ik vroeg me nog af, gaan ze deze ronde IUI proberen voor jullie? Of gaan jullie het zelf proberen ?
Ik ben echt klaar met deze ronde merk ik. Het vreet energie en trekt echt al het vertrouwen uit mij en het beetje dat ik nog had in het proces. Waar ik de laatste 2 rondes zoveel rust had ben ik nu een en al onrust. Het voelt zó niet ok dat ik nergens om hulp kan vragen ?

Aah gelukkig. Ja ik ook helemaal opbhet begin en ik was dus ook mega ziek, longpijn, niet kunnen lopen en alleen maar slapen. De keren erna had ik het ook niet door.

Ik heb niks meer gehoord over IUI. Weet ook niet zo goed of ik het moet aankaarten nu. Ze vind iui geen meerwaarde voor ons en de volgende stap zou direct ivf zijn. Ik denk dat ik het deze ronde ff zo laat... na die rot ronde hiervoor.

Gek he? Dat het zo schommelt per ronde.. is super vervelend. Maar blijf hoop houden, die medicatie doet ook gewoon veel. En die schommelingen zijn ook hormonen. Vertrouw ookal is dat soms lastig. Ben je nog steeds niet ongesteld? ?

@Camhay, oh dan zou ik het denk ik ook zo laten. Snap je gevoel! En nu even een ronde zonder gedoe is echt wel welkom dan hè! Mag ik vragen hoe jij om gaat met de ‘druk’ (nou ja, weet niet zo goed hoe ik dat anders moet omschrijven?) dat je nog ‘zoveel rondes’ hebt tot ivf?

Vertrouwen wordt nu inderdaad echt lastig. Ik probeer het wel vast te houden, maar de laatste paar weken voel ik echt hoe het verdwijnt. Waarom precies weet ik niet, maar zo erg heb ik het nog niet gehad sinds ik begonnen ben. Hopelijk kan ik weer voor een massage en kan zij een beetje helpen? Hier nog niets, maar ik verwacht het met een dag of 2. Als ik tenminste kan bouwen op mijn ‘normale verloop’ van de Gonal tot nu toe.

Ja lastig die druk he. Ik merk hetzelfde, elke mislukte ronde is een stap dichterbij IVF. En op een gegeven moment moet je daar dan toch aan gaan denken. Ik denk dat het misschien lastiger wordt omdat (en dan spreek ik ff voor mezelf) je toch een soort hoop hebt dat het met de gonalF dan miss wel (sneller) zou lukken. Maar zo zal ik ondanks ik echt niet graag op ivf over wil, ook wel denken als ik daar eenmaal mee begin.

Het mag allemaal wel een keer raak zijn nu he meis ?‍? Ik zou zo graag weer gewoon mezelf zijn zonder die hormonen ? ja dan krijg je de zwangerschapshormonen maar dat was bij mn zoontje echt appeltje eitje tegenover dit haha.

Maargoed uiteindelijk moet het gewoon goed komen bij ons! ??

Terug
Bovenaan