@Camhay, ja ik heb een beetje hetzelfde. Ik merkte ook dat ik veel hoop had op de GonalF en vooral omdat het zo goed aansloeg dacht ik: dit moet toch lukken?! Waarschijnlijk keldert het vertrouwen daarom nu ook zo? Ik sta ook niet heel open nog voor ivf merk ik, is echt wel een hele stap vind ik. Maar daarin speelt wel mee dat ik merk dat ik gewoon heel bang ben dat ze in het nieuwe ziekenhuis iets vinden waaruit blijkt waarom het niet lukt. Dat er iets is wat ze hier gemist hebben ofzo? Ze zeggen hier namelijk dat er eigenlijk niks mis lijkt behalve de pcos. En dat de Gonal echt goed aan slaat. Maar toch gebeurt er niks. Ergens laat dat me wel twijfelen? En dat ik heel erg in mijn hoofd heb dat stel dat alle drie de pogingen met ivf niet lukken, dan staan we daar. Dat vind ik best wel eng. Ik probeer er nog zo min mogelijk over na te denken hoor, maar op dit soort dagen zit het toch af en toe in mijn hoofd.
Even jezelf zijn zonder hormonen, gos wat zou dat lekker zijn ?
Maar goed… Eerst weer een nieuwe ronde. Het eerste bruinverlies is hier begonnen, dus gelukkig is mijn cyclus wel normaal. Al denk ik oprecht niet dat het een goede ronde was. Maar ben zo blij dat deze voorbij is! Meteen bellen maandag ?!
Even jezelf zijn zonder hormonen, gos wat zou dat lekker zijn ?
Maar goed… Eerst weer een nieuwe ronde. Het eerste bruinverlies is hier begonnen, dus gelukkig is mijn cyclus wel normaal. Al denk ik oprecht niet dat het een goede ronde was. Maar ben zo blij dat deze voorbij is! Meteen bellen maandag ?!