Gonal F + Ovitrelle

@Camhay, ja ik heb een beetje hetzelfde. Ik merkte ook dat ik veel hoop had op de GonalF en vooral omdat het zo goed aansloeg dacht ik: dit moet toch lukken?! Waarschijnlijk keldert het vertrouwen daarom nu ook zo? Ik sta ook niet heel open nog voor ivf merk ik, is echt wel een hele stap vind ik. Maar daarin speelt wel mee dat ik merk dat ik gewoon heel bang ben dat ze in het nieuwe ziekenhuis iets vinden waaruit blijkt waarom het niet lukt. Dat er iets is wat ze hier gemist hebben ofzo? Ze zeggen hier namelijk dat er eigenlijk niks mis lijkt behalve de pcos. En dat de Gonal echt goed aan slaat. Maar toch gebeurt er niks. Ergens laat dat me wel twijfelen? En dat ik heel erg in mijn hoofd heb dat stel dat alle drie de pogingen met ivf niet lukken, dan staan we daar. Dat vind ik best wel eng. Ik probeer er nog zo min mogelijk over na te denken hoor, maar op dit soort dagen zit het toch af en toe in mijn hoofd.
Even jezelf zijn zonder hormonen, gos wat zou dat lekker zijn ?

Maar goed… Eerst weer een nieuwe ronde. Het eerste bruinverlies is hier begonnen, dus gelukkig is mijn cyclus wel normaal. Al denk ik oprecht niet dat het een goede ronde was. Maar ben zo blij dat deze voorbij is! Meteen bellen maandag ?!

Mijn cyclus is toch een beetje in de war geloof ik? Had anderhalve dag wat bruin verlies en nu alweer twee dagen niks? Als ik terug kijk naar de vorige rondes werd ik elke keer precies op de 14e dag na de ovitrelle ongesteld, dat was gister ??‍♀️ Maar ik vermoed natuurlijk een latere eisprong, geen idee waar ik nu rekening mee moet houden ? Ik dacht vanmorgen, laat ik mijn temp anders nog even checken, die is gewoon nog 36.93. Wat is jullie ervaring hiermee?

Oh wat jij zegt @just-me dat voel ik helemaal. Sta er precies zo in nu. Rot he...idd de laatste stap.

Maareee hmm zal je niet eens een testje gaan wagen dan? Je merkt toch zelf dat er iets anders is nu haha.. daalijk ben je gewoon zwanger? Nu ben ik wel heel nieuwsgierig.??

@Camhay, nou dat is de grap. Ik voel me heel normaal. Helemaal niet het idee dat het raak zou kunnen zijn ? Behalve pijnlijke borsten voel ik dus niks, maar die heb ik altijd tot ik ongesteld wordt. Vanochtend even een soort kramp achtig gevoel, maar is alweer weg ??‍♀️ Niet de indruk dat er echt iets gaande is, of dat er een menstruatie aankomt? Maar ik ben vaker verrast twee dagen na NOD, dus ik wacht het nog een dag of 2 af, dan heb ik alle opties wel gehad en ligt het ook niet meer aan een late eisprong.

Oooh jij maakt t wel spannend. Knap hoor dat je dat kan. Vind het echt super knap.. mja ik ben echt een testjunkie. Een negatieve test doet me vrij weinig meer. Dus snap het wel hoor. Maargoed...niks voelen wil niks zeggen ? tzal me niet verbazen..ik hoop het van harte voor je!

Andere vraag. Heb jij ook meer moeite met prikken? Ik heb het idee dat deze ronde echt flut gaat qua prikken. Ik heb meer pijnlijke prikken, en vorige 2 rondes ging het zo makkelijk. Nu blauwe plekken en telkens bloed ?‍? lastig want hierdoor zie ik er wel tegenop, terwijl het deed juist nooit zeer.. snap er niks van

@Camhay, ik begon de vorige ronde ook met drie keer pijn en bloed. De 4e keer moest ik even adem halen, maar na goed focussen en echt ruim buiten de navel-streek was het daarna weer ok gelukkig. Wellicht wordt het iets gevoeliger na herhaaldelijk prikken? Heb je je bovenbenen al eens geprobeerd, dat was mijn alternatief maar uiteindelijk mocht ik toen al heel snel stoppen met spuiten.

Ik had me voorgenomen om alles even los te laten en even offline te blijven in de vakantie, maar door al jullie verhalen hier lukt het me toch niet haha. Ik MOET gewoon even reageren! 
@EllenvR Yesss! Wat ontzettend goed nieuws! Ontzettend spannend lijkt het me nu. Ik hoop voor je dat je van je vakantie kunt genieten en dat alles goed blijft gaan! Wanneer heb je de eerste echo? 
@Just-Me Jeetje het is wel spannend bij jou zeg! Ik hoop zo voor je dat dit goed nieuws is en dat je snel duidelijkheid hebt?
@Camhay Wat een narigheid allemaal met die cystes..? Gelukkig heb je nu weer kunnen starten. Wanneer moet je weer naar het ZH voor een meting? Tip voor de pijn en de blauwe plekken: Heb je wel eens gekoeld met een ijsklontje voordat je spuit? Ik deed dit altijd bij de Menopur (die naald is wat dikker) en dat verdoofde het best wel goed. Werkte bij mij veel beter dan bijv. een coolpack. En daardoor bloedt het als het goed is ook minder. Ik heb één keer een blauwe plek gehad, maar dat kwam omdat ik het te dicht op mijn navel had gezet (geen aanrader)?
Nou, ik ga morgen nog even genieten van een laatste dag zon, zee, strand zonder zorgen en hormonen. Donderdag vliegen we terug en maandag de uitgangsecho.. Klinkt gek, maar ik kijk er heel erg naar uit om weer te kunnen starten. Dat is denk ik wel een goed teken?

Aah thnx voor de tips dames. Ik ga m vanavond eens wat verder weg zetten en met een ijsblokje proberen.

Gek he... voelde het normaal echt 0. Misschien idd wel een stuk gevoeliger na al die prikken daar.

@xbelle. Leuke vakantie(gehad)? Fijn dat je dan weer kan opstarten! Ik heb a.s. vrijdag de 1e meting op dag 11. Ze wilde me eigenlijk pas op dag 14 zien. Omdat ik eigenlijk altijd op dag 17/18 de eisprong heb sinds letrozol en nu met de gonal op dag 17. Maar na die cyste rondes heb ik toch eerder gevraagd. Vind het wel fijn om te weten of die er nog zit of inmiddels helemaal weg is. Ik begin wel al weer flinke ovukrampen te voelen. (Had ik vorige rondes ook en toen bleek er nog niks aan de hand). Maar wel aan het groeien.
Volgende week zal het weer klusweek zijn.

Heb er ook wel weer zin in. Mijn vriend slikt nu bijna 2 maanden wat verschillendr suplementen waar ik veel positiefs over heb gelezen.. dus ik hoop dat het misschien al wat zou kunnen helpen . Wie weet ??

@just-me... nog niks????

Terug
Bovenaan