Gonal F + Ovitrelle

Sorry dat ik even kom storen/inbreken maar ik vind bovenstaande berichtjes op en ik ben helemaal excited!!
Natuurlijk duim ik voor iedereen mee en gun ik het iedereen ZO ERG, maar de berichtjes van Just-Me trekken wel even extra mijn aandacht; omdat ik je natuurlijk 'ken' vanuit het PCOS letrozol forum en gun het je zooooo erg!! Ik duim mee hihi.

OMGGG ik had de laatste berichtjes gewoon helemaal niet gezien net op de eoa manier. WAT EEN GEWELDIG NIEUWS! BEN ZO ONTZETTEND BLIJ VOOR JE! ?
Zo herkenbaar dat gevoel dat je in shock bent en het nog niet kunt geloven. Dat had bij mij ook echt even tijd nodig. 
En dat gevoel van 'als het maar goed gaat' is ook heel herkenbaar. De eerste weken zijn spannend. Maar houd je vast aan de duidelijke testen en ga heerlijk genieten! 

Dank je wel! Zulke lieve reacties ?
@Juliass, wat leuk dat je hier even reageert! Het is echt zo onwerkelijk! Wat een raar gevoel! Mijn hoofd gaat alle kanten op? haha! Ik sta er wel heel positief in, maar probeer wel realistisch te zijn. Hoe gaat het nu met jou? Hoever ben jij inmiddels?

@MilouP, dank je wel meis! Volgens ziekenhuis ben ik nu 4 weken en 1 dag. Vandaag is dag 17 na ovitrelle, dus ik denk gezien mijn ritme 3 dagen overtijd. Op 18 aug hebben we de echo, gelukkig s ochtends lekker vroeg ? Dan zou ik 7 weken zijn. Als die goed is mogen wij inderdaad naar een verloskundige. We moesten wel vast gaan oriënteren. Het is heel gek allemaal, we doen dit al best een tijdje met dit als doel en nu is zover en is die test positief en ben ik compleet van mn stuk ?
Gaat het met jou goed? Lekker aan het genieten?

Wanneer hebben jullie het verteld aan ouders/beste vrienden? Mijn vrouw staat helemaal te stuiteren, maar mijn gevoel is net iets anders. We gaan volgende week een paar dagen weg, en eigenlijk wil ik wel even genieten zonder dat iedereen het al weet. Het hele proces waren natuurlijk al meerdere mensen bij betrokken dat het soms niet echt meer van ons samen voelde. En dit is even ons ‘geheimpje’ ofzo? Daarnaast woont mijn vader in het buitenland voor een deel van het jaar en die zien we pas over een week of 2/3.. en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen het wel aan mijn schoonouders en moeder te vertellen en dan pas weken later aan mijn vader. Met het risico dat iemand zich verspreekt… Dat begreep mijn vrouw wel goed, maar hoop maar dat ze de mond nog even kan houden ? Er zijn wel 2 collega’s met wie ze close is, die ze het verteld heeft, dan kan ze er tenminste met iemand over praten haha!

@Just-Me:
Begrijpelijk hoor, dat is echt heel normaal. Het weekend dat we erachterkwamen is ook echt als een soort waas aan me voorbij gegaan haha. 
Met mij gaat het goed, lief dat je het vraagt. Ben a.s. zaterdag officieel 21 weken. Ook dat cliché is echt waar: de eerste weken kruipen voorbij omdat het wat spannender is en daarna vliegt de tijd voorbij. 
Het is je echt zo zo erg gegund. Ben echt heel erg blij voor je. 
Wij hebben het onze ouders en broers dezelfde dag nog verteld. Konden echt niet wachten. Denk dat het scheelt dat zij allemaal heel erg op de hoogte waren van het traject; dat maakte dat wij het hen direct wilde vertellen. 
Maar daarin moet je echt je eigen gevoel volgen. Als je het fijner vindt om het nog even stil te houden, vooral doen!! Begrijp je beredenatie ook heel goed. 
En wat de donor betreft... volgens mij is ieder klein gebaar/dingetje al meer dan voldoende. Verdere vrienden hebben we het dmv kaartjes verteld maar toen ik de positieve test op tafel legte bij mijn broer en schoonzusje waarna ze allebei direct begonnen te huilen (echt zoo lief zie mijn broer nooit huilen) betekende dat, dat het mooie nieuws vertellen al meer dan voldoende is! Veel plezier met vertellen in ieder geval. 

Jaaaa, Yes wat fijn! Zo blij voor je!? En zo'n duidelijke test al! Jeetje, ik kan me voorstellen dat je het nog niet kunt bevatten na die gekke ronde. Valt me trouwens op dat de succesverhalen komen wanneer er rare rondes zijn? Ben benieuwd hoe jullie het uiteindelijk aan de donor gaan vertellen! 
Jeetje, twee succesverhalen in één week zo'n beetje. Hopelijk geeft dit goede vibes..?

Oh net als Juliass was ik ook hier aan het nieuwsgierigen! Was ook zo benieuwd just-me.. Wat ben ik blij voor jullie zeg!! Echt van harte gefeliciteerd dat het gelukt is! Ik begrijp de shock helemaal. Als je het niet verwacht dan blijkt het ineens gelukt te zijn ? Lekker doen wat goed voelt nu en ervan genieten!

Terug
Bovenaan