Gonal F + Ovitrelle

Pph just-me mijnnnnn god zeg. Hahaha ik hou het niet meer VOOR jou ???? rete spannend. Is toch gek 2 dagen over tijd. Kan toch haast niet anders zou je zeggen!
Mijn duimen draaien! ?

@marina. Aah ja ook al wat rondes bezig met de medicatie dus. Hier ook eerst letrozol (zelfde werking als clomid) paar keer verhogingen. En dan nu de 3e ronde gonalF met ovitrelle. Ik merk dat het ene ziekenhuis werkt met clomid en pregnyl en het andere met letrozol en ovitrelle. Grappig wel...

Morgen kan je wel testen hoor. Pregnyl is naar wat ik lees idd na 7 dagen bij de meeste eruit zoals de ovitrelle dat met 10 is. Al zijn er ook echt uitzonderingen die later nog een tuurlijn hebben. Ik heb zelf beide rondes rond 9/ 10 dpo te ovitrelle eruit getest en had dan op 8 dpo op een vroege test echt nog een minimaal lijntje.

Bij zwangerschap zal die een stuk duidelijker (moeten) aangeven voor jouw termijn en echt geen schaduw of tuurlijn meer. Heel veel succes! Ben benieuwd!

Mijn duimen draaien voor jullie beide?

@Just-Me Ik blijf voor je duimen hoor. Je maakt het wel spannend. Ik zou ook zeggen, testen!! Maar ik snap dat je dat spannend vindt en je liever bloed ziet dan een negatieve test. Dat herken ik wel.. 
@Camhay Ben benieuwd hoe het je bevalt, hopelijk helpt het koelen. Oh en ik zet de spuit trouwens ook altijd bij een uitademing. Misschien stom, maar ik heb het idee dat ik dan iets meer ontspannen ben.
@x-Marina Ik heb geen ervaring met het zetten van pregnyl voor een korte lf. Maar ik ben wel héél benieuwd hoe dit bij jou afloopt. Ik heb namelijk zelf ook de afgelopen twee rondes een hele korte lf gehad (8/9 en 6/7 dagen). Ze willen mij nu eerder en vaker zien, vaker bloedprikken en eventueel utrogestan geven. Maar dat laatste zijn ze wat voorzichtig in. Ben heel benieuwd en ik hoop voor je dat je snel goed nieuws hebt!
Hier had ik vanmorgen ineens, op onze laatste dag, ineens licht bloedverlies. Het is hier nu middag (paar uur tijdsverschil). Ik stond he-le-maal perplex. Snap er echt helemaal niks van. Het is precies vier weken na de vorige bloeding, maar ik heb al 15 jaar lang niet zelf een bloeding gehad die niet is opgewekt door de pil, Provera of duphaston of eisprong na Gonal en Ovitrelle. Ik heb ook al vijf weken geen hormonen meer gespoten.. Het zet ook (nog) niet door. Het heeft een uur of 5 geduurd en lijkt nu alweer weg. M'n rust was daardoor ook ineens weg. Hoop dat ik het een beetje van me af kan zetten. Misschien kunnen ze me maandag in het ziekenhuis duidelijkheid geven.. ?  

@Marina, aah wat balen… Lastig hè, hoe dit allemaal werkt na gebruik van dit soort medicatie…

@Hier, na een nacht woelen en draaien, kneiter chagrijnig wakker… Ik moest super nodig plassen, dus ik eruit. Dacht nog: toch maar een potje mee voor de zekerheid, is mijn vrouw ook gerust gesteld. In het kastje lag nog een kv2v5. Ik viel bijna van de wc toen ik nog voor hij goed en wel opgedroogd was TWEE strepen zag! Met een hartslag van 200 en mijn ondergoed half opgehesen naar boven gerend voor een CB (wat duur wachten dan lang) ZWANGER 2-3… Ik sta helemaal perplex. Ik was er zó zeker van dat deze ronde niet goed was… En dat ik het wel zou voelen als het zover was. Niet dus ? Het besef is er nog helemaal niet. Mijn vrouw is werken, dus die moest ik FaceTimen. Ik keek express even teleurgesteld en draaide daarna het beeld. Die zei alleen maar: Ooh mijn god… hoe dan?? Eh, ja je weet hoe ? Die zat tussen complete verbijstering en stuiteren in haha! Ondanks de shock voel ik echt wel blijdschap en denk ik meteen aan 1000 dingen!

Meiden, ik hoor iedereen hier nog zeggen: ik ben in shock! Maar écht! Besef moet echt gaan komen. En mijn eerste gedachte was toch: als het nu maar goed blijft gaan… Ik blijf maar naar dat woordje ‘zwanger’ staren alsof het zometeen verdwijnt… En zit nu na een half uur nog te trillen op mijn stoel? Nu ga ik maar even contact opnemen met het ziekenhuis wat nu haha, want dat weet ik eigenlijk niet! Ik duim nog even hard voor jullie, dat het hopelijk voor jullie allemaal snel raak is! Het is jullie zo gegund! Houd dus hoop, want na 14 rondes niks en teleurstelling hebben ook wij onze eerste positieve test in handen… ❤️

Willen jullie meedenken? Wij zien toevallig vanavond onze donor omdat we voor de vakantie nog wat af hebben gesproken en willen het hem natuurlijk meteen vertellen! Maar gewoon: ‘het is gelukt’ vind ik niet zo origineel haha! Jullie ideeën voor een klein gebaar?

AAAAH JUST-ME WAT GEWELDIG????. Gefeliciteerd!!!!!????
Ik zat al steeds even te checken de afgelopen dagen?. Tis jullie zo enorm gegund!!! En wat een duidelijke test ook! Hoeveel dagen na NOD zit je nu?
over vertellen aan de donor: lastig! Er zijn zoveel manieren... bij mijn vader heb ik op een verjaardag 'opa' kaarsjes in zn taart gezet (hij had het echt gewoon niet door, hilarisch?, maar ik weet niet of jullie hebben afgesproken of hij iets genoemd wordt zegmaar? ), bij anderen hebben we de echo ineens tevoorschijn gehaald (maargoed dat kan pas over een paar weken), sommigen ook een cadeautje gegeven met bijv een rompertje oid erin (of toen mijn vriend jarig was hem zo'n cadeautje gegeven, waar anderen bij waren). Er zijn heel veel manieren?. 

Heb je het ziekenhuis al gebeld? Wij kregen een eerste (en enige in het zkh) echo rond 7 weken en daarna door naar de verloskundige. 

geniet van dit mooie nieuws! ?

Terug
Bovenaan